ІГРИ ТА ВПРАВИ ДЛЯ ЗНЯТТЯ ВТОМИ

Про матеріал
"Ведмежа" Дитина перевтілюється у мале ведмежа. Воно лежить у барлозі. Холодний вітер завіяв у барліг, і ведмежа замерзло. Стиснулося в клубочок - гріється.Стало гаряче, ведмежа розгорнулося й подало голос. Дорослий розповідає дитині про ведмежа, а вона зображує його рухи.Вправа спрямована на м'язове розслаблення.
Перегляд файлу

 ІГРИ  ТА  ВПРАВИ  ДЛЯ  ЗНЯТТЯ  ВТОМИ

     

     "Ведмежа" 

 Дитина перевтілюється у мале ведмежа. Воно лежить у барлозі. Холодний вітер завіяв у барліг, і ведмежа замерзло. Стиснулося в клубочок - гріється.Стало гаряче, ведмежа розгорнулося й подало голос.

 Дорослий розповідає дитині про ведмежа, а вона зображує його рухи.Вправа спрямована на м'язове розслаблення.

    

     "Ведмеді"

 Умовно позначається ведмежий барліг. Двоє дітей беруться за руки - це "вемеді".Дорослий промовляє: "Ведмеді йдуть на полювання!", й вони біжать, намагаються оточити і впіймати інших учасників гри. Потім "ведмеді" лягають спати. Відпочивши, знову йдуть на полювання. Грають доти, доки не будуть упіймані всі діти.

 Гра сприяє зняттю м'язової напруги, стимулює активність, розвиває навички спільних дій. Можна використовувати наголівники, у виготовленні яких брали участь дошкільнята.

    

     "Різна хода"

А. Дитині пропонують зобразити ходу людей і тварин, наприклад: походити, як стара людина, як маля; як кошеня, як лев; як клоун у цирку  абощо. Варіанти ходи вона може придумати й сама.

Б. Інші діти за демонстрованою ходою намагаються вгадати, хто саме зображується.

 Вправа спрямована на зняття напруги, емоційне розкріпачення дітей.

 

     "Зоопарк"

 Діти перевтілюються у звірів (у тих, у кого захочуть самі). Спочатку сидять за стільцями (у клітках). Кожен зображує якогось звіра, а інші вгадують, хто це. Коли всі будуть упізнані, клітки відчиняються, й "звірі" виходять на волю:стрибають, бігають, звуконаслідують.

 Вправа спрямована на зняття емоційної напруги.

 

     "Незнайко"

 Кожна дитина-Незнайко.Дорослий ставить дітям різні запитання, а вони лише знизують плечима, розводять руками. Виразні рухи: підняті брови, опущені куточки рота, підняті на мить плечі, руки злегка розведені, долоні розкриті. Після гри визначається найкращий Незнайко.

 Гра сприяє розвиткові виразності жестів.

     

     "Загадка"

 Діти розподіляються на гурти. Кожен гурт задумує якусь просту загадку й зображає її зміст мімікою та жестами. Інші вгадують, про що йдеться в зображеній загадці.

 Гра сприяє розвиткові уяви, виразності жестів.

 

     "Потяг"

 Діти стають у шеренгу. Ведучий (обирається по черзі) показує довільні рухи (без слів). Діти-"вагончики" повторяють їх за ним. Якщо ведучий не просто показує рухи, а зображує когось, діти відгадують цей образ.

 Гра "без слів" допомагає замкнутій дитині легше контактувати з однолітками.

 

     "Мандрівка"

 Гурт дітей вирушає у мандрівку.Обговорюють, запитуючи одне одного, куди саме, навіщо й на чому пересуватимуться.Можна запропонувати дітям мовчки показати обраний спосіб пересування.

 Гра може бути самостійною або підготовчим етапом до наступної гри.

 

    "Неіснуюча тварина"

 Дитина придумує таку тварину, яка найсправді не існує, й зображує її рухами під музичний супровід. Інші діти вгадують, яка вдача в цієї тварини:весела чи сумна, добра чи зла тощо.

 Вправа спрямована на розвиток уяви та рухів.

 

     "Чарівник"

 Чарівник (ведучий) "зачаровує" інших дітей, і вони починають виконувати його команди. Спочатку ведучий дає команди словесно й підкріплює їх рухами якоїсь частини тіла, а далі обмежується лише словами. Ускладнення: можуть рухатися 3-4 частини тіла водночас.

 Вправа сприяє розвиткові рухів.

    

    

 

   ВПРАВИ  НА  РЕЛАКСАЦІЮ

      

     "Слухаємо себе"

 Дорослий звертається до дитини:"Сідай зручніше, розслабся й заплющ очі. Тепер прислухайся, що відбувається навколо й усередені тебе.Що ти зараз відчуваєш?Що тобі хочеться?Що ти чуєш?" Дитина ділиться своїми враженнями.

 Вправа допомагає зосереджувати увагу на власних відчуттях.

 

     "Чарівний сон"

 Діти ніби засинають "чарівним сном":кожному може "приснитися" те, що він хахоче.Під час "сну" використовується спокійна музика. Після "пробудження" діти розповідають і показують те, що їм "приснилося".

 Вправа сприяє зняттю емоційної напруги.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
15 квітня 2019
Переглядів
2316
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку