Ранкова зустріч у 4 класі із циклу занять "Як ми дружимо". Заняття 2

Про матеріал
Ранкова зустріч Цикл «Як ми дружимо» Заняття 2 Тема. Закони дружби. Мета: виховувати в учнів почуття дружби, створити «кодекс дружби» і з’ясувати, як зберегти дружні стосунки, дотримуючись «кодексу дружби». Матеріали: сторінка із «Портфоліо», написи законів дружби, кольорові олівці, фломастери, картка з інформацією.
Перегляд файлу

 

Ранкова зустріч

Цикл «Як ми дружимо»

Заняття 2

       

      Тема. Закони дружби.

  Мета: виховувати в учнів почуття дружби, створити «кодекс дружби» і з’ясувати, як зберегти дружні стосунки, дотримуючись «кодексу дружби».

  Матеріали: сторінка із «Портфоліо», написи законів дружби, кольорові олівці, фломастери, картка з інформацією.

 

  І Вітання.

Проводиться у вигляді гри «Естафета гарних новин».

Інструкція: учні стоять у колі. Один учень тримає м’ячик, вітається з усіма і починає свої гарні новини з таких слів: «на минулому тижні я подружився (-лася)  з …»  або «ми зі своїм другом/ подругою…»

  ІІ Новини.

  ІІІ Обмін інформацією.

  1. Гра «Вище – нижче».

   Інструкція. «Іноді ми почуваємося кращими за інших, а іноді – гіршими. Але можливо почуватися на рівні з оточуючими нас людьми. Зараз спробуємо це відчути».

Звернення до дітей: «Уяви собі, що ти начебто кращий за інших дітей. Наприклад, тобі здається, що всі вони слабкіші за тебе, не такі розумні, як ти, не такі гарні, як ти. Як ти при цьому тримаєшся? Покажи нам… Як ти почуваєшся при цьому? Покажи нам… (1 хвилина)

А тепер завмри на мить. Уяви, що ти гірший за всіх інших дітей навколо себе. Тобі здається, начебто всі вони, сильніші, розумніші, гарніші за тебе, краще одягнені… Почни знову ходити по класу. Як ти тримаєшся, коли думаєш про те, що гірший за інших? Покажи нам це… Як ти почуваєшся при цьому? Покажи нам…(1хвилина)

Тепер зупинись і гарненько струсни руками й ногами».

Діти об’єднуються в пари, де один буде демонструвати «кращого за іншого», а другий – «гіршого». Пари стають так, щоб було видно, хто з них хто. По черзі

партнери розповідають один одному про свої відчуття(1-2хвилини)

а тепер станьте рівними, ніхто тепер не кращий і не гірший за інших…

– Що ви бачите при цьому одне в одному?

– Що ви можете робити в такому стані?

– Наскільки добре ви розумієте один одного?

– Що вам найбільше подобається в стані, коли ви «рівні»?

– Які переваги дає тобі відчуття рівноправності?

Висновок: перший закон у дружбі визначається одним словом: РІВНОПРАВНІСТЬ.

  2. Гра «Допомога друга».

                

________________________________

________________________________

_______________________________

_______________________________

_______________________________

 

 

 

Висновок: визначаємо другий закон: ГОТОВНІСТЬ ПРИЙТИ НА ДОПОМОГУ.

  (написи законів вивішуються на дошці )

  3. Читання інформації. (ДОДАТОК)

 – Які ще закони дружби можна визначити за опрацьованою інформацією?

Вивішуються наступні написи:   УВАГА І ЕМОЦІЙНА ПІДТРИМКА

                                                                 ВМІННЯ ЗРОЗУМІТИ

                                                                ДОВІРА ТА ВІДДАНІСТЬ

 – Як ви розумієте визначені закони?

  4. Інформація вчителя.

   Порушення будь-якого з цих законів веде до руйнування дружніх стосунків. Друзі діляться одне з одним новинами переважно особистого характеру або виражають власну думку з приводу того, що відбувається навколо, причому ця думка, як правило, буває також цілком особистою.

  Теми для розмов друзів вибираються зазвичай цікаві та значущі для кожного з них. Цим, зокрема, зміст спілкування друзів відрізняється від спілкування просто знайомих або приятелів.

  ІV Групове заняття.

  1. Виконується малюнок кращого друга, якого учень має в класі.

 2. Презентація малюнків.

Завдання: вгадайте, кого (ім’я ) називає своїм другом в класі.

 3. Оформлення сторінки портфоліо. Запис законів дружби, які ми розглянули.

  V Підсумок.

 – Ми сьогодні дізналися про… (Закони дружби)

 – Як вам допоможуть ці знання в подальших стосунках із вашим другом?

 – Яке завдання ви перед собою ставите?

 – Що для цього потрібно зробити?

 

ДОДАТОК

      Дружбу можна визначити як позитивні стосунки, що ґрунтуються на взаємній відкритості, повній довірі, спільності інтересів, відданості людей одне одному, їхній постійній готовності в будь-який момент прийти на допомогу одне одному. Дружні стосунки безкорисливі, у них людина одержує задоволення від того, що робить приємне іншому. Для дружніх взаємин характерне глибоке взаєморозуміння людей. Вони можуть спілкуватися одне з одним майже без слів, за допомогою жестів, міміки, сприймати й точно розуміти одне одного за ледь помітними рухами, зрозумілими тільки друзям. Давні друзі можуть заздалегідь передбачити реакції та поведінку одне одного в різних життєвих ситуаціях аж до визначення думок одне одного в той чи інший момент.

       У своєму спілкуванні друзі зберігають особливу делікатність, дбаючи про те, щоб не образити друга необережно сказаними словами, ненавмисними діями. Таке спілкування можна назвати турботливим, воно орієнтоване на емоційну підтримку одне одного.

 

 

                                                                                                      Джон Івлін

 

 

 

 

 

 

 1. __________________________________

2. __________________________________

3. __________________________________

                             4. _____________________________________

 

H:\фото до друку\мультики 013.jpg

 

                                           До зустрічі!!!

           Список літератури:

  1. Мартиненко О. А. «Як навчити вашу дитину спілкуватися і дружити». – Х.: Вид-во «Ранок», 2009.
  2. Виховні години для сучасних дітей. / упоряд.: Л. Шелестова, Н. Чиренко. – К.: Шк. світ,2008.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 лютого
Переглядів
35
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку