2 тиждень: “Як нам стати класною спільнотою?
Мета:
ü Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.
Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери. Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.
2 тиждень: “Як нам стати класною спільнотою?
Мета:
Матеріали: Класна дошка і кольорова крейда або фліпчарт і фломастери. Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.
Хід урока:
1.Вітання
Запрошення на ранкову зустріч під пісеньку "Я на солнышке лежу"
https://www.youtube.com/watch?v=UKK9ZT1ARMk
Діти стають у коло один за одним. Учитель промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а всі повторюють за ним:
«Ми йдемо полювати на лева! ( Впевнений хід по колу.)
Не боїмось ми нікого! ( Заперечувальні рухи руками.)
Ой, а це що? Це болото! Чвак! Чвак! Чвак! ( Хід із високим підійманням колін.)
Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! ( Імітація плавання.)
Ой, а це що? Це поле! Туп! Туп! Туп!(Гучне тупання.)
Ой, а це що? Такий великий! ( Показують, який.)
Такий пухнастий ! (Показують руками, ніби погладжують.)
Ой, так це лев! (Показують, як злякалися. Далі рухи повторюються.)
Побігли до школи! ( Біг на місті.)
Зачинемо двері! Які ми хоробрі! ( Показують мімікою.)
Поглянемо довкола! ( Озираються.)
Кого ми бачимо? (Хором «Однокласників»)
Похвалимо себе! ( Погладжують себе по голові.)»
2.Обмін інформацією.
Дітки і вчителька сідають на килимок по колу.
-Діти , а з ким ми йшли полювати на лева?
-А ви знаєте таке спільнота? ( це означає, що в нас має бути щось спільне – завдання, які ми виконуємо, вчителька, друзі, спільна класна кімната…)
-Чи можна наш клас назвати спільнотою?
-Чому ви так думаєте?
-Класна спільнота –це не лише спільнота нашого класу, а ще й гарна , весела спільнота.
-Які роботи в класі ви виконуєте разом?
-Що потрібно для того, аби робота була успішною? (Діяти разом.)
3)Групове заняття
1.Перегляд та обговорення мультфільму (продемонструвати, як допомагають дружба і злагода у роботі).
Перегляньте відео «Ріпка» (4:48 хв.) Якщо учні вже переглядали його або читали казку-перейдіть до обговорення.
-Хто посадив ріпку?
-Хто допомагав її витягнути?
-Що було головною умовою успіху?
-Чи трапляються подібні ситуації у вашому класі? Наведіть приклади таких ситуацій.
-Як ви розумієте вислів : «Один за всіх і всі за одного».
2.Гра « Місячний м’яч»
Чудова гра для однієї команди, яка розвиває координацію, швидку реакцію і товариськість.
Для гри використовуйте добре надутий пляжний м’яч. Завдання команди – протримати м’яч у повітрі якомога довше (зрозуміло, б’ючи по ньому), не дати йому впасти на землю. Перемагає команда , яка протримає м’яч у повітрі довше за іншу.
4)Щоденні новини.
-На чому тижні ми розробимо правила класу , які допоможуть нам досягати цілей та створити атмосферу дружного співробітництва (ви можете запропонувати учням розробити правила, зосередивши їхню увагу на наведених нижче аспектах).
-А тепер станьте в коло, візьміться за руки і разом скажіть: «Ми-дружній клас, ми-молодці!»