Ранкова зустріч на тему "Весна"

Про матеріал
Ранкова зустріч у першому класі на тему "Весна" із ігровими вправами. Поглиблення знань учнів про пори року, а саме про весну. Ігрові вправи для ранкової зустрічі з конструктором ЛЕГО.
Перегляд файлу

Тема: Весна

Мета: налаштувати дітей на плідну співпрацю з вчителем, розширити знання учнів про весняні свята ,розвивати спостережливість, уяву ,вміння мислити, аналізувати, висловлювати власну думку,  збагатити словниковий запас учнів про чудову пору року, виховувати любов до друзів, батьків, любов і бережне відношення до природи.

Обладнання: ілюстрації явищ природи навесні, конструктор ЛЕГО, паперова бджілка

                                                       Хід роботи

1. Організація класу

Вчитель повідомляє дітям, що настав урок і вже час збиратися у коло.

2. Вітання вчителя

Встаньте, дітки, всі рівненько,

Посміхніться всі гарненько.

Посміхніться всі до мене,

Посміхніться і до себе.

Привітайтесь: Добрий день!

Хай гарно розпочнеться новий день!

 

3. Привітання дітей один з одним.

Діти по колу щиро посміхаються один одному , вітаються, передаючи у цей час паперову бджілку.

  • Доброго ранку, Дарино. У тебе гарна зачіска!
  • Доброго ранку,Максиме. Ти сьогодні гарно виглядаєш.
  •  Привіт,Каміло. Мені дуже приємно тебе бачити.

4. Обмін думками

Діти по черзі відповідають на запитання учителя:

Що ви знаєте про чарівну пору року - весна ?

Діти,а хто знає назви весняних місяців?

Яка пора року ваша найулюбленіша?

Що стає з природою навесні?

Які весняні квіти ви знаєте?

Чи відомі вам весняні свята? Які?

Які свята весни вам подобаються найбільше?

5. Робота з календарем

- Діти,який сьогодні день тижня?

- Який день був учора?

- Який зараз місяць?

- Чому його так назвали?

6. Вірші про місяці весни

Діти сідають на килимочок, поділяються на три групи. Учитель читає вірші і кожна група викладає із ЛЕГО назву місяця.

БЕРЕЗЕНЬ
Весело цвірінькають
У дворі горобчики.
Познімали кожушки
І дівчата, й хлопчики.

- Цінь-цінь-цінь, - виспівує
Радісно синичка, - 
Незабаром зявиться
Молода травичка.
М. Біндас

Я КВІТУЮ
- Я квітую, - каже квітень, -
Квітом луків і гаїв.
Листя зграйками на вітах
Жде-чекає солов'їв.

- Я квітую! - квітень каже, -
Весно-сестро, пам'ятай,
Що довік бажання наше - 
Прикрашати рідний край.
М. Сингаївський

ТРАВЕНЬ
А чим же місяць травень 
Поміж братами славен? 
Іде і весело співа, 
Дощами землю полива, 
Святковими піснями 
І громом над полями. 
Не з лійки-поливалки, 
А з грозової хмарки.
Т. Коломієць

7. Гра «Буває, не буває»

На дошці розвішені малюнки, на яких зображені явища природи. Завдання дітей полягає у тому, щоб залишити ті малюнки, на яких зображені явища, притаманні весні.

Перший малюнок

Що на ньому зображено?

  • Сніг
  • Так. Весною буває сніг? Отже, ми малюнок знімаємо.

Другий малюнок

- Це дощ..

- Правильно. Ми залишаємо цей малюнок

Третій малюнок

Далі на малюнку…

  • Блискавка, ми повинні залишити його.
  • Дійсно, адже блискавка весною буває.

8. Хвилинка релаксації

  •      Виглянуло сонечко ( руки підняли вгору)
  •     Ви сидите на галявині ( діти сідають)
  •     Справа від вас проповзає мураха (подивились     направо)
  •     Зліва від вас гарна квітка (подивились наліво)
  •     Подув легенький вітерець ( терти долоні)
  •     Над квітами літають метелики ( хаотичні махи руками)
  •     Вам стало прохолодно (обійняти себе руками)
  •     Несподівано пішов дощик ( кап..кап..кап…)
  •    Ви були змушені йти додому ( рухи ходи)
  •    Але ви у гарному настрої (діти посміхаються)

    9. Висловлювання учнів про весну.

10. Висновки.

Ось наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви сьогодні старанно та наполегливо працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мішкур Лариса
Додано
4 квітня
Переглядів
151
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку