Ранкові зустрічі можна використовувати перед почотком уроків заданої теми дня ,тижня.Для налаштування учнів на цікаву роботу з гарним настроєм,сприяють творчо мислити,та самовираженню кожної дитини.Вмінню процювати разом об*єднавшись в групи.
Ранкова зустріч НУШ
«Я мандрівник» 17 тиждень
1.Вітання.
Мета: продемонструвати дітям як правильно вітатися одне з одним.
- Доброго ранку, гарного дня всім дівчаткам.
- Доброго ранку, гарно дня всім хлопчикам.
- Доброго ранку, гарного дня тим,хто має гарний настрій.
- Доброго ранку, гарного дня тим, кому сумно.
- Доброго ранку, гарного дня тим, кому цікаво, що ми будемо робити.
2.Групове заняття
Мета: сприяти розвитку творчого мислення і самовираження дітей.
* Гра «Три слова»
Діти діляться на дві групи.
Вчитель кожній групі надає по три слова:
І-ша група корабель, мапа, сумка.
ІІ-га група літак, компас, квитки…
(Для подорожей, мандрів).
* Гра «Вирушаємо в політ»
В синім небі путь моя,
Швидше всіх літаю я,
Маю крила, хоч не птах
Люди звуть мене… (літак).
А куди?
* Вправа «Відгадай»(розташуй цифри за порядком)
В |
Ї |
К |
Н |
4 |
3 |
1 |
2 |
3. Обмін інформацією.
Перегдяд карти України
- Давайте відшукаємо місто Київ.
- Можливо хтось нам розкаже щось цікаве про це місто.
*Вправа «Крісло автора»
«Я з бажанням мандрував». (Діти презентують свої розповіді хто альбомчики, книжечки чи енциклопедичні знання про місто Київ).
4.Щоденні новини
Доброго дня!
Сьогодні: (день, число, місяць).
Погода:
Свої іменини святкують….
Теми для щоденника вражень
1.Подорож моєї мрії
2.Я з родиною подорожував (подорожувала)…
3.Я хочу вирушити у подорож з …
Ранкова зустріч НУШ
«Зима» 13 тиждень
Тема дня: «Як утворилась сніжинка?
1.Вітання
Діти вітаються називаючи кожного на ім*я лагідно:
- Доброго ранку Миколочко!
- Доброго ранку Олесічко!...
2.Групове заняття
* Гра «Добре – погано»
Виконання пісеньки.
- Щоб поліпшити собі настрій, заспіваймо пісеньку «Сніжинка» і виконаємо рухи (падають сніжинки).
- Перегляд відео «Як утворюються сніжинки».
Режим доступу :https:,// www . youtube .com / watch?v= aN fsa9 kvf4
3.Обмін інформацією.
*Вправа “Крісло автора”
Потрібно розповісти цікаву історію про сніжинку.
4.Щоденні новини
Доброго ранку!
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Розповідь про зимову погоду.
Теми для щоденника вражень:
- Я уявляю зиму так…
- Зима подобається мені тому…
- Які сюрпризи готує зима?