Ранкова зустріч на тему "Веселка". 30 тиждень НУШ. Цікаво буде для вчителів, які набирають з нового навчального року перші класи.
Допоможе у вихованні любові та бережливого ставлення до природи, вмінні спостерігати за її красою, розвивати почуття прекрасного.
Тема: Веселка (30 тиждень)
Мета: виховувати любов та бережливе ставлення до природи, вміння спостерігати її красу, розвивати почуття прекрасного
Обладнання: малюнок веселки, загадка, відеофільм, заготовка розфарбовки веселки.
І. Вітання
Я всміхаюсь сонечку:
Здрастуй, золоте.
Я всміхаюсь квіточці:
Хай вона росте.
Я всміхаюсь дощику:
Лийся, мов з відра.
Друзям усміхаюся:
Зичу їм добра.
Гра «Відрекомендуй сусіда»
Запропонуйте кожній дитині відрекомендувати особу, яка сидить поруч з нею, якимось особливим чином. Наприклад: «Аліса, я рада, що ти прийшла. У тебе такі чудові малюнки».
ІІ. Обмін інформацією
Відгадування загадки
Понад річкою місток
Виріс із семи стрічок.
Та по ньому не піду,
Бо ще в воду упаду.
(Веселка)
Хтось у лузі біля річки
Загубив барвисті стрічки.
Дощик вгледів, підібрав,
Небеса підперезав.
(Веселка)
Після дощу, поки маленькі краплі води ще втримуються потоками повітря, промені сонця проходять крізь них, переломлюються, відбиваються й повертаються до нас під кутом 42 градуси. Коли сонячні промені проходять крізь краплі, то світло розкладається на кольори спектра від червоного до фіолетового.
Чим більші краплі води, тим яскравіший і насиченіший колір веселки. Двоє людей, що стоять поруч, не можуть побачити абсолютно однакову веселку, тому що розмір і щільність крапель у різних місцях не однакові. Поступово кількість і розмір крапельок зменшується; вони або випаровуються або падають на землю, - і веселка втрачає свою яскравість, а потому і зовсім зникає.
Звичайно, веселку можна побачити не лише після або під час дощу: вона утворюється біля водоспадів, фонтанів, на тлі кожної, зокрема й, штучно створеної завіси води.
Веселку можна побачити й уночі, але тоді вона буде менш яскрава, тому що місячне світло менш інтенсивне, ніж сонячне, а за слабкої освітленості знижується чутливість наших очей.
Гра «Асоціація»
Як запам’ятати всі кольори веселки по порядку? А треба вивчити таке речення:
«Часто Ослик Жадав З’їсти Груду Солодких Фруктів»
Перегляд відео
https://www.youtube.com/watch?v=udmhN9-MMLo
ІІІ. Групове заняття
Гра «Веселка»
Діти утворюють коло, в центрі, якого – ведучий. Він називає різні кольори веселки ,і кожна дитина повинна знайти названий колір (на своєму одязі, на сусідові, на предметах, що поруч). Дитина, яка не змогла швидко знайти колір,стає ведучим.
Розфарбовування власної веселки
ІV. Щоденні новини
Фенологічні спостереження, календарна інформація.
Ознайомлення з планом роботи на тиждень.
Привітання іменинників (якщо вони є цього дня.)