Ранкова зустріч " Осінь- чарівниця до нас у гості завітала" 1- 4 класи

Про матеріал
Ранкова зустріч для 1-4 класів. Дана розробка знайомить учнів з порою року - осінь в цікавій, ігровій формі.
Перегляд файлу

 

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

«Осінь – чарівниця до нас у гості завітала».

Мета: створити у класі дружнє середовище; сприяти формуванню щирих                стосунків, уміння працювати в колективі; вчити пов’язувати народну мудрість із характерними ознаками осені збагатити знання учнів про ознаки осені; формувати позитивне ставлення до природи.

 

Хід зустрічі

 

1.Привітання.

 Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Вчитель:

 Сонечко встало сьогодні дуже рано і посилає вам свій теплий промінець, вітаючись з вами. Тож давайте і ми привітаємося з ним.

 

Промінь падає в долоні – другу посміхнись.

Очі у небес бездонні – за руки візьмись.

Шелестить над нами листя – весело стрибай.

Хвиля мружиться іскристо – тож і ти моргай!

 

Задощила раптом хмарка – руки підставляй.

Потім знову стало жарко – голову сховай.

А он пташечка злетіла – в небо задивись.

Пісня лине понад світом – другу посміхнись!

 

- Діти,  як ви думаєте , яка зараз пора року? (Осінь)

- Які ознаки осені ви знаєте?

- Давайте їх назвемо ( вітер стає холодним, листя змінює своє листя, небо стало похмурим.....)

 - А чи подобається вам осінь?( так)

- Які осінні квіти ви знаєте?

- Тоді  ми з вами привітаємося так:

Я, Аніта , мені подобається осінь тому, що …(і так далі по колу)

 

II. Обмін інформацією

Вчитель: - Діти , як ви думаєте,  про що будемо говорити сьогодні?

(Про осінь)

Вчитель: Осінь – чарівниця. Вона прикрасила  золотом сади, парки, ліси, струшує додолу жовте листя.

 

-Які осінні місяці ви знаєте ? ( вересень, жовтень, листопад )
-А чим відрізняється осінь від інших пір року ? (День стає коротшим, а ніч довша. Сонце гріє менше. Часто ідуть дощі. )
 

Вчитель: А ще є легенда про осінь. Послухайте її.

 

За народними переказами осінь - перша старша дочка Сонця. Вона останньою залишала батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року.Посилаючи осінь на землю, Сонце сказало їй : " Збирай все моє багатство.Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе." І осінь, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарує нам
щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.
-Що сказало Сонце, коли посилало Осінь на землю ?
-Чи виконала наказ сонця Осінь ?

 

III. Групове заняття

  1. Гра "Так - ні" ( використовуються цеглинки LEGO)

Зараз пропоную пограти у гру "Так - ні". Я буду говорити фразу, якщо це правильно – ви підіймаєте вгору руку із зеленою цеглинкою, якщо неправильно – то ви підіймаєте червону цеглинку вгору.


1.Жовтіє листя на деревах і кущах (так)
2.Збираємо суниці в лісі (ні)
3.Збираємо яблука та груші(так)
4. Часто йдуть дощі(так)
5. Ночі стають  коротші, а дні - довші (ні)
6.З дерев опадає жовте листя (так)
7. Можна купатися у річці та засмагати на сонці (ні)
8.Збираємо гриби та фрукти  (так)

9. Зараз іде літо( ні)

 

  1. Робота над прислів’ям

Вчитель: З давніх часів люди спостерігали за змінами в природі. Вони помітили, що:

  • В осінній час сім погод у нас: сіє, віє, крутить, мутить, припікає, поливає.
  • Весна красна квітами, а осінь - плодами.
  • Осінь сумна, а весело жити.
  • Як вересніє, то й дощик сіє.
  • Як ви розумієте ці прислів’я?

3. Гра «Загадування бажань»

Діти стоять уколі, уявляють, що тут здійснюються всі бажання.Діти почерзі загадують свої бажання (реальні або фантастичні).

- Якби я був(ла) зайчиком, восени я б... .

- Якби я був(ла) білочкою, восени я б... .

- Якби я був(ла) їжачком, восени я б... .

- Якби я був(ла) ведмедем, восени я б...

  1. Вчитель: Прослухайте  пісню про осінь. (Звучить пісня В. Косенко «Дощик») Висловте свої враження, вподобання щодо прослуханої пісні. (Робота в щоденнику вражень.)

IV. Щоденні новини

-Заповнення календаря природи.

 

 

doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Розробки уроків
НУШ
Додано
30 жовтня 2022
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку