Ранкова зустріч на тему «День Святого Валентина»
Мета: ознайомити з історією створення свята Валентина та пояснити сучасну
традицію святкування цього свята; розвивати зв’язне мовлення, логічне та креативне мислення; формувати спільноту; виховувати розуміння любові та кохання.
Матеріали: ілюстративний та роздатковий матеріал, відеоматеріали, валентинки.
І. Вітання
Вправа «Сердечний настрій»
Зобразіть свій настрій на сердечку
ІІ. Обмін інформацією
Сьогодні ми вами поринемо в сиву давнину, дізнаємося про історію виникнення Дня закоханих та виготовимо листівки-валентинки.
Метод «Пре-тест»
Пре-тест |
Пост-тест |
Учні на сердечках пишуть все що знають про свято Валентина та валентинки |
|
А мандрувати ми будемо за допомогою цього чарівного годинника
(Вчитель переводить стрілки годинника назад.)
Ось ми і опинилися в чарівному світі далекою бувальщини. Подивіться, перед нами ворота, а на них написано вірш, давайте прочитаємо його
Поетична хвилинка
Вірш про Любов
Любов — найкраще в світі почуття,
Вона не має меж — безкрая.
З любові починається життя,
Вона усе найкраще починає!
Без любові не можна жити,
Треба всім вона з юних літ.
Без любові зав’януть квіти,
Стане сірим безликим світ.
Без любові загине казка
І душа не злетить до зір.
Доброта пропаде і ласка,
Стане сірим усе, повір.
Без любові душа зміліє,
Зникне усмішка на вустах.
Навіть білий сніжок посіріє,
І людину огорне страх.
Без любові не можна жити.
Хай у серці вона горить.
Хай душа ваша вміє любити,
Бо любити — це значить жить! Надія Красоткіна
Вчитель:
Діти, а про що цей вірш?
Давайте складемо до нього пояснення у техніці «Сенкан».
Словникова робота:
Сенкан – це, що складається з п’яти рядків.
ЛЮБОВ
Щира, чиста безмежна
Пробачає, милує, облагороджує
Робить людину щасливою
Життя
Вчитель:
Діти, ми з’ясували, що таке любов і ворота відчинилися.
У кожної людини є серце, і це серце прагне любити.
А кого любите ви?
А що означає любити? (відповіді учнів).
Прочитаємо разом:
ЛЮБИТИ - ЦЕ ЗНАЧИТЬ: БАЖАТИ ЛЮДИНІ ДОБРА!
Потрібно любити не тільки рідних, друзів, а й усіх людей, навіть тих, які нас іноді ображають; навіть на зло треба відповідати добром.
А тим часом ми увійшли до великого середньовічного замку. І серед великої зали лежить велика старовинна книга, здається, в цій книзі ми можемо дізнатися про історію виникнення свята закоханих.
Перегляд відеоматеріалів
https://www.youtube.com/watch?v=4rly01TbNUk
на англійській мові
https://www.youtube.com/watch?v=ukxTa6gJQP8
Це свято, так само як і Хелловін, прийшло до нас із Заходу. Народився День закоханих в середньовічній Європі.
Імператор Клавдій ІІ був страшенним противником шлюбів, адже вважав, що це заважає солдатам: одружені чоловіки більше думають про дружину та дітей, аніж про благополуччя власної країни. Тому він заборонив шлюби взагалі. Однак, жив у ті часи Валентин, який таємно вінчав усіх охочих. Звичайно, від Клавдія це не вдалося приховати, тому винуватця кинули за грати. Та лихо не без добра. Валентин і дочка тюремника Юлія закохалися одне в одного і почали листуватися. Історія закінчилась трагічно. Перед стратою, 13 лютого Валентин надіслав коханій свого останнього листа, підписаного словами «Твій Валентин». Дівчина прочитала його 14 лютого, коли коханого вже не було в живих.
З тієї пори з’явилися традиція дарувати одне одному валентинки – листівки з привітаннями до дня закоханих або із зізнаннями в коханні.
Робота з ілюстраціями
Розгляньте найцікавіші варіанти валентинок.
Літературна хвилинка
У казках та мультфільмах багато розповідається про щире кохання. Пригадайте ці пари.
Вчитель показує ілюстрації діти мають назвати героїв та твір чи мультфільм з якого вони.
ІІІ. Групове заняття
Вчитель: Скажіть мені, а де можна узяти валентинки?
Так, можна купити в магазині а можна виготовити власноруч!
А який подарунок більш цінніший, зроблений власноруч чи придбаний у магазині?
А наш чарівний годинник переніс нас у країну майстрів. Де нам випала можливість зробити валентинку.
Тож давайте почнемо.
Демонстрація виконаних робіт
Які кольори ви бачите на валентинці? (Червоний, рожевий і білий)
А чому саме такі кольори? (Червоний символізує любов, рожевий – ніжність, білий – чистоту).
З якою технікою ми працювали сьогодні на уроці?
Яким способом виготовляли валентинку?
Хто такий Святий Валентин?
Метод «Пост-тест»
Пре-тест |
Пост-тест |
|
Учні пишуть на сердечка що нового дізналися про валентинки та свято |
Підсумкова бесіда.
А чарівний годинник пробив «Мить симпатій». Це означає, що вам слід замислитися над тим, кому б ви хотіли подарувати свою валентинку.
- Даруючи, потрібно казати щирі і гарні слова: я тебе люблю! Або я Вас люблю, поважаю! Я дякую тобі за все!
ІV. Щоденні новини
Робота з календарем погоди та щоденною інформацією.
Доброго ранку, школярі!
Сьогодні понеділок, 14 лютого 2022 року.
Погода ______________
У нашому класі ___________ учнів
Вітаємо з днем народження _________________ !
Список використаних джерел