З досвіду роботи вчителя початкових класів Асанової О.В. Ранкова зустріч. Тиждень 5. Тема тижня "Осінь". День 3.Тема: «Несподівана зустріч». Значення «Ранкової зустрічі»: створення колективу класу; створення позитивного настрою у дітей; формування успішної, цілісної, всебічно розвиненої особистості учня.
Ранкова зустріч
1 клас
Тиждень 5.
Тема тижня «Осінь»
День 3.
Тема: «Несподівана зустріч».
Мета: поглибити знання дітей про тварин; розвивати фантазію та уяву дітей; формувати вміння висловлювати свої думки і почуття з приводу переглянутого відеоролика; сприймати монологічне висловлювання; уважно слухати один одного в умовах безпосереднього спілкування.
Обладнання: відеоролик «Як звірі готуються до зими»; малюнки тварин.
Хід зустрічі
I. Привітання.
а) вітання:
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
б) Коло вітань:
Вчитель: - Діти, а ви любите тварин? Тоді будемо вітатися таким чином.
Діти вітаються:
-Я, Надійка, моя улюблена тваринка зайчик тому, що… А твоя? (і т. д. по колу)
II. Обмін інформацією
а) Вчитель: - Діти, а де живуть всі ці тварини? (Деякі тварини живуть в лісі, а деякі – вдома.) - Як називають тварин, які живуть вдома і за ними доглядають люди?(Свійські тварини) – А як називають тварин, що живуть у лісі? (Дикі тварини або звірі.)
- Зовсім скоро настане зима. Засипе все навкруги білим пухнастим снігом. Стане холодно від лютих морозів. Важко буде і тваринам в лісі. Тому звірі вже зараз починають готуватися до зими. Давайте подивимося, як вони це роблять.
( Перегляд відеоролика «Як звірі готуються до зими»)
https://www.youtube.com/watch?v=dWLaSNELp0I
- Чому звірі готуються до зими?
- Як вони пристосувалися до неї?
- Які з цих тварин змінюють забарвлення хутра?
- Які з цих тварин готують запаси кормів?
- Які з цих тварин готуються до зимової сплячки?
III. Групове заняття
Любі діти! Дуже рада бачити вас у класі й хочу розповісти вам про несподівану зустріч. Рано-вранці я поспішала до школи. Раптом з-під кущика вибігає… Хто б ви думали? Відгадайте загадку і дізнайтесь, кого я зустріла:
Пара довгих вушок,
сіренький кожушок,
скорий побігайчик,
як він зветься?... (Зайчик)
Так , дітки, я зустріла зайчика. І диво – він привітався зі мною.
Подумайте і скажіть, як міг зайчик привітатися. (Підняв лапку, покрутив хвостиком, поворушив вушками або вушком і т. д.) А якби ви зустріли зайчика, як би ви привіталися з ним?(Відповіді дітей…)
2) Гра «На пеньок»
Зараз ми пограємо в гру, яка називається «На пеньок».
Посеред класу стоїть пеньок. Усі дітки по черзі одягають вушка зайчика, стають або сідають на пеньок і говорять, який він (вона) зайчик. («Я веселий», «Я полохливий зайчик», «Я красивий», «Я сміливий» і т. д.)
3) Гра «Нагодуй зайченятко»
Діти, ми зараз з вами пограємо в гру «Нагодуй зайченятко». Я промовляю слова, а ви плескатимете в долоні тільки тоді, коли назване їдять зайчики.
Цукерки, морква, печиво, морозиво, капуста, суп, каша, кора дерев, молоко, трава.
Ви мої розумники! Молодці! Побажаємо зайчику і нам доброго, гарного та веселого дня!
IV. Щоденні новини
-Заповнення календаря.
-Знайомство з планом на день.