Ранкова зустріч на тему «День Святого Валентина»

Про матеріал
Мета: ознайомити з історією створення свята Валентина та пояснити сучасну традицію святкування цього свята; розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати розуміння любові та кохання.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч на тему «День Святого Валентина»

Мета:  ознайомити з історією створення свята Валентина та пояснити сучасну

традицію святкування цього свята;  розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати розуміння любові та кохання.

Матеріали: ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, валентинки.

 

І. Вітання

Вправа «Сердечний настрій»

Зобразіть свій настрій на сердечку

847e1b8da6c07e5d04240a8526994079--symbols-emoticons-smiley-faces 240_F_50507965_t8TlmziqKaPPjrOYI3trugGdmyHBGWOz 41

 

ІІ. Обмін інформацією

Сьогодні ми  вами поринемо в сиву давнину, дізнаємося про  історію  виникнення Дня закоханих та виготовимо листівки-валентинки.

Метод «Пре-тест»

Пре-тест

Пост-тест

Учні на сердечках пишуть все що знають про свято Валентина та валентинки

 

А мандрувати ми будемо за допомогою цього чарівного годинника

(Вчитель переводить стрілки годинника назад.)

Ось ми і опинилися в чарівному світі далекою бувальщини. Подивіться, перед нами ворота, а на них написано вірш, давайте прочитаємо його

Поетична хвилинка

Вірш про Любов

Любов — найкраще в світі почуття,

Вона не має меж — безкрая.

З любові починається життя,

Вона усе найкраще починає!

Без любові не можна жити,

Треба всім вона з юних літ.

Без любові зав’януть квіти,

Стане сірим безликим світ.

Без любові загине казка

І душа не злетить до зір.

Доброта пропаде і ласка,

Стане сірим усе, повір.

Без любові душа зміліє,

Зникне усмішка на вустах.

Навіть білий сніжок посіріє,

І людину огорне страх.

Без любові не можна жити.

Хай у серці вона горить.

Хай душа ваша вміє любити,

Бо любити — це значить жить!   Надія Красоткіна

Вчитель:

Діти, а про що цей вірш?

Давайте складемо до нього пояснення у техніці «Сенкан».

Словникова робота: 

Сенкан – це, що складається з п’яти рядків. 

ЛЮБОВ

Щира, чиста безмежна

Пробачає, милує, облагороджує

Робить людину щасливою

Життя

Вчитель:

Діти, ми з’ясували, що таке любов і ворота відчинилися.

У кожної людини є серце, і це серце прагне любити.

А кого любите ви?

А що означає любити? (відповіді учнів).

Прочитаємо разом:

ЛЮБИТИ - ЦЕ ЗНАЧИТЬ: БАЖАТИ ЛЮДИНІ ДОБРА!

Потрібно любити не тільки рідних, друзів, а й усіх людей, навіть тих, які нас іноді ображають; навіть на зло треба відповідати добром.

А тим часом ми увійшли до великого середньовічного замку. І серед великої зали лежить велика старовинна книга, здається, в цій книзі ми можемо дізнатися про історію виникнення свята закоханих.

Перегляд відеоматеріалів

https://www.youtube.com/watch?v=4rly01TbNUk

на англійській мові

https://www.youtube.com/watch?v=ukxTa6gJQP8

Це свято, так само як і Хелловін, прийшло до нас із Заходу. Народився День закоханих  в середньовічній Європі.

Імператор Клавдій ІІ був страшенним противником шлюбів, адже вважав, що це заважає солдатам: одружені чоловіки більше думають про дружину та дітей, аніж про благополуччя власної країни. Тому він заборонив шлюби взагалі. Однак, жив у ті часи Валентин, який таємно вінчав усіх охочих. Звичайно, від Клавдія це не вдалося приховати, тому винуватця кинули за грати. Та лихо не без добра. Валентин і дочка тюремника Юлія закохалися одне в одного і почали листуватися. Історія закінчилась трагічно. Перед стратою, 13 лютого Валентин надіслав коханій свого останнього листа, підписаного словами «Твій Валентин». Дівчина прочитала його 14 лютого, коли коханого вже не було в живих.

З тієї пори з’явилися традиція дарувати одне одному валентинки – листівки з привітаннями до дня закоханих або із зізнаннями в коханні.

Робота з ілюстраціями

Розгляньте найцікавіші варіанти валентинок.

Літературна хвилинка

У казках та мультфільмах багато розповідається про щире кохання. Пригадайте ці пари.

Вчитель показує ілюстрації діти мають назвати героїв та твір чи мультфільм з якого вони.

F:\Початкові класи\4 клас\Трудове навчання\Валентинка\hto-napisav-popelyushku-storya-stvorennya-popelyushki_456.jpeg F:\Початкові класи\4 клас\Трудове навчання\Валентинка\shrek_PNG17.png F:\Початкові класи\4 клас\Трудове навчання\Валентинка\1456213.jpg

F:\Початкові класи\4 клас\Трудове навчання\Валентинка\10660_4381349f59143b6fd805b59e2099af21.jpg.jpg F:\Закази\Матеріали НУШ\Ранкові зустрічі\Валентин\загружено.jpg

 

ІІІ. Групове заняття

Вчитель: Скажіть мені, а де можна узяти валентинки?

Так, можна купити в магазині а можна виготовити власноруч!

А який подарунок більш цінніший, зроблений власноруч чи придбаний у магазині?

А наш чарівний годинник переніс нас у країну майстрів. Де нам випала можливість зробити валентинку.

Тож давайте почнемо.

Демонстрація виконаних робіт

Які кольори ви бачите на валентинці? (Червоний, рожевий і білий)

А чому саме такі кольори? (Червоний символізує любов, рожевий – ніжність, білий – чистоту).

F:\Початкові класи\4 клас\Трудове навчання\Валентинка\50282435_2252210338433170_2181982255545581568_n.jpg

З якою технікою ми працювали сьогодні на уроці?

Яким способом виготовляли валентинку?  

Хто такий Святий Валентин?

Метод «Пост-тест»

Пре-тест

Пост-тест

 

Учні пишуть на сердечка що нового дізналися про валентинки та свято

Підсумкова бесіда.

А чарівний годинник пробив «Мить симпатій». Це означає, що вам слід замислитися над тим, кому б ви хотіли подарувати свою валентинку.

- Даруючи, потрібно казати щирі і гарні слова: я тебе люблю! Або я Вас люблю, поважаю! Я дякую тобі за все!

 

ІV. Щоденні новини

Робота з календарем погоди та щоденною інформацією.

Доброго ранку, школярі!

Сьогодні  понеділок, 14 лютого 2022 року.

Погода ______________

У нашому класі ___________ учнів

Вітаємо з днем народження _________________ !

 

Список використаних джерел

  1. https://naurok.com.ua/konspekt-uroku-z-trudovogo-navchannya-dlya-4-klasu-na-temu-vigotovlennya-valentinki-v-tehnologi-torcyuvannya-8776.html
  2. https://nuschool.com.ua/method/work/22.html

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Марченко Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Брезгун Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
3 лютого 2022
Переглядів
2158
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку