Заклад: КЗ «НВК «Гімназія №11-спеціалізована школа з поглибленим
вивченням іноземних мов І ступеня – ДНЗ «Еврика» Кам’янської міської
ради
Вихователь ГПД: Нельга Олена Сергіївна
Ранкова зустріч
Клас: 2
Тема: «Вибір професії»
Мета:
Хід ранкової зустрічі:
«Привітання».
Учитель: Рано вранці ми проснулись
І до сонечка всміхнулись, (вчитель та діти потягуються вгору)
І деревам, і кущам, ( усі піднімають руки вгору, нахили вліво і вправо)
І співучим пташечкам. ( вчитель та діти витягують руки в сторони, імітують політ птахів)
Ось ми в школі: «Добрий день!»
Всім навколо: « Добрий день!» ( руками діти обводять коло)
Ти мій друг і я твій друг, ( учні показують на того, хто напроти і на себе)
Стали всі тісніше в коло. (діти беруть один одного за руки)
Посміхніться, обійміться ( усі посміхаються, обіймають тих, хто стоїть поруч)
Гарний настрій кличе швидше! (учні машуть руками, закликаючи до себе).
Учитель: Діти давайте разом нагадаємо один одному яке сьогодні число?
Діти: 27
Учитель: А який зараз день тижня?
Діти: Середа
Учитель: А який місяць?
Діти: Травень
Учитель: Добре, а тепер скажіть будь ласка травень це місяць весни чи літа?
Діти: Весни
Учитель: А який саме?
Діти: Третій
Учитель: Які ж ви уважні! Молодці!
Учитель: Ачи любите ви розгадувати загадки?
Діти: Так!
Учитель: Тоді давайте почнемо!
Фізик.
( Після кожної відгадки вчитель прикріплює слова на дошку).
Учитель: Подивіться уважно, що ви бачите в цих словах?
Діти: У всіх словах є виділенні червоним кольором літери.
Учитель: Якщо ми їх напишемо, яке слово ми отримаємо?
Діти: Професія! (хтось один з учнів виходить до дошки та пише літери, всі разом вигукують Професія!).
Учитель: Тож давайте переглянемо відео про професії (https://www.youtube.com/watch?v=eVRlhUA64Iw).
Учитель: Які професії ви запам’ятали?
Діти: Перукар, Лікар, Пожежник та інші (відповіді дітей).
Учитель: А тепер у мене є назви професії та малюнки, їх потрібно з’єднати.
Пожежний, Автомеханік, Будівельник, Кухар, Вчитель, Кондитер, Касир, Водій, Ветеринар, Перукар, Електрик.
(Бажаючі виходять до дошки та з’єднують назви з малюнками).
Учитель: Все правильно! А тепер розкажіть будь – ласка ким ви хочете стати і чому?
Діти: ( відповідають бажаючі).
Список використаних джерел: