Ранкова зустріч на тему: "Я та мій клас"

Про матеріал

Ранкова зустріч на тему: "Я та мій клас"

Мета: навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування;

Обладнання: музичний програвач, квітка ромашка, аркуш паперу та фломастери;

Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

Тема. Я та мій клас

Мета: навички ефективного спілкування та уміння працювати в команді, створити умови для самовираження учасників, сприяти розвитку навичок спілкування;

Обладнання: музичний програвач, квітка ромашка, аркуш паперу та фломастери;

Хід ранкової зустрічі

  1.                    ПРИВІТАННЯ

Дорогі діти, я рада вас бачити, як тільки я вас побачила одразу захотілось з вами привітатися.

Здраствуй, сонце, 
Здраствуй, небо, 
Здраствуй, школо, дорога, 
І уся шкільна сім’я!

А зараз ми спробуємо привіталися так, як вітаються у різних країнах. Наприклад:

  • У Франції навіть малознайомі люди при зустрічі і прощанні цілуються, по черзі торкаючись один одного щоками і посилаючи в повітря від одного до п'яти поцілунків.  Тож спробуємо.
  • У Китаї люди вітаються поклоном з витягнутими вздовж тулуба руками.
  • У Греції люди бажають один одному здоров'я.
  • У Європі поширений звичай вітатися без слів, просто піднімаючи вгору брови.

(діти імітують рухи повторюючи за вчителем)

  1.                    ЩОДЕННІ НОВИНИ

Зараз прийшов час щоденних новин. Сьогодні з прогнозом погоди нас по знайомить  метеоролог Дмитро.

Зараз пора року

Місяць…

Сьогоднішній день тижня…

Погода сьогодні…

Я хотіла б поділитися з вами про те, як минув мій вчорашній день. Учора ми ходили гуляти з собакою до Дніпра. А як минув твій день Світланко?

(діти продовжують розповідати свої новини)

  1.                    ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Вправа «Незакінчене  речення» 

Ви вже не перший рік школярі.  Спробуємо з вами визначити за яких умов в школі буде порядок та дисципліна? «Для того, щоб у школі був порядок та дисципліна....» (діти продовжують своє речення по черзі)
Висновок: ми усі маємо дотримуватись певних правил. 
Вправа «Ромашка»

Ми  назвали багато умов дотримуючись яких в школі не буде порушень. А тепер спробуємо їх записати на ромашкових пелюстках.

(діти записують правила на пелюстку і прикріпляють її) 
1. Приходити вчасно
2. Поводитись тихо 
3. Вміти слухати 
4. За потреби піднімати руку
5. Бути веселим і позитивним 
6. Взаємодопомагати

Діти скажіть для чого ми придумали ці правила? (діти самостійно роблять висновок для чого особисто їм знати ці правила.)

  1.                    ГРУПОВА РОБОТА

Фізкультхвилинка «Подивись на небо»

А що в школі вам подобається найбільше? (відповіді учнів)

Спробуємо з вами трішки порухатись.(діти повторюють рухи за вчителем)

https://www.youtube.com/watch?v=jqy7Rm8n4Fk

 

 

Гра «Пекельна куля»

Ми дуже всі любимо гратися на перервах, а й іноді навіть на уроці. В мене в долонях є справжня пекельна куля. Зараз ми будемо передавати її один одному по колу доки звучить музика. Як тільки музика закінчується ця куля не має залишитися у вас у долонях.

https://www.youtube.com/watch?v=5fju_XcUhqo&list=PLBuUIqKwKNNxiKb_8USma435hwaTcZbxC

Вправа «Намалюй малюнок»

Для того щоб трішки заспокоїтися зараз ми з вами будемо малювати, але не на звичному для нас папері, а на тілі справжньої людини. Для цього нам необхідно повернутися спиною до сусіда зліва. І перед вами справжнє живе полотно. Подумайте щоб вам хотілося б намалювати і зобразіть свій малюнок на спинці за допомогою вказівного пальчика.

 

 

docx
Додано
19 червня 2018
Переглядів
5403
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку