Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 1.

Про матеріал
З досвіду роботи вчителя початкових класів Асанової О.В. Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 1.Тема: « Кленовий листочок». Значення «Ранкової зустрічі»: створення колективу класу; створення позитивного настрою у дітей; формування успішної, цілісної, всебічно розвиненої особистості учня.
Перегляд файлу

Ранкова зустріч

1 клас

Тиждень 5.

Тема тижня «Осінь»

День 1.

Тема: « Кленовий листочок»              

Мета: показати красу осені; вчити  учнів бачити незвичайне у звичайному; поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити з назвами осінніх місяців; вчити дітей висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу; виховувати почуття любові до краси природи.

Обладнання:  кленові листочки, ваза.

Хід зустрічі

1. Привітання.

Доброго ранку – сонечко ясне !

Доброго ранку – земле прекрасна!

Доброго ранку – в небі пташки !

Доброго ранку – зелені дубки !

Доброго ранку – дітки привітні!

           На столах, партах, підвіконні лежать кленові листочки.

Вчитель: Любі дітки, вчора забула зачинити кватирку, тому до нас уночі залетів вітерець- пустунець і приніс кленові листочки. Візьміть листочки і привітаймося ними. (Діти збирають листочки, ставлять їх у вазу.)

ІІ. Обмін інформацією.

          Вчитель: - Діти, яка зараз пора року?  (Осінь) Як ви думаєте, про що будемо говорити сьогодні? (Про осінь) Чи подобається вам осінь?

         Ось у нас на столі справжня осінь з’явилася. Осінь – чарівниця. Вона прикрасила золотом сади, ліси, парки, сквери. Струшує додолу різнокольорові листочки.

 Читання віршів про осінні місяці та демонстрація малюнків.

-Які осінні місяці ви знаєте? (вересень, жовтень, листопад).

       Золоті та багряні листочки клена- це ознака осені. Які ще ознаки осені ви    знаєте? (Сонечко гріє менше.  Дні стають коротшими, а ночі довшими. В теплі краї відлітають пташки. Часто ідуть дощі.)

ІІІ. Групове заняття.

Гра «Чарівний листочок»

      Діти стають у коло. Вчитель пропонує передавати листочок, даруючи добрі побажання другу. (Вчитель починає: «Я бажаю Надійці доброго дня», Надійка: «Я бажаю Мурату гарного настрою» і т. д.

      Вчитель: Ви подарували один одному радість, усмішку та добрі побажання. Хочу, щоб наш день був таким вдалим і добрим, як ваші побажання.

ІV. Щоденні новини.

Заповнення календаря природи.

Знайомство з планом на день.

 

 

 

 

docx
Додано
6 серпня 2021
Переглядів
375
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку