Цей матеріал стане у пригоді вчителям перших класів, допоможе провести цікаво і змістовно ранкову зустріч "Мої друзі"на 3 тижні навчання . у розвитку соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім'я, створювати позитивний настрій в класі,
3 Ранкова зустріч «Мої друзі»
Мета. Створення спільноти в класі, розвиток навичок спілкування, соціальних навичок: дати дітям відчуття приналежності, вчити піклуватися один про одного, розвивати довіру поміж дітьми, розвивати уміння говорити і слухати один одного, при розмові звертатися на ім’я, створювати позитивний настрій в класі.
Хід ранкової зустрічі.
Діти і вчитель стають у коло.
1.Привітання
1.Діти разом з вчителем заучують вірш-привітання з відповідними рухами.
Доброго ранку, сонечко!
Доброго ранку, школонько!
Доброго ранку, хлоп’ятка й дівчатка!
Доброго ранку, вам щирі друзі!
Доброго ранку, вчителько мила!
В слові вітання є радості сила.
З доброго ранку наш день починається –
В доброму слові все добре збувається!
Привітання один з одним.
2.Діти вітаються по колу, звертаючись один до одного на ім’я і торкаючись долоньками:
- Доброго ранку, Сергійко. Мені дуже приємно тебе бачити.
- Доброго ранку, Оленко. Я рада, що ти прийшла.
Вчитель: Я також рада бачити всіх вас!
2. Групове заняття.
1.- Сьогодні ми з вами поговоримо про про дружбу і справжніх друзів. У мене в руках чарівний м’ячик, ми передаватимемо його по колу і будемо розповідати про своїх друзів, з яким любимо гратися на перерві або у дворі.
- Я люблю гратися з Миколкою, він дуже добрий.
- Мій друг – Сергійко, з ним завжди весело.
- Я весело проводжу час з Іринкою, вона моя подружка.
-Я граюся з Наталочкою, вона ласкава… і т.д.
2.Вчитель: Бачу, що ви гарно товаришуєте і всі любите гратися. Давайте разом пограємо в гру «Друзі поруч»
Інструкція. Зараз ви будете неперервно рухатися хаотичним способом. Через певний проміжок часу 10-15 секунд за сигналом потрібно негайно утворити пару з тим, хто опинився якнайближче, зупинитися і виконати одну з інструкцій:
Щоб заспокоїти дітей і сконцентрувати увагу переходимо до гри «Телеграф». Діти встають у коло і беруться за руки, ведучий легким непомітним потиском руки передає дитині, яка стоїть праворуч «телеграму», яка передається ним далі по колу.
3. Обмін інформацією.
-Чи сподобалося вам гратися разом?
-Чи легко було виконувати завдання в парах?
-Що вам допомогло?
-Чи відчували ви підтримку друзів?
-На наступну ранкову зустріч намалюйте портрет свого друга.
4. Новини класу.
-На цьому тижні ми з вами будемо вчитися допомагати друзям, піклуватися про молодших. У п’ятницю ми підемо в гості до дитячого садочка. Нам заздалегідь потрібно приготувати подарунок - аплікацію чи малюнок «Моя школа».
Підготувала: Пєлих Тетяна Леонідівна
Криворізька загальноосвітня школа № 94