Ранкова зустріч в старшій групі

Про матеріал
Представлено конспект "ранкової зустрічі" як форму роботи з дітьми старшої групи в умовах дошкільного закладу.
Перегляд файлу

 

Що таке добро?

Мета: створювати в групі дружнє середовище; продовжувати формувати уявлення дітей про поняття «добро»; розвивати вміння помічати позитивні риси характеру однолітків; виховувати доброзичливе ставлення до ровесників.

Обладнання: різноколірні скельця, клубок з нитками.

Хід ранкової зустрічі в старшій групі

І. Формування кола

Вихователь дзвоником повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вихователь стають у коло.

  • Любі діти! Я пропоную взяти один одного за руки, відчути тепло рук.
  •  Нехай це коло стане «колом доброти».

ІІ. Вітання

  1. Вітання у колі

Діти разом промовляють вірш-вітання:

  • Треба дружно привітатись:

«Добрий день!»

Посміхнутись і сказати:

«Добрий день!»

  1. Вітання один з одним

Вихователь пропонує дітям подарувати одне одному особливі подарунки – подарунки добра. Щоб отримати дарунок добра треба: подивитися  одне на одного лагідними очима, усміхнутися один одному привітною посмішкою, промовити  лагідні слова, «передати» по колу одне одному добрі дарунки: усмішку, погляд, лагідне слово. (Діти з усмішкою дивляться одне одному в очі й промовляють кожен по одному щирому слову).

ІІІ. Обмін інформацією

  • Сьогодні ми поговоримо з вами про добро.

Орієнтовні запитання до дітей

  • Що таке добро?
  • Чи можна доторкнутися до добра?
  • Чи можна його покуштувати?
  • Як би ви його намалювали? Якими кольорами?
  • На що схоже добро? (На сонце, маму, радість, усмішку) 

IV. Групове заняття

- Як же побачити добро? (Вихователь роздає дітям «чарівні скельця», щоб діти подивилися крізь них навколо і побачили прояви добра).

- Погляньте крізь чарівні скельця на своїх товаришів, спробуйте розгледіти в них якомога більше доброго й розкажіть про це всім. (Обовязковою умовою є називання кожної дитини, про яку розповідають, пестливим іменем).

Після обговорення вихователь підбиває підсумок.

- Добро – це не предмет, до нього не можна доторкнутися, його не покоштуєш. Добро можна тільки відчути: це привітне, добре, лагідне ставлення, любов до людей, дружелюбність. Це те, що змушує нас радіти, любити, співчувати. 

V. Рефлексія

Вправа «Мережа вражень»

Клубок з нитками передається від одного учасника до іншого, розмотуючи нитку, діти діляться своїми враженнями.

- Нехай такими дружніми і добрими будуть ваші стосунки.

- Ви всі молодці. Дякую вам за щирість.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Зайцева Надія Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
13401
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку