Тема: Весна
Мета: налаштувати дітей на плідну співпрацю з вчителем, розширити знання учнів про весняні свята ,розвивати спостережливість, уяву ,вміння мислити, аналізувати, висловлювати власну думку, збагатити словниковий запас учнів про чудову пору року, виховувати любов до друзів, батьків, любов і бережне відношення до природи.
Обладнання: ілюстрації явищ природи навесні, конструктор ЛЕГО, паперова бджілка
Хід роботи
1. Організація класу
Вчитель повідомляє дітям, що настав урок і вже час збиратися у коло.
2. Вітання вчителя
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
3. Привітання дітей один з одним.
Діти по колу щиро посміхаються один одному , вітаються, передаючи у цей час паперову бджілку.
4. Обмін думками
Діти по черзі відповідають на запитання учителя:
Що ви знаєте про чарівну пору року - весна ?
Діти,а хто знає назви весняних місяців?
Яка пора року ваша найулюбленіша?
Що стає з природою навесні?
Які весняні квіти ви знаєте?
Чи відомі вам весняні свята? Які?
Які свята весни вам подобаються найбільше?
5. Робота з календарем
- Діти,який сьогодні день тижня?
- Який день був учора?
- Який зараз місяць?
- Чому його так назвали?
6. Вірші про місяці весни
Діти сідають на килимочок, поділяються на три групи. Учитель читає вірші і кожна група викладає із ЛЕГО назву місяця.
БЕРЕЗЕНЬ
Весело цвірінькають
У дворі горобчики.
Познімали кожушки
І дівчата, й хлопчики.
- Цінь-цінь-цінь, - виспівує
Радісно синичка, -
Незабаром зявиться
Молода травичка.
М. Біндас
Я КВІТУЮ
- Я квітую, - каже квітень, -
Квітом луків і гаїв.
Листя зграйками на вітах
Жде-чекає солов'їв.
- Я квітую! - квітень каже, -
Весно-сестро, пам'ятай,
Що довік бажання наше -
Прикрашати рідний край.
М. Сингаївський
ТРАВЕНЬ
А чим же місяць травень
Поміж братами славен?
Іде і весело співа,
Дощами землю полива,
Святковими піснями
І громом над полями.
Не з лійки-поливалки,
А з грозової хмарки.
Т. Коломієць
7. Гра «Буває, не буває»
На дошці розвішені малюнки, на яких зображені явища природи. Завдання дітей полягає у тому, щоб залишити ті малюнки, на яких зображені явища, притаманні весні.
Перший малюнок
Що на ньому зображено?
Другий малюнок
- Це дощ..
- Правильно. Ми залишаємо цей малюнок
Третій малюнок
Далі на малюнку…
8. Хвилинка релаксації
9. Висловлювання учнів про весну.
10. Висновки.
Ось наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Ви сьогодні старанно та наполегливо працювали, поводилися чемно. Дякую вам за роботу.