Ранкова зустріч на тему "Зима".

Про матеріал

Психологічне налаштування учнів перед навчальним процесом є досить важливим етапом освітнього процесу. Діти приходять з дому з різним настроєм, різними відчуттями, за вихідні діти могли між собою як зблизитись так і посперечатись. Завдання педагога організувати учнів до навчального процесу, зблизити їх, створити з них єдину спільноту, яка буде налаштована на процес отримання нових знань. Діти мають розпочинати свій робочий день з позитивного налаштування адже протягом дня можуть бути різні ігрові та навчальні ситуації (робота в групах, в парах, рольові та сюжетні ігри і т. п.)

Перегляд файлу

Тема:  Зима

Мета: Налаштувати  дітей  на  роботу  в класі з гарним  позитивним  настроєм, збагачувати  словниковий  запас словами  привітаннями, компліментами; розширити, збагатити  уяву  дітей  про  чудову  пору  року зиму, її ознаки в природі. Розвивати  уяву, спостережливість, вміння  мислити. Виховувати любов  до  друзів.

 

                                            Хід  ранкової  зустрічі

  1. Вітання

Грає  музика , яка  повідомляє  дітям, що вже  час збиратися  у  коло. Діти і вчитель  стають  у  коло.

   Сніжинка  зимова  залетіла  в  клас

   І в  коло  велике  зібрала, друзі, нас

Картинки по запросу снежинка   Давайте зєднаєм долоньки  свої

   І радо  всміхнемось  я –вам, ви – мені.

Привітання  один  з одним .

Діти  по колу  передають   сніжинку і вітаються.

  • Доброго  ранку ,Оленка! Мені  дуже  приємно  тебе  бачити.
  • Доброго  ранку,Артемчик!Я рада , що ти з нами.  І т.д.

 

Скажи  комплімент  другу.

  • Тетянка, яка  ти прекрасна!
  • Тимурчик, ти справжній  друг!
  • Світланка, яка  в тебе  гарна  зачіска!

2 Групове  завдання.

Гра «Так  чи ні» (завдання  із чарівної  скриньки)

 У цій  скриньці  є певний  предмет. Я  пропоную визначити  , що це може  бути.Кожен  може  задавати  одне  запитання про обєкт, який  знаходиться всередині.Відповідь буде  одна  «так» чи «ні»

  • Картинки по запросу скринькаЦе  аркуш  паперу (так)
  • Він  червоного кольору ( ні)
  • На ньому щось написано? (так)
  • Це лист (так)

Ось і відгадали. Це лист від пори  року -Зима

Прийшла до нас бабуся

У білому кожусі.

Поля причепурила -

Пухнастим снігом вкрила.

Вгадайте - хто вона

Бабуся чепурна? (Зима)

  • Як ви гадаєте , яка  тема дня?

Бесіда  вчителя  про зиму.

  • Сьогодні ви дізнаєтесь багато  нового та цікавого  про зимові  місяці.про те, які зміни відбуваються  взимку.

Бесіда  про назви  місяців.

-Діти, а хто знає назви зимових місяців?

Грудень – це місяць-двері зимиГрудень – січень- лютий

Розповідь  про місяціГрудень – це місяць-двері зими.Прийшов грудень – перший місяць зими і дванадцятий місяць року в григоріанському календарі. 

Грудень дарує мало сонячних днів, частіше стоїть похмура й холодна погода. Тож і звуть в народі цей місяць – хмурень, студень, ворота зими. 

Перший місяць року — січень. Як тільки його не називають: і «сніжень», і «сніговик», і «льодовик», і «просинець», і «щипун», і «тріскун», і «січко». А ще його величають царем морозів, володарем і серцем зими, бо він найхолодніший місяць. У січні не тільки сніг січе, а ще й мороз вогнем пече. Товщає лід на річках, ростуть сніжні кучугур

Лютий — це також пора великих сніжних заметів, а тому він — місяць «кривих доріг». А ще лютий величають «бокогрієм», бо в цьому місяці сонечко хоч і стоїть на небі набагато вище, ніж у січні, гріє усе одно лиш один бік, другий при цьому мерзне. Саме тому й з'явилася приказка: «Лютий корові вдень бік нагріє, а вночі — ріг зіб'є».

Крісло  автора( вірші  дітей про  зимові  місяці)

3.Обмін  інформацією

Бесіда  вчителя

22 грудня — день зимового сонцестояння. Двадцять другого грудня день — найкоротший, а ніч — найдовша. Цього дня настає астрономічна зима.
Із 23 грудня день починає збільшуватися, а ніч — коротшати.

Гра з мячем

Картинки по запросу зима картинкиСкажи  зі  словом  «Зимовий» слово.(День, погода, місяці і т.д.)

Висловлювання учнів  про зиму

Зимою дні  коротші , а ночі  довші. І т.д.

4. Щоденні новини

Бесіда  вчителя про те, які  зміни відбуваються  в природі.

Гра «Склади  картинку  зими»( робота  в групах)

Клас  ділиться на 2 групи. Кожна  група  має завдання зібрати  картину з частинок. Діти виконують завдання.

Колективна  робота лепбук  «Зима»

-Ось, діти,наша  ранкова  зустріч дійшла  до  завершення. Ви  всі були  молодці, гарно  працювали, поводилися  чемно. Дякую  вам  за  роботу.

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Лось Ольга Григорівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 грудня 2018
Переглядів
10086
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку