Продемонструвати дітям ,як правильно вітатись . Сприяюють ознайомленню з новим енциклопедичним матеріалом,розвитком творчого мислення.та самовираженню дітей.
Ранкова зустріч НУШ
«Світ рослин» 21 тиждень
1.Вітання
Діти виконують рухи у колі промовляючи:
.Ходить лісом дуб-
Туп-туп!
Ясень щось охрип-
Рип - рип!
Гриб картуз на лоб-
Гоп-гоп!
Дощ співа пісень-
Дзень-дзень!
Ранок вже прийшов
Гов-гов!
Вчитись нам пора-
Ура-ура-ура!
2.Групове заняття
*Гра «Павутинка»
Завдання:упізнати рослину; з*ясувати ,що з них виготовляє людина .
*Гра «Хто швидше!»
Діти діляться на дві групи
Завдання:якнайшвидше скласти розсипані пазли і отримати малюнок рослини.
3. Обмін інформацією
*Слухання й обговорення казки
На галявині лісу росла собі Ромашка, одним-однісінька. Поряд росли дзвіночки, кульбабки та багато різних квітів. Та лише Ромашка – одна. І було їй дуже сумно, ні з ким поговорити. Дзвіночки передзвонюються між собою, кульбабки зайняті своїми парашутиками-насінинками, весь час повчають їх, як найдалі літати. А до Ромашки нікому діла нема.
Та одного дня все змінилося. Якось під вечір почула Ромашка, що хтось тихенько плаче. Озирнулася довкола і побачила маленьку Мурашку.
– Гей, малечо, ти чого плачеш?
– Ой, як не плакати, коли ніжечка дуже болить, – відповіла Мураха.
– А що сталося з твоєю ніжкою? – стривожено спитала Ромашка, бо була дуже добра і завжди всіх жаліла.
– Я її подряпала, і тепер йти не можу. Бачу хмара насувається, дощ буде, а додому мені далеко, – сказала Мурашка і знову заплакала.
І справді, потемніло, загриміло, пішов густий дощ.
– Ховайся, – крикнула Ромашка і низенько нахилила свою голівку, утворивши затишну, чарівну білу парасольку для Мурашки.
– Ой, спасибі тобі, Ромашечко, що заховала мене від дощу, а чим я тобі віддячуся?
– А ти поговори зі мною трішки, бо дуже мені самотньо тут.
Розмовляли вони, розмовляли, аж поки дощик не закінчився. Мураха розповідала, де бувала, що бачила, а Ромашка уважно слухала і всміхалася, раділа, що знайшла собі подружку. Коли дощик перестав крапати, Ромашка підвела голову до сонечка, що зя’вилося між хмарками, аби просушити свої пелюсточки. А Мурашка зібралася йти додому.
– Куди ж ти з хворою ніжкою підеш, біднесенька? – зупинила її Ромашка.
– Попросімо дядечка Подорожника, хай полікує, він добрий лікар.
А дядько Подорожник ріс поряд, почув про Мурашчину біду, дав краплинку свого соку, Ромашка свою пелюсточку для перев”язки, та й полікували Мурасі ніжку. Тут ще й дядько Джміль мимо пролітав, Ромашка його попросила допомогти Мурашці дістатися дому. Він теж не відмовив, посадив її собі на спину та й полетів до мурашника. Ох і дякувала Мурашка новим друзям. А дядько Джміль підморгнув Мурасі і промовив:
– Завжди пам”ятай, ніколи нікого в біді не лишай. Тоді завжди знайдеться хтось, що й тобі допоможе колись, – та й полетів собі, а Мурашка помахала йому вслід лапкою і, задумавшись, пішла до дому.
З того часу вона часто провідувала Ромашку, розповідала їй про новини в мурашнику чи лісі, не забувала подружку. І якось також віддячила Ромашці добром за добро. А було це так. Настав час Ромашці висипати достигле насіннячко, а на біду вітру нема, насіння не рознесеться галявиною. Зажурилася наша Ромашечка, ось тут і допомогла Мураха подружці. Покликала всіх своїх родичів, а вони схопили кожна по насінинці і розбіглися в різні боки галявини, залишили там насіннячко та й пішли по своїх справах. А наша Мурашка задоволено потерла лапку об лапку і сказала:
– Наступного року ти вже будеш на галявині не сама, не сумуватимеш. І підморгнула дядькові Джмелеві, котрий пролітав поряд. Добром за добро.
4.Щоденні новини
Доброго ранку!
Сьогодні: (день, число, місяць)
Погода:
Дитина дня:…(перемоги дитини)
Сьогодні ми будемо… на нас чекає…
Свої іменини святкують…
Теми для щоденника вражень:
1.Я піклуюся про …
2Моя улюблена рослина …
3.Я знаю такі рослини …