Ранкова зустріч ( Привітання, вітання у колі друзів )

Про матеріал

Ранкова зустріч

  • Хід ранкової зустрічі

Привітання вчителя.

Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

  • -Колом сонечко іде,
  • За собою день веде.
  • Станьмо разом , станьмо в колі –
  • Станем сонечком у школі!

Прийшов час ранкової зустрічі, займіть свої місця у колі друзів.

(Діти стають у коло, спочатку дівчатка, а потім між ними хлопчики)

Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку,

Доброго дня!

Бажаєте ви,
І бажаю вам я!

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

Хід ранкової зустрічі

 

Привітання вчителя.

 Грає музична мелодія, яка повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло.

  • Колом сонечко  іде,

За собою день веде.

Станьмо разом , станьмо в колі –

Станем сонечком у школі!

Прийшов час ранкової зустрічі, займіть свої місця у колі друзів.

(Діти стають у коло, спочатку дівчатка, а потім між ними хлопчики)

Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку,

Доброго дня!

Бажаєте ви,
І бажаю вам я!

Вітання у колі друзів

 

В цьому класі друзі всі ( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Добрий день тому, хто зліва,

Добрий день тому, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( клацання пальцями)

Я і ти, і ми, і ви.

Не лякайся, той , хто зліва

Не лякайся, той , хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по грудях)

Я і ти, і ми, і ви.

Пожалій, того , хто зліва

Пожалій, того , хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескання по колінах)

Я і ти, і ми, і ви.

Помирися з тим ,хто зліва

Помирися з тим, хто справа.

Ми - одна сім'я.

 

В цьому класі друзі всі( плескаємо в долоні)

Я і ти, і ми, і ви.

Усміхнись тому, хто зліва

Усміхнись тому,хто справа.

Ми - одна сім'я.

Прогноз погоди

Учитель. Розпочався день цікаво, світить сонечко ласкаве. Який же день чекає нас? Синоптикам надати слово час. Сьогодні черговий синоптик я –-

-Яка зараз пора року?

-Які зимові місяці ви знаєте?

-Який зараз місяць?

Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

 

 

Обмін інформацією

- Сьогодні ми поговоримо з вами про дружбу та справжніх друзів.

 Бесіда

- Розкажіть з ким ви дружите?

 - З ким із друзів ви любите гратися на подвір’ї? Чому?

- Що ви можете сказати про свого друга? Який він?

- Що означає дружити?

 - До вашої уваги віршик.

«Що це значить — не дружити»

Що це значить — не дружити,

Жити так — одинаком?

Не дружити — це ходити

Не дверима, а вікном.

Це без друга, без подружки

На перерві у кутку

Розправлятись самотужки

З апельсином нашвидку.

Це дивитись, наче в книжку,

Набік з видом кам’яним,

А насправді тишком-нишком

Роздавати штурхани.

В школі вчитись й не дружити —

Це, повірте, все одно,

Що, заплющившись, сидіти

І дивитися кіно.

(Оксана Сенатович)

Вправа «Мікрофон»

-Діти, а серед нас є такі «одинаки»?

-Чи добре бути одинаком?

-Щоб ви порадили герою цього віршика?

-Пропоную подивитися мультик «Портфелик». Можливо в його поведінці хтось впізнає і себе? (перегляд мультфільму)

https://www.youtube.com/watch?v=T2vYUWfrQu0

       - Яким треба бути,щоб мати багато друзів?

       - Що означає бути добрим,щедрим та ввічливим?

Зараз ми пограємо в гру «Котилася торба».

А ось  і торбинка. У ній у конвертах цікаві завдання: треба із окремих слів скласти речення.

А хто буде виконувати завданнями дізнаємося за допомогою лічилки:

     Котилася торба

З великого горба.

У цій торбі не хліб – паляниця,

Кому ж доведеться сьогодні трудитись?

(після цих слів учень,якому дісталася торба розв’язує мішечок та дістає кубики,виставляє на поличку і складає речення. На кубиках:сила, дружбі, В, ми.

Давайте сьогодні підтвердимо цей вислів!

"Естафета дружби"

  Узятися за руки і передавати, як естафету, рукостискання. Починає учитель: «Я передам вам свою дружбу, і вона йде від мене до Маші, від Маші до Саші (і т.д.) і, нарешті, знову повертається до мене. Я відчуваю, що дружби стало більше, оскільки кожний з нас додав частинку своєї дружби. Хай же вона вас не покидає і гріє».

Новини дня

Учитель. Ранкова зустріч підійшла до кінця, але попереду новий день. Сьогодні на вас чекає:

 

Результат пошуку зображень за запитом "упражнение клубок рисунок"Вправа «Мережа вражень»

Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок передається  від одного учасника до іншого розмотуючи нитку. Діти діляться своїми враженнями від зустрічі.

 

Малята! Нехай такими теплими і дружелюбними будуть ваші стосунки! Дякую за зустріч!

 

 

 

Робота в групах.

У кожної дитини на парті лежить  один пазл. Діти складають з  пазлів відповідний малюнок,утворюючи групи «Полуничка», «Сонечко», «Грибочок». Таким чином, утворилися нові мобільні групи , де діти повинні розподілити роботу між собою і обрати командира.

Вчитель.

  • Зараз ми працюватимемо в групах.

Кожна група отримує завдання. Але перед цим повторимо правила роботи в групі.

  1. Уважно вислухали завдання.
  2. Працювати спокійно й тихо, не заважати іншим.
  3. Дотримуватись відведеного часу.
  4. Показувати знаком «Ми», що роботу завершено.
  5. Домовитись, хто буде презентувати роботу.

 

 

Капуста



Ми січем, січем капусту (долоньками рухати вгору-вниз, імітуючи рух ножа)

І гарненько моркву трем, (кулачками рухати вперед-назад, імітуючи тертя)

Ще і солі додаєм (потирати пальчиками, імітуючи посипання сіллю)

І бочки все кладем. (імітувати рух набирання у жмені і висипання у бочку)

Потім котим бочку в льох. (імітувати рух котіння бочки по землі)

Як стомилися ми! Ох! (витираємо піт з лоба)

 

Білка


А. Качан

Білка в лісі стриб та стриб (стрибай, як білочка)

І знайшла великий гриб. (покажи. який великий)

А додому принесла, (несемо гриб у руках)

Гриб не влазить до дупла. (пробуємо пропхати)

Довелося білочці

Гриб сушить на гілочці. (нанизуємо на ниточку гриб і сушимо)

 

«Ми йдемо полювати на лева».


Учасники стають в коло один за одним. Тренер промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а всі повторюють за ним:
«Ми йдемо полювати на лева! (впевнений хід по колу).
Не боїмося нікого! (заперечу вальні рухи руками).
Ой, а це що? Це болото! Чав! Чав! Чав! (хід, високо піднімаючи коліна).
Ой, а це що? Це море! Буль! Буль! Буль! (імітація плавання)
Ой, а це що? Це поле! ТУП! ТУП! ТУП! (гучне тупотіння)
Ой, а це що? Такий великий, такий пухнастий, такий м’якенький (показують, який)
Ой, так це ж лев! (показують, як злякалися, далі рухи повторюються)
Побігли додому! Через, поля! ТУП! ТУП! ТУП!
Через моря! Буль! Буль! Буль!
Через болото! Чав! Чав! Чав!
Побігли додому! Двері зачинили! Які ми молодці! Які ми хоробрі (показують мімікою). Похвалимо себе (погладжують себе по голові).

Звірятка



Бігла мишка по ліску, (біжимо по колу, як мишка)

скаче жабка у ставку, (скачемо, як жабка)

зайчик наздогнав лисичку,

печуть разом паляничку. (знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)

А ведмедик іде пішки, (ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)

клишоногі в нього ніжки. (ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик).

 

 

 

Руханка

 

Зараз проведемо рухливу вправу для наших пальчиків.

Пальчиками граємо, мову розвиваємо.

 Пальчики змучилися і всі полізли на драбинку.

Лізу,лізу на драбинку.

Лізу, лізу на хатинку.

І злізаю до землі,

 Мої пальці, мов щаблі.

Злізли і потрапили на гостинний двір.

Кого ми там зустріли.

А гусак гелгоче, ущипнути хоче.

Злякалися гусачка і пішли далі.

У нього такий гарний гребінець.

Носить півник співунець.

 На голівці гребінець.

Гребвнцем тим знає кожен причесатися не можна.

 У котика лапки. на лапках царапки.

Лапки м’якенькі.кігтики гостренькі.

Песик каже: « ГАВ-гав гав-гав»

Я вам «здраствуйте» -сказав.

Ми побігли на лужок і кого зустріли.

Я біжу,біжу по гаю.

Я метелика спіймаю,

 а метелик не схотів,

геть від мене полетів.

Будуємо дім.

А тепер збудуєм дім.

Добре буде жити в нім.

Подивилися у віконечко і опустили ручки.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Розвиток особистості дитини залежить від багатьох обставин. Розуміння цих обставин, розуміння того, в чому саме полягає їх вплив, як під дією цих обставин розвивається неповторна індивідуальність, дасть можливість батькам правильно підійти до дитини, допомогти їй у разі потреби подолати ті труднощі, які можуть виникнути у неї в житі. Розглянемо особливості вікових  відмінностей шестирічної дитини, що виявляються в розумовому розвитку, у психічному стані дитини, а також особливостях структури її самосвідомості і що створюють з кожного малюка неповторну індивідуальність.

Фізичні:

  • добре стежить очима за текстом під час читання;
  • краще розуміє роль пальців, ніж інструментів;
  • постійно кудись поспішає – швидкість є характерною особливістю цього віку;
  • голосно реагує на події, часто не може себе стримати;
  • любить кататися на задніх ніжках стільчика і часто падає з нього;
  • вчиться відрізняти праве і ліве (бік, руку, плече, око та інше);
  • стрімко розвиваються зуби – гризе олівці, нігті, смокче волосся;
  • легко втомлюється; часто хворіє;
  • любить гуляти на свіжому повітрі, займатися гімнастикою.

Соціальні:

  • прагне бути першою;
  • виявляє дух суперництва та ентузіазму;
  • часом буває невдячною або нечемною, придумує правила;
  • здається, що прагне все робити правильно, але часто виходить за межі дозволеного;
  • радіє похвалі чи заохоченню; невдачі сприймає болісно;
  • має палке бажання отримувати задоволення; любить сюрпризи;
  • може бути розсудливою, іноді дражнить чи критикує інших;
  • неврівноважена, коли хворіє;
  • велике значення мають друзі (може мати одного найкращого друга);
  • школа замінює домівку як найвагоміший соціальний фактор.

Мовні:

  • любить пояснювати різні речі; показувати їх та коментувати;
  • розмовляє голосно і збуджено;
  • часто скаржиться.

Враховуючи ці соціальні і мовні особливості дітей, дорослому варто усвідомити, що: діти цього віку дуже вразливі, тому їм потрібне заохочення, щоб вийти зі складної ситуації, а от сувора критика може завдавати справжньої шкоди, руйнуючи їхню мотивацію до навчання; у дітей цього віку добре розвинений дух суперництва, а отже, прагнення до перемоги і першості може переважати все інше, тому суперництво слід вилучати з ігор, якщо їх виконують з навчальною метою; особливості «екстремальної» поведінки слід розуміти, але не надавати їй великого значення, пам’ятаючи, що плітки, роздратування, скарги, кепкування, звернення – це все способи вираження стосунків з дорослими.

Пізнавальні:

  • любить ставити запитання;
  • любить нові ігри, ідеї;
  • любить розфарбовувати, малювати;
  • найбільше любить навчатися, роблячи самостійні відкриття;
  • більше подобається процес, ніж результат;
  • береться до більшої кількості справ, ніж в змозі виконати;
  • розігрує драматичні сценки;
  • складає плани співробітництва у грі;
  • надає великого значення характерним символам;
  • краще розуміє особисті стосунки і функціональні стосунки;
  • починає розуміти події минулого, якщо вони тісно пов’язані з нинішніми;
  • виявляє інтерес до оволодіння навичками і методами навчальної діяльності.

Враховуючи ці пізнавальні особливості дітей, дорослому потрібно: забезпечувати дітям отримання задоволення від зробленого (як від навчального процесу, так і від прибирання та їжі, тому що дитина бажає отримувати лише задоволення, яке батькам необхідно наполегливо з великим терпінням трансформувати у «навчальне задоволення»). Слід враховувати, що вивчення суспільства має пов’язуватися із сьогоденням (популярними є продуктивні екскурсії, що супроводжуються відповідними заняттями, такими, як написання оповідань про побачене, конструювання в ході гри).

Дорослі повинні пам’ятати, що у цьому віці у дітей дуже висока продуктивність, але низька якість виконання (треба звертати увагу дітей на якість виконаної роботи, адже у них підвищується гордість за це); а також підтримувати бажання творити – ліпити, малювати, співати, танцювати, розфарбовувати, складати, в'язати (важливо, щоб діти відчували підтримку та гідну оцінку дорослих, а отже, усвідомлювали, що немає правильних чи неправильних способів створення чогось у мистецтві), а це сприяє майбутньому авторському вираженню, виробленню вміння.

Батьки та вчителі повинні використовувати потяг дітей до гри (бо гра у шестилітніх дітей залишається провідною діяльністю, яка притаманна дошкільному вікові), віршів, загадок, адже саме вони приносять їм задоволення і, крім цього, навчають (навчання за допомогою гри дає більший навчальний ефект, ніж за допомогою книжок).

Враховувати індивідуальні та вікові особливості дитини в процесі виховання – означає не тільки пристосовувати до них виховні дії, намагаючись, щоб дитина досягла достатньо високого рівня розвитку, а й активно коригувати розвиток дітей: підтримувати позитивні особисті риси, що намічаються, і сприяти перебудові негативних.

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.5
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
4.5
Загальна:
4.7
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Слодзяк Люба
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Kitsenko Victoria
    Загальна:
    4.3
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
28 липня 2018
Переглядів
79352
Оцінка розробки
4.7 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку