Ранкова зустріч на тему: "Я та мій клас"
Мета: навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування;
Обладнання: музичний програвач, квітка ромашка, аркуш паперу та фломастери;
РАНКОВА ЗУСТРІЧ
Тема. Я та мій клас
Мета: навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування;
Обладнання: музичний програвач, квітка ромашка, аркуш паперу та фломастери;
Хід ранкової зустрічі
Дорогі діти, я рада вас бачити, як тільки я вас побачила одразу захотілось з вами привітатися.
Здраствуй, сонце,
Здраствуй, небо,
Здраствуй, школо, дорога,
І уся шкільна сім’я!
А зараз ми спробуємо привіталися так, як вітаються у різних країнах. Наприклад:
(діти імітують рухи повторюючи за вчителем)
Зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить метеоролог Дмитро.
Зараз пора року…
Місяць…
Сьогоднішній день тижня…
Погода сьогодні…
Я хотіла б поділитися з вами про те, як минув мій вчорашній день. Учора ми ходили гуляти з собакою до Дніпра. А як минув твій день Світланко?
(діти продовжують розповідати свої новини)
Вправа «Незакінчене речення»
Ви вже не перший рік школярі. Спробуємо з вами визначити за яких умов в школі буде порядок та дисципліна? «Для того, щоб у школі був порядок та дисципліна....» (діти продовжують своє речення по черзі)
Висновок: ми усі маємо дотримуватись певних правил.
Вправа «Ромашка»
Ми назвали багато умов дотримуючись яких в школі не буде порушень. А тепер спробуємо їх записати на ромашкових пелюстках.
(діти записують правила на пелюстку і прикріпляють її)
1. Приходити вчасно
2. Поводитись тихо
3. Вміти слухати
4. За потреби піднімати руку
5. Бути веселим і позитивним
6. Взаємодопомагати
Діти скажіть для чого ми придумали ці правила? (діти самостійно роблять висновок для чого особисто їм знати ці правила.)
Фізкультхвилинка «Подивись на небо»
А що в школі вам подобається найбільше? (відповіді учнів)
Спробуємо з вами трішки порухатись.(діти повторюють рухи за вчителем)
https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk
Гра «Пекельна куля»
Ми дуже всі любимо гратися на перервах, а й іноді навіть на уроці. В мене в долонях є справжня пекельна куля. Зараз ми будемо передавати її один одному по колу доки звучить музика. Як тільки музика закінчується ця куля не має залишитися у вас у долонях.
https://www.youtube.com/watch?v=5fju_XcUhqo&list=PLBuUIqKwKNNxiKb_8USma435hwaTcZbxC
Вправа «Намалюй малюнок»
Для того щоб трішки заспокоїтися зараз ми з вами будемо малювати, але не на звичному для нас папері, а на тілі справжньої людини. Для цього нам необхідно повернутися спиною до сусіда зліва. І перед вами справжнє живе полотно. Подумайте щоб вам хотілося б намалювати і зобразіть свій малюнок на спинці за допомогою вказівного пальчика.