17 липня о 18:00Вебінар: Чи може наука сформувати підприємницьку компетентність?

"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

Ранкові зустрічі можна використовувати перед почотком уроків заданої теми дня ,тижня.Для налаштування учнів на цікаву роботу з гарним настроєм,сприяють творчо мислити,та самовираженню кожної дитини.Вмінню процювати разом об*єднавшись в групи.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч НУШ

«Я мандрівник» 17 тиждень

1.Вітання.

Мета: продемонструвати дітям як правильно вітатися одне з одним.

- Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.

- Доброго ранку, гарно дня всім хлопчикам.

- Доброго ранку, гарного дня тим,хто має гарний настрій.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому сумно.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що  ми будемо робити.

2.Групове заняття

Мета: сприяти розвитку творчого мислення і самовираження дітей.

      * Гра «Три слова»

Діти діляться на дві групи.

Вчитель кожній групі надає по три слова:

    І-ша група корабель, мапа, сумка.

              ІІ-га  група літак, компас, квитки…

  • Для чого потрібні нам ці предмети, та вид транспорту?

(Для подорожей, мандрів).

  • То ж ми сьогодні – вирушимо в  захопливу подорож? А на чому?

      * Гра «Вирушаємо в політ»

В синім небі путь моя,

Швидше всіх літаю я,

Маю крила, хоч не птах

Люди звуть мене… (літак).

А куди?

* Вправа «Відгадай»(розташуй цифри за порядком)

В

Ї

К

Н

4

3

1

2

 

3. Обмін інформацією.

Перегдяд карти України

   - Давайте відшукаємо місто Київ.

   - Можливо хтось нам розкаже щось цікаве про це місто.

   *Вправа «Крісло автора»

«Я з бажанням мандрував». (Діти презентують свої розповіді хто альбомчики, книжечки чи енциклопедичні  знання про місто Київ).

4.Щоденні новини

Доброго дня!

Сьогодні: (день, число, місяць).

Погода:

Свої іменини святкують….

Теми для щоденника вражень

1.Подорож моєї мрії

2.Я з родиною подорожував  (подорожувала)…

3.Я хочу вирушити у подорож з …

 

Ранкова зустріч НУШ

«Зима» 13 тиждень

Тема дня: «Як утворилась сніжинка?

1.Вітання

Діти вітаються називаючи кожного на ім*я лагідно:

    - Доброго ранку Миколочко!

    - Доброго ранку Олесічко!...

2.Групове заняття

      *  Гра «Добре – погано»

  • Об*єнаймось у дві групи і пограймо в гру. Одна група доводить, чому добре, що настала зима, інша – навпаки, чому погано.

Виконання пісеньки.

    - Щоб  поліпшити собі настрій, заспіваймо пісеньку «Сніжинка» і виконаємо  рухи (падають сніжинки).

    - Перегляд відео «Як утворюються сніжинки».

Режим доступу :https:,//   www .   youtube .com /  watch?v=   aN fsa9 kvf4

3.Обмін інформацією.

*Вправа Крісло автора

Потрібно розповісти цікаву історію про  сніжинку.

4.Щоденні новини

          Доброго ранку!

          Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Розповідь про  зимову погоду.

Теми для щоденника вражень:

      - Я уявляю зиму так…

      - Зима подобається мені тому…

      - Які сюрпризи готує зима?

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
642
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку