Ранкова зустріч "Ігри".

Про матеріал
Тема: Ігри Мета: Ознайомити учня з різними видами ігор, навчити співпраці з однокласниками, згрупувати колектив.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

1 клас 9 тиждень

Тема: Ігри

Мета: Ознайомити учня з різними видами ігор, навчити співпраці з однокласниками, згрупувати колектив.

  1. Привітання (в колі)

Всі за руки  узялися,

В коло радісно зійшлися.

Посміхніться всім, хто в крузі,

Адже в класі всі ми друзі!

  1. Групове заняття
  • А чи любите ви, діти, бавитися?

(Звичайно так)

Зараз ми з вами пограємо. Я пропоную вам узяти 1 цеглину Лего. Згадати, яку гру ви знаєте, назвати її та поставити свою цеглину у центр кола. Потім цеглинку приєднує інша дитина, доки ми не вибудуємо вежу з цеглинок. Ми  працювали з вами злагоджено і отримали таку красуню.

  • Які цеглинки ми використали, щоб побудувати нашу вежу? (Цеглинки Лего).
  1. Обмін інформацією:

251-1280x720.jpg536650_1.jpg

  • Чи сподобався вам мультфільм? (підніміть зелену цеглину, якщо «так», а червону, якщо «ні»).
  • Що цікавого ви дізналися про лего?
  • Яка ваша улюблена іграшка?
  • Яку іграшку любили в дитинстві ваші батьки?
  • А зараз ми познайомимося із іграшками наших бабусь та дідусь.

Улюбленими іграшками багатьох хлопчиків 30-40 х років були дерев’яні конячки. Машинки були дерев’яними, або металевими. Маленьким дітям дарували целулоїдних кішечок і качечок на коліщатах. Межа мрій всіх дівчаток того часу лялька, яка вміла закривати очі і говорити «мама». В довоєнний час їх привозили з Німеччини. Такі Марти і Герди коштували величезних грошей. Керували ними, смикаючи за ниточки.

10297.jpg

car_11.jpg

 

У 1930-ті роки випускали ляльок з пап’є маше. 6c002be9250406637bd6a949c8ad58e3.jpg120725000402.jpg

 

 У1950-х роках стали виробляти ляльок з пресованої тирси. Ляльок набивали тирсою, ґрунтували і проклеювали лаком . Іграшки були дуже важкі. Гра в олов’яні солдатики – нескінченна фантазія хлопчиків. Грали цілими днями.

4cec6fba7f9a68fb3e13a921d2el--suveniry-i-podarki-stojkij-olovyannyj-soldatik-nabor-olovo-ro.jpg

a1e0f8e3246b1f3d14054f2ca6a8--suveniry-i-podarki-stojkij-olovyannyj-soldatik-olovyannaya-mi.jpg

Вуличні ігри – це розваги з м’ячем. Коли на вулиці потемніло, наставала пора посиденьок та розваг, які не вимагали біганини. Серед них – зіпсований телефон. Мрією дітей була іграшкова залізниця. Існувало дуже багато рухливих ігор – футбол, волейбол, піжмурки, «квача», стрибки на скакалках.

  1. Групове заняття.

Об’єднання у групи (за кольором цеглинок Лего).

Розгадування ребусів:

1.jpg

 

1427725514.pngimage.pngl0tvnde7_5cab39fa86de4.pngp4wx9mqx_5ca23a3479a78.pngrebus14.gif

  1. Щоденні новини.

Сьогодні день ___________, число ______, рік _____. Пора року _____. День тижня ______.

  • Які ігри ми зможемо використати у класі , на прогулянці?
  1. Щоденник вражень.
  • Яку іграшку хочу подарувати другові (подружі)?
  • Що мені найбільше сподобалось?
  • Моя улюблена іграшка?.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Використані джерела:

  1. Державний стандарт початкової освіти.
  2. Програма НУШ 1-2 клас.
  3. Нова українська школа : порадник вчителя. Навчально – методичний посібник, Київ «Літера ЛТО» 2018.
  4. Відео «Як виробляють конструктор Лего» https://www.youtube.com/watch?v=jINz4gpvXLo).
  5. Олена Пометун, Ігор Сущенко «Путівник з розвитку критичного мислення в учнів початкової школи».