24 липня о 18:00Вебінар: Методи фасилітації для планування та реалізації STEM-проектів і не тільки

Ранкова зустріч на тему:"Хто такі друзі?" (НУШ)

Про матеріал

Ранкові зустрічі

•Формують у дітей звичку піклуватися про інших

•Сприяють створенню дружньої атмосфери на весь день

•Сприяють виробленню правил

•Створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі

•Переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення

•Сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці

Перегляд файлу

Третій тиждень   «Мої друзі»

Тема ранкової зустрічі: «Хто такі друзі?»

Мета:розширити і поглибити поняття «дружба»; виховувати в учнів звичку уважно ставитися до товаришів; сприяти створенню дружнього дитячого колективу, виховувати хороше ставлення учнів одне до одного; допомогти дітям з’ясувати критерії справжньої дружби; сприяти усвідомленню в дітей цінності дружніх стосунків та їх важливості в житті.

Обладнання: дитячі пісні,м’яч. 
                                       Хід ранкової зустрічі

 Під звуки спокійної мелодії діти стають у коло.

1.Вітання 

-  Дорогі діти! Візьмемо  один одного за руки і нехай це коло стане «колом нашої дружби ». (Діти разом співають пісню - вітання, виконують відповідні рухи) Звучить мелодія пісні «Якщо весело живеться,роби так»

Треба разом привітатись:

Добрий день.

Дружно й весело сказати:

Добрий день.

Вправо, вліво повернутись.

Одне одному всміхнутись.

І ще раз привітатись

Добрий день.

 Як вас, друзі, всіх багато

Добрий день.

Синьооких і чорнявих,

Добрий день.

І високих, і низеньких,

І повненьких, і худеньких…

І світленьких і темненьких

Добрий день.

Коли друзі зустрічаються,то вони один з одним вітаються.І ми сьогодні стоячи у нашому дружньому колі повинні привітатись ось так.

Привіт,Назаре( махаючи рукою) .Привіт,Софійко(рукостискання)

2.Групове заняття.

- Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та дізнаємося – хто такі друзі.

Вчитель: Спершу послухаємо уважно пісню ,а потім ви мені скажете, про що ця пісня.(Звучить пісня про дружбу)
- Вам сподобалася пісня?(Відповіді дітей)
- Про що в ній співається? (Відповіді дітей)
- Правильно, про дружбу.
то мені скаже, що зробить друг, якщо тобі погано?
(Прийде на допомогу.)
- Правильно. Іринко, скажи мені, що зробить друг, якщо немає у тебе олівця?
(Друг завжди виручить.)
- Молодці .


       Вчитель:А тепер давайте ми з вами пограємо в одну дуже цікаву гру «Підбери слово».

                                        Гра «Підбери слово»
Наприклад, я кидаю Софійці м'ячик, і кажу слово «друг», а Софійка  мені говорить яким він  повинен бути -чесний, добрий і т.д.
- Всі зрозуміли? Починаємо гру.
Вчитель: Назар, «друг» (кидаю м'ячик).
Дитина: Вірний друг.
Вчитель: Вірний друг - це той друг, якому ми можемо довіряти свої таємниці.
Вчитель: Сергійку , «друг» (кидаю м'ячик).
Дитина:  Надійний друг.
Вчитель: Надійний друг - це той, на кого можна покластися.
Тож який повинен бути друг?
(Добрий, вірний, надійний, чесний, щедрий.)

Вчитель: - Діти, у кого є друг (подруга)? 
- А тепер розкажіть про свого  друга. 
- Як звуть одного? 
- Скільки йому років?
- Як він виглядає?
- У що ви з ним граєте?
Вчитель:У мене є подруга.
Її звуть Надя. Наді 30 років. Вона є доброю та веселою .

Гра-розминка «Це мій друг і я!»

Якщо відповідь про вас, промовляєм хором враз:

«Це все я, це все я, це  мій друг і я»

Якщо ні-то мовчимо і тихенько сидимо.

А тепер давайте грати – треба вам відповідати.

 

Рано – вранці хто піднявся?

А хто сонечку всміхався?

Хто веселий і бадьорий кожен день іде до школи?

Хто з вас працею своєю прикрашає дім і клас?

Хто приходить зранку в клас із запізненням на час?

 Хто  уміє берегти ручки, зошити й книжки?

А хто граючи в футбол у вікно заб’є нам гол?

Хто веселу вдачу має і усім допомагає?

Вправа  «Хто з ким дружить?»

Дітки ви любити дивитись мультики.(Так)

Назвіть друзів з мультиків

(Наприклад  - Котик та Півник;)

Пепа-  …….(овечка Сюзі)

Лунтік-…….

Дружок-….(Тімоха)

3.Обмін інформацією.

 Діти, давайте з вами послухаємо вірші про дружбу. Нам їх розкажуть наші друзі. 

 Дружба, дружба над усе,

Дружба радість нам несе.

Дружба всім нам дорога,

Дружба жити помага.

Якщо друг у тебе є,

Життя радісним стає.

Разом можна все зробити,

Тож без друга не прожити.

 

Помирились сонце з хмарою,

І тепер танцюють парою.

Ллється дощ, і сонце світить,

Усміхаються їм діти.

Райдуга місток зробила —

 Сонце з Хмарою здружила.

Хай з них приклад беруть діти.

Треба дітям всім дружити.


- Про що ці вірші?
- Вам сподобалися ці віршики?
ВчительДружба дуже важлива для людини. Друзів потрібно берегти!

 

 

 

 4. Щоденні новини.

- Доброго ранку! Сьогодні з прогнозом погоди ознайомлю вас я – головний синоптик Іринка.

Зараз пора року – осінь. Перший осінній місяць– вересень.

Сьогодні понеділок – перший  день тижня.

На вулиці похмуро, вітер слабкий. Вранці падав маленький дощ. В народі кажуть:дощ іде-гість їде. Перевіримо.

                      Дитина заповнює календар погоди.

Вчитель: Ранкова зустріч підходить до кінця, та попереду на нас чекають цікаві справи.

   Візьмемось за руки  і передамо свою дружбу іншому за допомогою  рукостискання.

 Вчитель: «Я передаю вам свою дружбу, і вона йде від мене до Софійки, від Софійки до Саші (і т.д.) і, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, оскільки кожний з нас додав частинку своєї дружби. Хай же вона нас не покидає ,а тільки зігріває!»

 

 

 

 

docx
Додано
27 червня 2018
Переглядів
4556
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку