Тиждень « Світ рослин»
Ранкова зустріч та фрагмент уроку « Я досліджую світ»
Мета: поглибити знання учнів про рослини, дати поняття про групи рослин, вчити розрізняти групи рослин, виховувати любов до природи, уміння спостерігати, робити висновки.
Добрий день, добрий день.
Пташки співають нам пісень.
Ми у коло дружно станем,
У віконечко поглянем.
Воно для всіх нас - добрий друг,
Хоч диваком вважається,
Бо навесні вдяга кожух,
На зиму ж роздягається. ( Дерево)
мами).
Подорож на шкільне подвір’я.
Потім ідуть до куща бузку.
Підходимо до берізки.
Робота в класі.
1 завдання : написати якомога більше назв рослин вашої групи.
2 завдання: « Відгадай»
Вчитель читає загадку, діти цієї групи відгадують і промовляють: «Наша».
Стрімко вибігли на гору Зубів не має, а кусає. (кропива)
Дві подружки білокорі.
Дощик їм полоще кіски, Не дівка, а червоні стрічки носить.( калина)
Звуть тих подружок …. ( берізки)
Зелені їжачки почіплялись на гілки. У зеленім листі виросли дівчатка.
Хто зірветься з деревини. Вії у них білі, золоті очатка. ( ромашка)
Той колючу шубку скине.( каштан)
Як дерево називається, що влітку в білий пух одягається.( тополя)
Сонечко в траві зійшло,
Усміхнулось, розцвіло.
Згодом стало біле-біле
І за вітром полетіло. (кульбаба)
Фізкультхвилинка
( Коли вчитель називає дерево, то діти встають, коли кущ – сідають за парту, коли траву або квітку – присідають).
Дуб, фіалка, липа, пролісок, клен, малина, береза, конвалія, бузок, осика,шипшина, верба, калина.
3 завдання: намалювати свою улюблену рослину і розказати, за що ти її любиш.
4 завдання: знайди зайве слово
Доведіть свою думку.
Підсумкова бесіда
Без рослин неможливо уявити життя людини. Рослини – це «легені» нашої планети. Вони дають нам свіже чисте повітря, очищають його від шкідливих забруднень. Крім того, рослини – це дуже корисні нам овочі та фрукти.
Що ж можуть зробити діти, щоб у нас було свіже чисте повітря? (насаджувати дерева, не ламати гілочок, листя, не розпалювати багаття в лісі в спекотну погоду)