Ранкова зустріч: "Вибір професії"

Про матеріал
Розробка розрахована на вчителів початкової школи, вихователів груп продовженого дня, в першу чергу тих, хто працює за Концепцією НУШ. Поданий матеріал допоможе дитині краще опанувати новий зміст освіти, розвиває інтелект та творчі здібності, вчить працювати в групах, умінню говорити і слухати.
Перегляд файлу

Заклад: КЗ «НВК «Гімназія №11-спеціалізована школа з поглибленим

вивченням іноземних мов І ступеня – ДНЗ «Еврика» Кам’янської міської

ради

Вихователь ГПД: Нельга Олена Сергіївна

Ранкова зустріч

Клас: 2

Тема: «Вибір професії»

 Мета:

  • розширити та закріпити знання учнів про різні вид професії;
  • виховати шанобливе ставлення до людей будь – якої професії;
  • донести важливість і значення кожної професії.

 

 

Хід ранкової зустрічі:

 

  1. Організаційна частина.

  «Привітання».

Учитель: Рано вранці ми проснулись

І до сонечка всміхнулись, (вчитель та діти потягуються вгору)

І деревам, і кущам, ( усі піднімають руки вгору, нахили вліво і вправо)

І співучим пташечкам. ( вчитель та діти витягують руки в сторони, імітують політ птахів)

Ось ми в школі: «Добрий день!»

Всім навколо: « Добрий день!» ( руками діти обводять коло)

Ти мій друг і я твій друг, ( учні показують  на того, хто напроти і на себе)

Стали всі тісніше в коло. (діти беруть один одного за руки)

Посміхніться, обійміться ( усі посміхаються, обіймають тих, хто стоїть поруч)

Гарний настрій кличе швидше! (учні машуть руками, закликаючи до себе).

 

  1. Щоденні новини.

Учитель: Діти давайте разом нагадаємо один одному яке сьогодні число?

Діти: 27

Учитель: А який зараз день тижня?

Діти: Середа

Учитель: А який місяць?

Діти: Травень

Учитель: Добре, а тепер скажіть будь ласка травень це місяць весни чи літа?

Діти: Весни

Учитель: А який саме?

Діти: Третій

Учитель: Які ж ви уважні! Молодці!

 

  1. Обмін інформацією.

Учитель: Ачи любите ви розгадувати загадки?

Діти: Так!

Учитель: Тоді давайте почнемо!


  1. Він з комп’ютером на ТИ,
    Розумніших не знайти,
    Віртуальний творить міст
    Диво-майстер… ПРОГРАМІСТ.

 

  1. Всім відомо, що давно
    Люди винайшли кіно,
    Слід вам знати, що тепер,
    Головний там… РЕЖИСЕР.

 

  1. У кафе чи ресторані
    Допоможе пану й пані,
    Страв обрати варіант
    Пособить… ОФІЦІАНТ.

 

 

 

 

 

  1. Статика,динаміка,кінематика,Як і в математиків – сама романтика.Тільки замість теорем – закони Лейбніца, Паскаля чи Ньютона…

Фізик.

  1. Зникло світло, що робити?
    По кімнаті як ходити?
    Мама каже: «Без істерик,
    Допоможе нам… ЕЛЕКТРИК».

 

  1. Як рубанком дошку чистить,
    Летить стружка золотиста.
    З-під рук майстра той-же колір.
    Як цей майстер зветься?.. СТОЛЯР

 

  1. Літаком керує вправно
    Коли навіть в небі хмарно,
    Посміхається з висот
    Найхоробріший… ПІЛОТ

 

  1. Її давно корівки знають,
    Веселим муканням стрічають.
    І за її нелегкий труд
    Все молоко їй віддають. ДОЯРКА

 

( Після кожної відгадки вчитель прикріплює слова на дошку).

Учитель:  Подивіться уважно, що ви бачите в цих словах?

Діти: У всіх словах є виділенні червоним кольором літери.

Учитель: Якщо ми їх напишемо, яке слово ми отримаємо?

Діти: Професія! (хтось один з учнів виходить до дошки та пише літери, всі разом вигукують Професія!).

  • П
  • Р
  • О
  • Ф
  • Е
  • С
  • І
  • Я

Учитель: Тож давайте переглянемо відео про професії (https://www.youtube.com/watch?v=eVRlhUA64Iw).

Учитель:  Які професії ви запамятали?

Діти: Перукар, Лікар, Пожежник та інші (відповіді дітей).

Учитель: А тепер у мене є назви професії та малюнки, їх потрібно зєднати.

Пожежний, Автомеханік, Будівельник, Кухар, Вчитель, Кондитер, Касир,  Водій, Ветеринар, Перукар, Електрик.

 

 

001.jpg          05167fb8cbc12078c9ea43ce79ffa317.jpg            1.jpg

povar-pechet-bliny-koteika.jpg         vchitelya-185x215.jpg          unnamed.png

 

riscreenwie.jpg           voditel-kartinki-dlya-detey-62372.jpg

 

ветеринар-с-персонажами-из-мультфильма-кота-и-собаки-любимчика-107130807.jpg            загруженное (1).jpg       загруженное.jpg

(Бажаючі виходять до дошки та зєднують назви з малюнками).

Учитель:  Все правильно! А тепер розкажіть будь – ласка ким ви хочете стати і чому?

Діти: ( відповідають бажаючі).

 

 

  1. Підсумок.
  • Діти! Наша ранкова зустріч дійшла до завершення. Сьогодні ви були дуже уважні, активні, дізналися про різні види професій, їх важливе значення. Мені дуже приємно було з вами працювати. Дякую вам за роботу. До зустрічі!

 

 

Список використаних джерел:

  1. «Ранкові зустрічі » - посібник для вчителя (м. Дніпро 2018 р.)
  2. https://naurok.com.ua/urok-rankovi-zustrichi-1-2-klasi-145677.html
  3. https://naurok.com.ua/rankova-zustrich-dlya-1-klasu-nush-moya-maybutnya-profesiya-34380.html
  4. https://naurok.com.ua/urok-rankovi-zustrichi-1-2-klasi-145677.html
docx
Додано
7 червня 2020
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку