Ранкова зустріч "Розпорядок дня"

Про матеріал
Матеріал буде цікавий вчителям початкових класів для проведення ранкової зустрічі, а також на уроках "Я досліджую світ"
Перегляд файлу

                                                Ранкова зустріч

Тема. «Розпорядок дня»

Мета : ознайомити учнів із значенням виконання розпорядку дня для збереження здоров`я ; сприяти доброзичливому ставленню один до одного, розвивати зв’язне мовлення, вміння мислити та співставляти, працювати в групі; виховувати  почуття емпатії.

 

Обладнання : плакат «Режим дня», макет годинника.

Хід ранкової зустрічі:

І. Привітання.

(Вчитель і діти стають у коло)

Встало вранці ясне сонце,

Зазирнуло у віконце.

Ми до нього потяглися,

За промінчики взялися.

Будем дружно присідати,

Сонечко розвеселяти.

Сіли, встали, встали, сіли,

Бачте, як розвеселили.

Стало сонце танцювати,

Нас до танцю припрошати.

Нумо, разом, нумо, всі

Потанцюймо по росі!

 

(Діти показують відповідні рухи)

 

2.Визначення емоційного стану.Діти, оберіть кожен собі такий смайлик, який відповідає вашому настрою та покажіть усім нам  (кожний учень має набір символів – смайлів).

 

ІІ. Обмін інформацією.

 

Вправа «Мікрофон».

Діти називають те, що найбільше люблять робити впродовж дня, говорячи в іграшковий мікрофон та  передаючи його з рук в руки.

Повідомлення вчителя.

Вчитель. Ваш організм працює, як годинник ( демонстрація годлинника), а в годиннику стрілочка рухається по порядку.Все, що робиться по-порядку – дуже корисно для нашого здоров`я.

Щоб залишатися здоровим, треба в один і той же час вставати, снідати, ходити до школи, обідати, відпочивати, робити уроки, вечеряти та лягати спати.

Якщо не дотримуватися цього режиму, ваш організм може заслабнути. Тоді можуть причепитися різні хвороби.

ІІІ. Групове заняття.

Руханка «Здоров`я, хвороба»

Здоров`я – усі учасники виконують інтенсивні рухи.

Хвороба – завмирають у тій позі, на якій було сказано слово «хвороба»

Вправа з годинником та плакатом « Що ми робимо в цей час»

Разом з дітьми вчитель складає ранковий розпорядок дня , корегуючи відповіді дітей і прокручує стрілочку на демонстраційному годиннику, звертаючи увагу на плакат «Режим дня».

ІV. Щоденні новини

Доброго ранку!

Сьогодні четвер, 7 квітня

Особа дня _____________

 

  • З яким настроєм розпочинаємо роботу на уроках? (Діти працюють із «Куточком настрою».)
  •  

Сьогодні протягом дня ми будемо складати розпорядок дня в школі та після школи та створимо колективний плакат.

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
6 лютого 2021
Переглядів
543
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку