Ранкова зустріч в НУШ на тему: "Про що розповідає писанка?""

Про матеріал

Конспект ранкової зустрічі в НУШ. Тиждень 26 "Весняні свята. Великдень". День 3 "Про що розповідає писанка?". Для проведення заняття використано колективне привітання, слухання вірша-загадки "Великодні писанки", легенду про писанки, Великодню гру Дзига".

Перегляд файлу

Тиждень 26. Весняні свята. Великдень.

День 3. Про що розповідає писанка?

Мета. Розкрити цінність і символіку писанки. Ознайомити з технікою виготовлення писанок, різновидами писанок. Розвивати навички роботи в колективі.

1.Привітання.  Колективне привітання в колі.

 Ви сьогодні пробудились,

 Мамі зранку усміхнулись?

 Клас наш радо вас вітає!

 Настрій кожен гарний має?

 Станьмо разом в дружне коло!

 Привітай нас, рідна школо!

 Добрий день!

2. Слухання вірша-загадки Л.Полтави «Великодні писанки».

Що за дивнії яєчка наша курочка знесла?

C:\Users\пк\Desktop\гаївки\0.jpg Намальоване гніздечко, ще й пташиночка мала!

 Навкруги − барвисті квіти, жовті, сині гілочки...

 Чи здогадуєтесь, діти, що це? Певно − писанки!

 Їх не курочка знесла, їх матуся принесла,

 Ми гуртом розмалювали для святкового стола:

 Сяють наші писанки, − як весняні квіточки!

3. Обмін інформацією.

 -Чому яєчка дивні?

 -Що на них намальовано?

-Якими кольорами розфарбовані?

-На що схожі писанки?

4.Легенда про писанки.

    Писанки вперше з'явилися як дяка доброму чоловікові. Коли Спаситель ніс хреста на гору Голгофу, то стрів чоловіка, що саме ніс яйця в кошику  на продаж. Чоловік бачив, як тяжко Ісусові нести хрест, поставив свій кошик при дорозі, а сам кинувся помагати Спасителеві. Ішли вони й разом несли хреста аж на Голгофу. 

    Коли ж Ісуса вже розіп'яли, пригадав той чоловік за свій кошик, та й повернувся на те місце, де його поставив. Приходить, дивиться, а в кошику всі яйця —  пофарбовані. Не поніс він їх більше продавати, а повернувся додому та й тримав як пам'ятку про чудо  від Ісуса за те, що допоміг нести хрест. Від того й пішло фарбування та писання яєць на Великдень

5. Ознайомлення із різновидами писанок.

     Учитель називає, у якій техніці виконано писанку і передає її по колу дітям. Розповідає і показує картинки про символіку кольорів.

6.Хвилинка творчості та дослідження.

     Розписування вареного яйця фломастерами та фарбування в гарячому відварі з лушпиння цибулі.

7.Великодня гра «Дзиґа».

     Учасники гри по команді розкручують крашанки. Чия крашанка довше крутиться, той виграє і забирає обидві крашанки.

8.Щоденні новини.

    На дошці записано найважливішу інформацію про писанки.

    Писанки – символ Великодня. Окрім писанок українські майстрині виготовляють: крашанки, крапанки, драпаки,  мальованки.

9. Підсумок заняття. Спробуйте вдома з батьками продовжити заняття з писанкарства на сирому яйці.

 

docx
Додано
28 березня 2018
Переглядів
3691
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку