8 липня о 18:00Вебінар: Проєктне навчання: розвиваємо логічне, критичне та креативне мислення школярів

"Ранкова зустріч"НУШ матеріали до початку уроку

Про матеріал

Ранкові зустрічі можна використовувати перед почотком уроків заданої теми дня ,тижня.Для налаштування учнів на цікаву роботу з гарним настроєм,сприяють творчо мислити,та самовираженню кожної дитини.Вмінню процювати разом об*єднавшись в групи.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч НУШ

«Я мандрівник» 17 тиждень

1.Вітання.

Мета: продемонструвати дітям як правильно вітатися одне з одним.

- Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.

- Доброго ранку, гарно дня всім хлопчикам.

- Доброго ранку, гарного дня тим,хто має гарний настрій.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому сумно.

- Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що  ми будемо робити.

2.Групове заняття

Мета: сприяти розвитку творчого мислення і самовираження дітей.

      * Гра «Три слова»

Діти діляться на дві групи.

Вчитель кожній групі надає по три слова:

    І-ша група корабель, мапа, сумка.

              ІІ-га  група літак, компас, квитки…

  • Для чого потрібні нам ці предмети, та вид транспорту?

(Для подорожей, мандрів).

  • То ж ми сьогодні – вирушимо в  захопливу подорож? А на чому?

      * Гра «Вирушаємо в політ»

В синім небі путь моя,

Швидше всіх літаю я,

Маю крила, хоч не птах

Люди звуть мене… (літак).

А куди?

* Вправа «Відгадай»(розташуй цифри за порядком)

В

Ї

К

Н

4

3

1

2

 

3. Обмін інформацією.

Перегдяд карти України

   - Давайте відшукаємо місто Київ.

   - Можливо хтось нам розкаже щось цікаве про це місто.

   *Вправа «Крісло автора»

«Я з бажанням мандрував». (Діти презентують свої розповіді хто альбомчики, книжечки чи енциклопедичні  знання про місто Київ).

4.Щоденні новини

Доброго дня!

Сьогодні: (день, число, місяць).

Погода:

Свої іменини святкують….

Теми для щоденника вражень

1.Подорож моєї мрії

2.Я з родиною подорожував  (подорожувала)…

3.Я хочу вирушити у подорож з …

 

Ранкова зустріч НУШ

«Зима» 13 тиждень

Тема дня: «Як утворилась сніжинка?

1.Вітання

Діти вітаються називаючи кожного на ім*я лагідно:

    - Доброго ранку Миколочко!

    - Доброго ранку Олесічко!...

2.Групове заняття

      *  Гра «Добре – погано»

  • Об*єнаймось у дві групи і пограймо в гру. Одна група доводить, чому добре, що настала зима, інша – навпаки, чому погано.

Виконання пісеньки.

    - Щоб  поліпшити собі настрій, заспіваймо пісеньку «Сніжинка» і виконаємо  рухи (падають сніжинки).

    - Перегляд відео «Як утворюються сніжинки».

Режим доступу :https:,//   www .   youtube .com /  watch?v=   aN fsa9 kvf4

3.Обмін інформацією.

*Вправа Крісло автора

Потрібно розповісти цікаву історію про  сніжинку.

4.Щоденні новини

          Доброго ранку!

          Сьогодні: (день, число, місяць)

Погода:

Розповідь про  зимову погоду.

Теми для щоденника вражень:

      - Я уявляю зиму так…

      - Зима подобається мені тому…

      - Які сюрпризи готує зима?

 

docx
Додано
22 жовтня 2018
Переглядів
961
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку