Ранкова зустріч"Осінь"

Про матеріал
Учні знатимуть прикмети осені,назви осінніх місяців; вмітимуть спостерігати за навколишнім світом. Обладнання: віночок із осіннього листя, картки «Овочі» «Фрукти»,цеглинки Лего, сюжетні малюнки.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч «Осінь»

Очікувані результати:

учні знатимуть прикмети осені,назви осінніх місяців;

вмітимуть спостерігати за навколишнім світом.

   Обладнання:  віночок із осіннього листя, картки «Овочі» «Фрукти»,цеглинки Лего, сюжетні малюнки.

І.Привітання.

Звучить приємна  музика. Діти збираються в коло.

Вчитель: Ось і нова зустріч в нас,

  Гостя дивна йде у клас.

  Невидимка погостила,

                    Нам віночок залишила.

Вчитель:(показує дітям вінок із жовтого осіннього листя)

- Підкажіть, хто міг залишити віночок? Не знаєте? Ну, то ми сьогодні це з`ясуємо разом.

Почнемо вітання ранкове,

Нехай воно буде для всіх кольорове.

Ми по черзі будемо передавати цей вінок і дарувати приємні теплі слова, теплі, мов ці кольори листя.(До дитини поряд) Настуню, приємного дня тобі!

Настуня: Дякую. Давиде, святкового настрою.

Давид: Дякую. Артемку, милих тобі посмішок!

(Вітання проходять так до завершення кола)

ІІ. Щоденні новини.

Вчитель: Настрій у нас приємний, теплий, тож давайте відгадувати, хто ж та гостя.

1.Загадка.

- Відгадайте загадку:

У садах, лісах блукає, жовті шати одягає,

Золотисту стелить постіль, жде сестрицю білу в гості.

В жовте лист пофарбувала, урожай з полів зібрала,

Золотила вербам коси золота цариця…


Діти: Осінь

ІІІ. Обмін інформацією.

1.Вправа «Мозковий штурм».

  • Що буває восени?

2.Прийом «Крісло автора».

Вчитель: (одягає на голову дитині вінок)

  • Пограємо у гру, будеш у нас за гостю, королеву Осінь.
  • А ви, дітки,  запитання їй підберіть про її осінні справи. Розпочнемо ж. Шановна панно Осінь, ми знаємо, що ви трудилися, а що ж ви робили у нас у лісах, на полях?
  • Осінь: Я мала багато роботи, фарбувала листя, збирала врожай.
  • Дмитрик: А у який колір фарбувала дерева?
  • Осінь: У жовтий, червоний, коричневий, жовтогарячий.
  • Максимко: А овочі які ти збирала?
  • Осінь: Гарбузи, кукурудзу, помідори, квасолю, картоплю…

 

ІV. Групове заняття.

1.Метод «6 цеглинок» «Домовляємося, збираємо, міняємо».

Завдання:

- З цеглинок зробіть осінній листочок, але листочок має бути одного кольору, можливо з невеликим вкрапленням іншого кольору.

Діти отримують завдання зібрати цеглинки одного кольору, при цьому вони мають рухатися по кімнаті, підходити один до одного, домовлятися, обмінюватися цеглинками.

Запитання:

- Скільки вам вдалося зібрати цеглинок?

- Як вам вдалося зібрати цеглинки одного кольору?

- Що було найскладнішим? Найцікавішим? Найнесподіванішим?

Завдання для груп.

 Перша група має жовтий конверт, а у ньому – фарби та альбомний аркуш. Ви малюєте осінь фарбами.

 Друга група у конверті має осінні листочки, ви готуєте з них аплікацію.

 А третя група має  у конверті заготовки з кольорового паперу. Робите аплікацію.  Поки ви працюєте, для вас звучатиме музика, що нагадає вам про чарівницю-осінь.

Вчитель вмикає відеоролик з піснею «Осінь, осінь по землі крокує» https://www.youtube.com/watch?v=hNcxJ6lnWyY

Вчитель: Ось і закінчили ми зображувати нашу гостю. Розмістімо її портрети на почесному місці.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Маглена Олена
Додано
18 березня 2022
Переглядів
372
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку