Ранкова зустріч. Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Про матеріал

Ранкова зустріч.

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Мета:

  • ü Створити умови для цікавого й радісного навчання.
  • ü Сприяти знайомство учнів з однокласниками та вчителями; допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
  • ü Навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах.
  • ü Формувати правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;
Перегляд файлу

Ранкова зустріч.

Навіщо мені ходити до школи? Що я очікую від шкільного життя?

Мета:

  • Створити умови для цікавого й радісного навчання.
  • Сприяти знайомство учнів з однокласниками та вчителями; допомагати дітям ідентифікувати себе як учнів та мотивувати їх до навчання.
  • Навчати активного слухання в умовах усного спілкування; навчати взаємодії в парах та групах.
  • Формувати правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі;

Матеріали до уроку: Комп’ютер, скринька, мел, малюнки.

Хід уроку:

Запрошення на ранкову зустріч під пісню: Букварі і читанки . (https://www.youtube.com/watch?v=L8YwrIPFv_Q) Дітки і вчителька сідають на килимок по кругу.

  • Дітки сьогодні ми зібралися в цьому дружньому колі в перший раз. З деким ми уже знайоми, а з деким нам потрібно познайомитися. Дітки скажіть який сьогодні день? Так сьогодні 3 вересня. Сьогодні ми прийшли до школи вже з ранцями.

Ігровий тренінг «Снігова куля» Перший учасник називає своє ім'я. Наступний — спочатку це ім'я, а потім своє. Третій називає два попередніх, а відтак своє. Четвертий і решта учасників називають три попередніх імені і своє. Починає вчителька, і закінчує вона.

  • Дітки а з яким настроєм ви сьогодні прийшли до школи? Давайте позначимо його в куточку настрою щоб кожен бачив який у нас настрій.

1.Вітання.

  • Дітки сьогодні на уроці ми дізнаємося багато чого  нового, а чого саме ми дізнаємося коли кожен із вас пі дійде до чарівної скриньки і дістане з віти завдання.
  • Так і перше про що ми дізнаємося які є правил безпечної поведінки дорогою до навчального закладу та у школі.

Гра на увагу (руханка)

 Ведучий гри показує сигнали світлофора. Якщо червоний – ви стоїте на місці, жовтий – ваші оплески, зелений – стрибаєте. Ведучий показує картки з кольорами світлофору в хаотичному порядку.

2. Обмін інформацією.

- Дітки а чому ви прийшли до школи?

- А чого ви хочете навчитися в школі?

- А чи знаєте ви правила поведінки в школі?

- До вашої уваги віршик.

Осінні дарунки

Наталочка-школярочка 
Вже ростом немала.
Вона цієї осені
У перший клас пішла. 
В дарунок першокласниці 
Щасливий день приніс 
І яблука-антонівки,
І мідний цвіт беріз. 
Навкруг сади пишалися 
У зелені, в красі.
Школярка дарувала
Свої гостинці всім. 
Вона ішла веселою
По росяній землі.
І з нею привіталися
Курлики-журавлі.
До неї посміхалися
Дорослі й школярі.
Вона ж про них читала 
В своєму букварі.
Про їхню дружбу щиру, 
Про школу, рідний дім 
Школярочка напише
У зошиті своїм.

  • Дітки про що віршик?
  • Про що читала Наталочка?

3. Групове заняття.

«Руховий» (математичний) диктант.

  • Дітки нам прийшла пошта. А хто ж нам прислав лист так-так Мудра Сова вона нам пропонує вирушити за її мапою на пошук скарбів.  Діти що ж робити? Вирушати чи ні?
  • Як що вирушаємо то притримуємося карти щоб не заблукати , а в карті детально описаний маршрут. (Діти з вчителем вивчають карту і вирушають на шкільний майданчик. Вчитель повідомляє дітям де потрібно повернути і в яку сторону.)
  • Дітки ми знайшли скарб це кольорові мел . Але тут ще завдання нам пропонують намалювати школу нашої мрії на шкільному по дворі. Почнімо?

4. Щоденні новини.

- Дітки ми виконали всі завдання Тітоньки Сови. Але не всі які були в чарівній скриньці. Що ж робити? А давайте залишимо їх на наступний урок?

- Але спочатку нам потрібно розгадати загадки.

Кулька крутиться, працює,
А з-під кульки – рідина.
Швидко літеру малює
На папері – ось вона.  

(Ручка)

 

* * *



Дуже я потрібна всім –
І дорослим, і малим.
Всіх я розуму учу,
А сама завжди мовчу.  

(Книга)

 

* * *



Великий будинок у місті стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.  

(Школа)

 

* * *


Є чарівник у школі в нас.
Ану, впізнайте, хто він?
Озветься – тиша йде у клас.
Озветься ще раз – гомін.
Щоб не спізнитись на урок,
Нам голос подає…  

(Дзвінок)

 

* * *



Біля школи на перерві
Дітлахів гурти веселі.
Одні бігають, стрибають,
Інші щось розповідають,
Дехто весело сміється,
Бо у них все удається.
Раптом продзвенів дзвінок.
Всі побігли на …

(Урок)

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 липня 2018
Переглядів
7705
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку