Ранкова зустріч «Різноманітність тварин»

Про матеріал

Тема тижня. Тварини

Ранкова зустріч «Різноманітність тварин»
1. Вітання в колі

2.Гра-розминка «Веселий фотограф»

3.Визначення емоційного стану

4.Вправа «Знайомимося по-новому»

5. Гра «Я загадав тваринку»

6. Зоопарк

7. Гра «Риби, птахи, звірі»

8. Щоденні новини

9. Підсумок



Перегляд файлу

Тема тижня. Тварини

Ранкова зустріч «Різноманітність тварин»

 

  1. Вітання в колі
  • Добрий день, малята!
  • Добрий день!
  • Добрий день, курчата!
  • Ко-ко-ко!
  • Добрий день, собачки!
  • Гав-гав-гав!
  • Добрий день, киці!
  • Няв-няв-няв!
  • Добрий день, корівки!
  • Му-му-му!
  • Добрий день, конячки!
  • Іго-го!
  • Добрий день, зайчатка! (Показують вушка)
  • Добрий день, рибки! (Відкривають і закривають ротики)
  • Добрий день, лисички! (Ходять, як лисички)
  • Добрий день, жабки!
  • Ква-ква-ква! (Стрибають, як жабки)
  • Добрий день, їжачки! (Пирхають)
  • Добрий день, ведмедики! (Ходять перевальцем)
  • Добрий день, свинки!
  • Рох-рох-рох!

 

  1. Гра-розминка «Веселий фотограф»

Вчитель запрошує бажаючого стати «фотографом». Усі інші учасники створюють «похмуру команду», яка має сфотографуватися. Завдання «фотографа» під час зйомки – розсмішити «похмуру команду», а завдання команди – не піддаватися на заохочення «фотографа» (звуки, слова, жести, міміка тощо).

 

  1. Визначення емоційного стану

Запропонуйте учням визначити свій емоційний стан за допомогою смайликів (кожний учень має набір символів – смайлів).

 

  1. Вправа «Знайомимося по-новому»

Вчитель роздає картки із зображенням тва­рин (половина картинки). Завдання кожного учасника — знайти свою пару, зібрати картинку. Потім учасники працюють у парі. Кожен має сказати кілька слів про свого напарника.

 

 5. Гра «Я загадав тваринку»

- Відгадайте, яку я тваринку загадав. Ви повинні ставити тільки такі питання, на які можна відповісти одним словом «Так» чи «Ні».

 

6. Зоопарк

Всі сідають в коло так, щоб один стілець був вільним. В центрі кола стоїть ведучий. Кожен учасник, хто сидить у колі, називає себе якоюсь твариною. Учасник, що сидить зліва від вільного стільця, плескає правою рукою по ньому і називає якусь тварину. Той, хто почув назву своєї тварини, повинен зайняти вільний стілець. Учасник, праворуч від якого звільнився стілець, повинен плеснути по ньому і назвати іншу тварину. Завдання ведучого – встигнути зайняти стілець до плескання по ньому. Той, хто не встиг плеснути, стає ведучим.

 

7. Гра «Риби, птахи, звірі»

Учасники утворюють коло, в центрі якого стає ведучий. Ведучий закриває очі і починає обертатися навколо своєї осі, витягнувши вперед праву руку, і один раз вимовляє слова: «Риби, птахи, звірі». Потім він зупиняється і говорить будь-яке з цих трьох слів, показуючи рукою на когось з учасників. Той, на кого показали, повинен швидко сказати назву птаха, риби або звіра, в залежності від того, що було названо ведучим. Ведучий рахує до трьох, і якщо за цей час учасник не встиг нічого сказати або сказав не те, що потрібно, він виходить з гри. Назви риб, птахів, звірів не повинні повторюватися.

 

8. Щоденні новини

- Яке сьогодні число? Який місяць? Чому він так називається?

- Який день тижня?

Чи здогадалися ви, чому будуть присвячені наші ранкові зустрічі цього тижня?

(Наші ранкові зустрічі цього тижня будуть присвячені тваринам.)

 

9. Підсумок

- Чи сподобалась вам ранкова зустріч?

- Давайте візьмемося за руки, побажаємо один одному вдалого дня і з хорошим настроєм почнемо працювати.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бойко Олена Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 квітня 2018
Переглядів
4841
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку