Ранкова зустріч
1 клас
Тиждень 5.
Тема тижня «Осінь»
День 1.
Тема: « Кленовий листочок»
Мета: показати красу осені; вчити учнів бачити незвичайне у звичайному; поглибити знання дітей про ознаки пори року осені, познайомити з назвами осінніх місяців; вчити дітей висловлювати свою думку; створити хорошу дружню атмосферу; виховувати почуття любові до краси природи.
Обладнання: кленові листочки, ваза.
Хід зустрічі
1. Привітання.
Доброго ранку – сонечко ясне !
Доброго ранку – земле прекрасна!
Доброго ранку – в небі пташки !
Доброго ранку – зелені дубки !
Доброго ранку – дітки привітні!
На столах, партах, підвіконні лежать кленові листочки.
Вчитель: Любі дітки, вчора забула зачинити кватирку, тому до нас уночі залетів вітерець- пустунець і приніс кленові листочки. Візьміть листочки і привітаймося ними. (Діти збирають листочки, ставлять їх у вазу.)
ІІ. Обмін інформацією.
Вчитель: - Діти, яка зараз пора року? (Осінь) Як ви думаєте, про що будемо говорити сьогодні? (Про осінь) Чи подобається вам осінь?
Ось у нас на столі справжня осінь з’явилася. Осінь – чарівниця. Вона прикрасила золотом сади, ліси, парки, сквери. Струшує додолу різнокольорові листочки.
Читання віршів про осінні місяці та демонстрація малюнків.
-Які осінні місяці ви знаєте? (вересень, жовтень, листопад).
Золоті та багряні листочки клена- це ознака осені. Які ще ознаки осені ви знаєте? (Сонечко гріє менше. Дні стають коротшими, а ночі довшими. В теплі краї відлітають пташки. Часто ідуть дощі.)
ІІІ. Групове заняття.
Гра «Чарівний листочок»
Діти стають у коло. Вчитель пропонує передавати листочок, даруючи добрі побажання другу. (Вчитель починає: «Я бажаю Надійці доброго дня», Надійка: «Я бажаю Мурату гарного настрою» і т. д.
Вчитель: Ви подарували один одному радість, усмішку та добрі побажання. Хочу, щоб наш день був таким вдалим і добрим, як ваші побажання.
ІV. Щоденні новини.
Заповнення календаря природи.
Знайомство з планом на день.