Ранкова зустріч
1 клас 9 тиждень
Тема: Ігри
Мета: Ознайомити учня з різними видами ігор, навчити співпраці з однокласниками, згрупувати колектив.
Всі за руки узялися,
В коло радісно зійшлися.
Посміхніться всім, хто в крузі,
Адже в класі всі ми друзі!
(Звичайно так)
Зараз ми з вами пограємо. Я пропоную вам узяти 1 цеглину Лего. Згадати, яку гру ви знаєте, назвати її та поставити свою цеглину у центр кола. Потім цеглинку приєднує інша дитина, доки ми не вибудуємо вежу з цеглинок. Ми працювали з вами злагоджено і отримали таку красуню.
Улюбленими іграшками багатьох хлопчиків 30-40 х років були дерев’яні конячки. Машинки були дерев’яними, або металевими. Маленьким дітям дарували целулоїдних кішечок і качечок на коліщатах. Межа мрій всіх дівчаток того часу лялька, яка вміла закривати очі і говорити «мама». В довоєнний час їх привозили з Німеччини. Такі Марти і Герди коштували величезних грошей. Керували ними, смикаючи за ниточки.
У 1930-ті роки випускали ляльок з пап’є маше.
У1950-х роках стали виробляти ляльок з пресованої тирси. Ляльок набивали тирсою, ґрунтували і проклеювали лаком . Іграшки були дуже важкі. Гра в олов’яні солдатики – нескінченна фантазія хлопчиків. Грали цілими днями.
Вуличні ігри – це розваги з м’ячем. Коли на вулиці потемніло, наставала пора посиденьок та розваг, які не вимагали біганини. Серед них – зіпсований телефон. Мрією дітей була іграшкова залізниця. Існувало дуже багато рухливих ігор – футбол, волейбол, піжмурки, «квача», стрибки на скакалках.
Об’єднання у групи (за кольором цеглинок Лего).
Розгадування ребусів:
Сьогодні день ___________, число ______, рік _____. Пора року _____. День тижня ______.
Використані джерела: