25 червня о 17:00Вебінар: Онлайн-тести: цікава форма роботи на інтегрованому уроці

Ранкова зустріч «Моя родина» (створення папки – лепбук)

Про матеріал
У даному посібнику зібрані рекомендації щодо створення папки – лепбука та серії «Ранкових зустрічей» для учнів 1 класу. Даний матеріал стане в нагоді вчителям початкової школи, вихователям груп продовженого дня та педагогам-організаторам.
Перегляд файлу

 

 

 

         У даному посібнику зібрані рекомендації щодо створення папки – лепбука та  серії  «Ранкових зустрічей» для учнів 1 класу.         Даний матеріал стане в нагоді  вчителям початкової школи, вихователям груп продовженого дня та  педагогам-організаторам.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Вступ

        Нова українська школа  це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета  створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.

             Реформа НУШ розрахована на роки, адже неможливо швидко змінити освітню традицію, що плекалася в Україні протягом десятків років. Проте зміни вже розпочались, і Міністерство освіти і науки робить усе, аби вони були невідворотними. Зокрема, у вересні 2017 року було ухвалено новий закон “Про освіту”, який регулює основні засади нової освітньої системи. На черзі  ухвалення нового закону “Про загальну середню освіту”, в якому буде більш детально розкрито зміни, та затвердження нового Державного стандарту початкової освіти. Акцент робитиметься на вміннях, а не знаннях. Дітей навчатимуть працювати в колективі й розуміти інших. Освіта буде спрямована на розвиток компетенцій. Діти вчитимуться шукати інформацію, вирішувати проблеми й ефективно комунікувати одне з одним. 

Дозвілля учнів відіграє важливу роль у формуванні стійких моральних і духовних орієнтирів у період дорослішання. Коли вільний час дитини заповнений цікавою, пізнавальною, розвивальною діяльністю, адже кожна людина має захоплення, тож і в майбутньому вона стане організованою, успішною, отримуватиме задоволення від своїх досягнень. Чітке уявлення про те, яким повинен бути сучасний школяр, дасть змогу виховати креативну, гармонійно розвинену, самодостатню та щасливу особистість.

У сучасному світі основне – вміти застосувати знання на практиці.  А цього не можна навчитися, сидячи склавши руки і дивлячись в очі вчителю. Для цього потрібно більше: десь помилитися, десь посперечатися, десь зробити спільний проект і презентувати його.

 Значну частину навчального часу в НУШ присвячено роботі в групі. Причому школярі не просто разом розв’язуватимуть, наприклад, математичні приклади, а робитимуть проекти і спільно шукатимуть рішення проблем.

 Дозвілля стає сферою всебічного і морального розвитку лише тоді, коли відзначається цілеспрямованістю, організованістю,  правильним чергуванням різних видів діяльності, позитивним спілкуванням.

 Деякі дослідники вважають, що дозвілля – це сфера життєдіяльності, яка реалізує принцип гармонійної репродукції всіх здібностей людини. Розглядаючи дозвілля як «сукупність занять у вільний, час[3, с.19].

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нове освітнє середовище – це сучасний простір,

сукупність умов, засобів і технологій для

 комфортного навчання учнів.

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "діти в картинках"

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                         ПРАВИЛА  КЛАСУ

 

 

 

 

Пов’язане зображення 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                     

 

 

 

 

                                             КОЛО ВИБОРУ

 

 

 

 

 

 

Результат пошуку зображень за запитом "сонечко в картинках" 

 

                                             

 

 

 

                                                      

 

 

 

 

 

 

 

 

       ОСВІТНІЙ  ПРОСТІР

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         МОДЕЛЬ УСПІШНОЇ ОСОБИСТОСТІ          

 

 

 

 

Похожее изображение

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     Ранкова зустріч «Моя родина»                             

         (створення папки – лепбук)

День 1. «Все про маму»

На початку зустрічі вчитель показує папку – лепбук і наголошує, що протягом тижня ми будемо говорити про свою родину та створювати свою книгу. В ній будуть зібрані малюнки, загадки та оповідання про родину.

  1.     Привітання

Прийшла весна - зраділа мама!

Вона сама як весна, і весна як мама

Добрий ранок усім мамам, добрий ранок усім нам!!! 

(загадка)Вдень вона працює,

Ввечері вона - дружина,

Якщо свято, вона - дама,

Хто ж це? - Моя... (мама)

Вчитель: Так це мама Зараз покажемо яка мама.

Вправа «Моя мама найкраща» 

Моя мама – найкраща (руки на груди і в сторони)

У неї очі –…. (руки до очей)

Вона мене ось так обіймає (діти обіймають один одного)

Я дуже люблю свою маму (посилаємо поцілунок умовно)

(Діти промовляють вірш супроводжуючи  рухами)

  1.     Робота з календарем

Сьогодні мама вранці відірвала календар на ньому було 11 березня. Яке число і місяць сьогодні? (діти називають 12 березня) рік 2019. От ми в нашому класному календарі поставимо ці цифри.

  1.     Обмін інформацією. Тема: «Чому моя мама-найкраща у світі»

Вправа  «Що робить моя мама».

Вчитель: Скажіть мені діти, прокидаючись вранці кого ви бачите біля свого ліжечка?

Хто готує вам сніданки?

Кому ви розповідаєте свою таємницю?

Хто найчастіше вас обіймає?

(кожен з учнів по реченню говорить «Яка моя мама»)

 Вчитель: Немає нікого рідніше на землі крім мами. Вона найкраще, що є у кожного в житті. Життя без неї була б дуже погане. Вона, як сонячне проміння, як прекрасна добра фея. Її любов до своїх дітей  проявляється в кожному дотику, кожному слові і жесті. Вона завжди дасть потрібну пораду і підкаже вихід із складної ситуації.

Вчитель пропонує кожному учневі намалювати свою маму.

Перша сторінка папки – лепбука «Все про маму». В кишеньки ми складаємо малюнки та загадка про маму.

  1.     Теми для щоденника вражень

Для мене мама…

Я мама завжди допомагаю…

Я дуже потрібній мамі бо…

 

День 2. «Хочу бути як мій тато»

  1.     Привітання   загадка

Хто ж важку роботу

Може робити по суботах? -

З сокирою, пилкою, лопатою

Будує, працює наш... (тато)


Вчитель: Правильно! Тато як і мама дбає про свою родину. Побажаємо татам доброго ранку?

Пісня:  «Про тата»

Під підібрану пісню діти виконують танцювальні рухи ( як варіант заздалегідь  підготовлені учні показують рухи, а всі  повторюють).

 

  1.     Робота з календарем.

Тато на календарі відмітив день, коли мене поведе до школи.  І сьогодні саме цей день. Яке число на календарі? ( діти позначають 13 березня 2019 року).

А як ви сьогодні одяглися? Чи всі мають чобітки, пальто, теплі шапки… Як на дворі морозно чи тепло?

  1.     Обмін інформацією. « Мій тато працює…»

 А що таке професія? Які ви знаєте професії? Професій на світі багато. Кожна з них цікава і захоплююча. А про які  професії  ми поговоримо зараз, ви дізнаєтесь, відгадавши загадки.

Вікторина. «Вгадай - ка»
1. Хто біля ліжка хворого сидить?
І як лікуватися він усім говорить,
Хто хворий - він краплі запропонує прийняти,
Тому, хто здоровий, дозволить погуляти. (Лікар)

2. Скажіть, хто так смачно
Готує капустяні щі,
Пахучі котлети,
Салати, вінегрети,
Всі сніданки, обіди? (Кухар)
3. Він не льотчик, не пілот,
Він веде не літак,
А величезну ракету,
Діти, хто, скажіть це? (Космонавт)
4. У цієї  чарівниці,
Цієї художниці,
Не пензлі і фарби,
А гребінець і ножиці.
Вона володіє
Таємничою силою:
До кого доторкнеться,
Той стане красивий. (Перукар)
5. У школі він вчить дітей.
Строгий, але все прощає.
Допомагає стати розумнішою,
Все він пояснює. (Вчитель)

Вчитель: Молодці! І це  лише мала частина тих професій, які існують на світі. Ми сьогодні з вами дізнаємося, які  професії обрали наші тата.

 (діти називають ким і де працюють їх тата...).

Вчитель пропонує дітям намалювати портрет свого тата.

Друга сторінка папки – лепбука «Мій тато працює..». В кишеньки ми кладемо малюнок, загадки про тата.

4.Теми для щоденника вражень

Я разом з татом…

Я мрію з татом….

Я уявляю себе з татом…

 

День 3. «Добрий ранок, бабусю»

1.Привітання

(діти взялися за руки в коло і промовляють слова)

 Скажи ти «З добрим ранком!»
Для світу і себе,
Порадій  хвилинам
Ранкового дня.

Вчитель:  

Як звати маму вашої мами? А маму тата? А як її називаємо ми?

Так бабуся є у кожного. Вона, як мама, добра, любляча. Затанцюємо для наших бабусь.
фрагмент флешмоб.[3]

2. Робота з календарем.

Бабуся завжди розповідає,що саме сьогодні прилітають з вирію птахи. В народі це свято називають «Явдоха».  Назвіть якого числа та місяця свято «Явдохи»?.  (діти позначають на календарі 14 березня 2019 року).

3. Обмін інформацією. Тема «Прикмети народного свята «Явдоха»

У народі здавна примічали яка погода на «Явдоху»,  таким буде літо.

  •         Якщо на Явдохи  вітер із теплого краю, то буде гарне літо і навпаки .
  •         А як на Явдохи гарна сонячна погода, то буде в цей рік добрий урожай на картоплю.
  •         Як вода капає зі стріх, то ще довго буде холодно.
  •         Явдоха з дощем - буде літо тепле й мокре.

Вчитель: У народному побуті «Явдохи» – не тільки перший день весни, але й перший день нового року, адже в наших предків рік починався з 1 березня («Явдохи» за ст. стилем). Відтак аж до XV століття на Явдохи відзначали Новий рік.

 Кому бабуся розповідала про це свято?

А що в цей день пекли бабусі?

Вчитель пропонує намалювати портрет своєї бабусі.

Третя сторінка папки лепбука «Добрий ранок, бабуся». В кишеньки ми кладемо прикмети про свято Явдохи та  малюнки з портретом бабусь.

4.Теми для щоденника вражень

Я з бабусею…

Моя бабуся вміє…

Я для неї….

 

 

 

День 4. Тема: «Порада дідуся»

(загадка) Хто все життя працював,

Оточував турботою

Онуків, бабусю, дітей,

Поважав простих людей?

На пенсії вже багато років

Нестаріючий наш... (дідусь)

Вчитель: І сьогодні мова піде про наших дідусів. Давайте всі разом скажем:

«Добрий ранок дідусям, добрий ранок усім нам!»

(діти  рухаються  по колу виконуючи рухи.)

Пісня:  Мій дідусь (Студія Лева) [4]

2.  Робота з календарем.

Учень-помічник вчителя на календарі виставляє число, місяць, рік, погоду. Всі учні спостерігають. Висловлюють заперечення чи згоду.

3.Обмін інформацією. Тема «Дідусь навчить всьому»

Слухання й обговорення «Казка дідуся Жені»  - автор: Ліоліна [5]

Як розпочався ранок Дані?

Що вони зробили з дідусем?

Яку казку розповідав дідусь?

Казкові герої. З чого їх виготовили дідусь з Данею і що вони робили?

Як закінчився день у Дані? І про що він не пошкодував ?

Діти, чи добре провів свій день Даня з дідусем?. А хто допомагає своєму дідусеві? Як ви проводити свій час з дідусем?

Вчитель пропонує намалювати портрет свого дідуся.

Четверта сторінка папки – лепбука «Поради дідуся». В кишеньки вкладаємо портрет дідуся та загадку.

 

 

4.Теми для щоденника вражень.

Я дідусеві завжди…

Для мене дідусь…..

Я бажаю дідусеві….

 

День 5. «Сім’я – найбільший скарб людини»

  1.     Привітання.

Здраствуй, Небо!

Здраствуй, Сонце!

Здраствуй, Земля!

Здраствуй, наша велика родина!

Вчитель звертає увагу на папку лепбука і запитує: Чиї портрети ми малювали? А чи це вся родина? А в кого є сестричка, братик? Тітка, дядько? Як це можна назвати одним словом?

 

2. Робота з календарем

(Вчитель звертає увагу на малюнки)

Вчитель:  Давайте згадаємо коли ми малювали маму, (в понеділок) тата (у вівторок), бабусю (в середу), дідуся (четвер). Тож сьогодні день тижня має назву…. (п’ятниця). Діти ставлять дату, місяць, рік.

3.Обмін інформацією. Тема «Щастя, коли є родина»

Слухання оповідання «Родовідне дерево» (автор Д. Чередниченко)

Як дідусь Петро називає людей, які не знають свого роду?

Що вам відомо про свій рід?

Різні сім’ї складаються з різної кількості людей. Це найрідніші, найдорожчі на світі люди, які одне одного шанують, люблять і є членами єдиної родини. Сім’я – це гніздечко любові і тепла для кожного з нас, у ній панує злагода, повага до старших, особливо до дідусів і бабусь.

 

Гра «Мікрофон»

  •         Продовжте міркування.
  •         Моя сімя  - це….

Вчитель пропонує намалювати свою всю родину.

4.Теми для щоденника вражень

Я люблю свою родину за…

Мої рідні мене підтримують

Улітку ми з сімєю…

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                        ФОТОГАЛЕРЕЯ                                                 додатки

C:\Users\Admin\Desktop\1 клас\51838840_2277802979171251_6534677764589486080_o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\1 клас\51691298_2277802962504586_7091121581291732992_o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Admin\Desktop\1 клас\51737827_2277803425837873_2161687920891658240_o.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

Список використаних джерел

  1.     Казанжи І.В. Підготовка студентів факультетів початкових класів до позаурочної виховної роботи // Вісник ЖДУ ім. І. Франка. – Житомир, 2003. – Вип. 12. – С. 104 – 107. 2. Карпенчук С.Г.
  2.     Кононенко Н. Особливості формування культури поведінки молодших школярів в умовах дозвільної діяльності //
  3.     Рідна школа. – 2006. - № 10. – С. 18 – 19. 4. Піча В.М. Культура вільного часу: філософ
  4.     Теорія і методика виховання: Навч. посібник. – К.: Вища шк.,1997. – 304 с.: іл. 3.

 

  1.     Електроний ресур: https://www.pinterest.com/justjamerrill/free-homeschool-lapbooks-and-lapbooking-resources/?lp=true  [ 1] 
  2.     Електронний ресурс:  «Збірка  дитячих пісень про тата» http://allforchildren.com.ua/papa1.htm; [ 2]

 

  1.     7.  Електронний ресурс: https://www.youtube.com/watch?v=z8qIk9kRLmw;     [3]
  2.     8. Електронний ресурс:                        https://www.youtube.com/watch?v=WQ_OZu4j_UQ;   [4]

      9. Електронний ресурс:

    http://www.poetryclub.com.ua/printpoem.php?id=331693

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
17 травня
Переглядів
82
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку