Ранкова зустріч "Мої друзі"

Про матеріал

Цей матеріал стане у пригоді вчителям перших класів, допоможе провести цікаво і змістовно ранкову зустріч "Мої друзі"на 3 тижні навчання . у розвитку соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім'я, створювати позитивний настрій в класі,

Перегляд файлу

3 Ранкова зустріч «Мої друзі»

Мета. Створення спільноти в класі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій в класі.

Хід  ранкової зустрічі.

Діти і вчитель стають у коло.

1.Привітання

1.Діти разом з вчителем заучують вірш-привітання з відповідними рухами.

Доброго ранку, сонечко!

 Доброго ранку, школонько!

Доброго ранку, хлоп’ятка й дівчатка!

Доброго ранку, вам щирі друзі!

Доброго ранку, вчителько мила!

В слові вітання є радості сила.

З доброго ранку наш день починається –

В доброму слові все добре збувається!

Привітання один з одним.

 

2.Діти вітаються по колу, звертаючись один до одного на ім’я і торкаючись долоньками:

- Доброго ранку, Сергійко. Мені дуже приємно тебе бачити.

- Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти прийшла.

Вчитель: Я також рада бачити всіх вас!

 

2. Групове заняття.

1.- Сьогодні ми з вами поговоримо про про дружбу і справжніх друзів. У мене в руках чарівний м’ячик, ми передаватимемо його по колу і будемо розповідати про своїх друзів, з яким  любимо гратися на перерві або у дворі.

- Я люблю гратися з Миколкою, він дуже добрий.

- Мій друг – Сергійко, з ним завжди весело.

- Я весело проводжу час з Іринкою, вона моя подружка.

-Я граюся з Наталочкою, вона ласкава… і т.д.

2.Вчитель: Бачу, що ви гарно товаришуєте і всі любите гратися. Давайте разом пограємо в гру «Друзі поруч»

Інструкція. Зараз ви будете неперервно рухатися хаотичним способом. Через певний проміжок часу 10-15 секунд за сигналом потрібно негайно утворити пару з тим, хто опинився якнайближче, зупинитися і виконати одну з інструкцій:

  • Узятися за руки;
  • Стати ногою впритул до ноги партнера;
  • Торкнутися носом до носа друга;
  • Стати спиною впритул до спини напарника та інші.

Щоб заспокоїти дітей і сконцентрувати увагу переходимо до гри «Телеграф». Діти встають у коло і беруться за руки, ведучий легким непомітним потиском руки передає дитині, яка стоїть праворуч «телеграму», яка передається ним далі по колу.

3. Обмін інформацією.

-Чи сподобалося вам гратися разом?

-Чи легко було виконувати завдання в парах?

-Що вам допомогло?

-Чи відчували ви підтримку друзів?

-На наступну ранкову зустріч намалюйте портрет свого друга.

4. Новини класу.

C:\Users\UserWin7-2018\Pictures\images (7).jpg-На цьому тижні ми з вами будемо вчитися допомагати друзям, піклуватися про молодших. У п’ятницю ми підемо в гості до дитячого садочка. Нам заздалегідь потрібно приготувати подарунок - аплікацію чи малюнок «Моя школа».

 

 

 

 

 

 

                                                            Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна

                                                            Криворізька загальноосвітня школа № 94

 

 

 

 

 

docx
Додано
30 квітня 2018
Переглядів
3530
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку