Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 3.

Про матеріал

З досвіду роботи вчителя початкових класів Асанової О.В. Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 3.Тема: «Несподівана зустріч». Значення «Ранкової зустрічі»: створення колективу класу; створення позитивного настрою у дітей; формування успішної, цілісної, всебічно розвиненої особистості учня.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч

1 клас

Тиждень 5.

Тема тижня «Осінь»

День 3.

Тема: «Несподівана зустріч».

Мета: поглибити знання дітей про тварин; розвивати фантазію та уяву дітей; формувати вміння висловлювати свої думки і почуття з приводу переглянутого  відеоролика; сприймати монологічне висловлювання; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.

Обладнання: відеоролик «Як звірі готуються до зими»; малюнки тварин.

Хід зустрічі

I. Привітання.

а) вітання:

                   Встаньте, дітки, всі рівненько,

                   Посміхніться всі гарненько.

                   Посміхніться всі до мене,

                   Посміхніться і до себе.

                   Привітайтесь: Добрий день!

                   Хай гарно розпочнеться новий день!

б) Коло вітань:

 Вчитель: - Діти, а ви любите тварин? Тоді будемо вітатися таким чином.

Діти вітаються:

-Я, Надійка, моя улюблена тваринка зайчик тому, що… А твоя? (і т. д. по колу)

II. Обмін інформацією

а) Вчитель: - Діти, а де живуть всі ці тварини? (Деякі тварини живуть в лісі, а деякі – вдома.) - Як називають тварин, які живуть вдома і за ними доглядають люди?(Свійські тварини) – А як називають тварин, що живуть у лісі? (Дикі тварини або звірі.)

- Зовсім скоро настане зима. Засипе все навкруги білим пухнастим снігом. Стане холодно від лютих морозів. Важко буде і тваринам в лісі. Тому звірі вже зараз починають готуватися до зими. Давайте подивимося, як вони це роблять.

 ( Перегляд відеоролика «Як звірі готуються до зими»)

https://www.youtube.com/watch?v=dWLaSNELp0I

- Чому звірі готуються до зими?

- Як вони пристосувалися до неї?

- Які з цих тварин змінюють забарвлення хутра?

- Які з цих тварин готують запаси кормів?

- Які з цих тварин готуються до зимової сплячки?

III. Групове заняття

  1. Вчитель пропонує дітям відгадати загадку:

Любі діти! Дуже рада бачити вас у класі й хочу розповісти вам про несподівану зустріч. Рано-вранці я поспішала до школи. Раптом з-під кущика вибігає… Хто б ви думали? Відгадайте загадку і дізнайтесь, кого я зустріла:

Пара довгих вушок,

сіренький кожушок,

скорий побігайчик,

як він зветься?... (Зайчик)

       Так , дітки, я зустріла зайчика. І диво – він привітався зі мною.

        Подумайте і скажіть, як міг зайчик привітатися. (Підняв лапку, покрутив хвостиком, поворушив вушками або вушком і т. д.) А якби ви зустріли зайчика, як би ви привіталися з ним?(Відповіді дітей…)

2) Гра «На пеньок»

       Зараз ми пограємо в гру, яка називається «На пеньок».

Посеред класу стоїть пеньок. Усі дітки по черзі одягають вушка зайчика, стають або сідають на пеньок і говорять, який він (вона) зайчик. («Я веселий», «Я полохливий зайчик», «Я красивий», «Я сміливий» і т. д.)

 

3) Гра «Нагодуй зайченятко»

Діти, ми зараз з вами пограємо в гру «Нагодуй зайченятко». Я промовляю слова, а ви плескатимете в долоні тільки тоді, коли назване їдять зайчики.

          Цукерки, морква, печиво, морозиво, капуста, суп, каша, кора дерев, молоко, трава.

  Ви мої розумники! Молодці! Побажаємо зайчику і нам доброго, гарного та веселого дня!

IV. Щоденні новини

-Заповнення календаря.

-Знайомство з планом на день.

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, Інші матеріали
НУШ
Додано
6 серпня 2021
Переглядів
229
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку