20 червня о 18:00Вебінар: Особливості організації навчальної діяльності учнів, що мають розлади аутистичного спектру

Ранкова зустріч в старшій групі

Про матеріал
Представлено конспект "ранкової зустрічі" як форму роботи з дітьми старшої групи в умовах дошкільного закладу.
Перегляд файлу

 

Що таке добро?

Мета: створювати в групі дружнє середовище; продовжувати формувати уявлення дітей про поняття «добро»; розвивати вміння помічати позитивні риси характеру однолітків; виховувати доброзичливе ставлення до ровесників.

Обладнання: різноколірні скельця, клубок з нитками.

Хід ранкової зустрічі в старшій групі

І. Формування кола

Вихователь дзвоником повідомляє дітям, що вже час збиратися у коло. Діти і вихователь стають у коло.

  • Любі діти! Я пропоную взяти один одного за руки, відчути тепло рук.
  •  Нехай це коло стане «колом доброти».

ІІ. Вітання

  1. Вітання у колі

Діти разом промовляють вірш-вітання:

  • Треба дружно привітатись:

«Добрий день!»

Посміхнутись і сказати:

«Добрий день!»

  1. Вітання один з одним

Вихователь пропонує дітям подарувати одне одному особливі подарунки – подарунки добра. Щоб отримати дарунок добра треба: подивитися  одне на одного лагідними очима, усміхнутися один одному привітною посмішкою, промовити  лагідні слова, «передати» по колу одне одному добрі дарунки: усмішку, погляд, лагідне слово. (Діти з усмішкою дивляться одне одному в очі й промовляють кожен по одному щирому слову).

ІІІ. Обмін інформацією

  • Сьогодні ми поговоримо з вами про добро.

Орієнтовні запитання до дітей

  • Що таке добро?
  • Чи можна доторкнутися до добра?
  • Чи можна його покуштувати?
  • Як би ви його намалювали? Якими кольорами?
  • На що схоже добро? (На сонце, маму, радість, усмішку) 

IV. Групове заняття

- Як же побачити добро? (Вихователь роздає дітям «чарівні скельця», щоб діти подивилися крізь них навколо і побачили прояви добра).

- Погляньте крізь чарівні скельця на своїх товаришів, спробуйте розгледіти в них якомога більше доброго й розкажіть про це всім. (Обовязковою умовою є називання кожної дитини, про яку розповідають, пестливим іменем).

Після обговорення вихователь підбиває підсумок.

- Добро – це не предмет, до нього не можна доторкнутися, його не покоштуєш. Добро можна тільки відчути: це привітне, добре, лагідне ставлення, любов до людей, дружелюбність. Це те, що змушує нас радіти, любити, співчувати. 

V. Рефлексія

Вправа «Мережа вражень»

Клубок з нитками передається від одного учасника до іншого, розмотуючи нитку, діти діляться своїми враженнями.

- Нехай такими дружніми і добрими будуть ваші стосунки.

- Ви всі молодці. Дякую вам за щирість.

docx
Додано
12 квітня
Переглядів
130
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку