“Як нам стати класною спільнотою?

Про матеріал

2 тиждень:Як нам стати класною спільнотою?

Мета:

  • ü Навчитися розуміти та поважати думки свої однокласників;
  • ü Навчити дітей усвідомлювати неповторність кожної людини;

ü Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.

  • ü Виховувати толерантність

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери. Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Перегляд файлу

2 тиждень: Як нам стати класною спільнотою?

Мета:

  • Навчитися розуміти та поважати думки свої однокласників;
  • Навчити дітей усвідомлювати неповторність кожної людини;
  • Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.
  • Виховувати толерантність

Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Хід урока:

1.Вітання

Запрошення на ранкову зустріч під пісеньку "Я на солнышке лежу"

https://www.youtube.com/watch?v=UKK9ZT1ARMk

Діти стають у коло один за одним. Учитель промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а всі повторюють за ним:

«Ми йдемо полювати на лева! ( Впевнений хід по колу.)

Не боїмось ми нікого! ( Заперечувальні рухи руками.)

Ой, а це що? Це болото! Чвак! Чвак! Чвак! ( Хід із високим підійманням колін.)

Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! ( Імітація плавання.)

Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп!(Гучне тупання.)

Ой, а це що? Такий великий! ( Показують, який.)

Такий пухнастий ! (Показують руками, ніби погладжують.)

Ой, так це лев! (Показують, як злякалися. Далі рухи повторюються.)

Побігли до школи! ( Біг на місті.)

Зачинемо двері! Які ми хоробрі! ( Показують мімікою.)

Поглянемо довкола! ( Озираються.)

Кого ми бачимо? (Хором «Однокласників»)

Похвалимо себе! ( Погладжують себе по голові.)»

2.Обмін інформацією.

Дітки і вчителька сідають на килимок по колу.

-Діти , а з ким ми йшли полювати на лева?

-А ви знаєте таке спільнота? ( це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната…)

-Чи можна наш клас назвати спільнотою?

-Чому ви так думаєте?

-Класна спільнота –це не лише спільнота нашого класу, а  ще й гарна , весела спільнота.

-Які роботи в класі ви виконуєте разом?

-Що потрібно для того, аби робота була успішною? (Діяти разом.)

3)Групове заняття

1.Перегляд та обговорення мультфільму (продемонструвати, як допомагають дружба і злагода у роботі).

Перегляньте відео «Ріпка» (4:48 хв.) Якщо учні вже переглядали його або читали казку-перейдіть до обговорення.

-Хто посадив ріпку?

-Хто допомагав її витягнути?

-Що було головною умовою успіху?

-Чи трапляються подібні ситуації у вашому класі? Наведіть приклади таких ситуацій.

-Як ви розумієте вислів : «Один за всіх і всі за одного».

2.Гра « Місячний м’яч»

Чудова гра для однієї команди, яка розвиває координацію, швидку реакцію і товариськість.

 Для гри використовуйте добре надутий пляжний м’яч. Завдання команди – протримати м’яч у повітрі якомога довше (зрозуміло, б’ючи по ньому), не дати йому впасти на землю. Перемагає команда , яка протримає м’яч у повітрі довше за іншу.

4)Щоденні новини.

-На чому тижні ми розробимо правила класу , які допоможуть  нам досягати цілей та створити атмосферу дружного співробітництва (ви можете запропонувати учням розробити правила, зосередивши їхню увагу на наведених нижче аспектах).

  • Приходити вчасно.
  • Бути лаконічним.
  • Говорити по черзі.
  • Бути доброзичливим.
  • Зберігати таємниці.
  • Бути толерантним…

 

-А тепер станьте в коло, візьміться за руки і разом скажіть: «Ми-дружній клас, ми-молодці!»

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Петришина Мар'яна Василівна
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 липня 2018
Переглядів
4097
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку