Урок "Ранкові зустрічі" 1-2 класи

Про матеріал
Цей матеріал допоможе вчителям у проведенні ранкових зустрічей.Під час ранкових зустрічей кожна дитина зможе відкрити себе.
Перегляд файлу

Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

                                     ім. М.В.Остроградського

 

 

                                         Авторська розробка

         на тему:  Ранкові зустрічі

 

 

 

                                                                             Виконала:

                                                                Вільховська Валентина  Сергіївна  

                                                                 вчитель початкових класів

                                                              Опорний навчальний заклад

                                                        Скороходівська загальноосвітня школа

                                                           I-IIIступенів

                                                           Скороходівської селищної ради

                                                           Чутівського району  Полтавської області”

 

 

 

 

                                              Полтава

                                                 2019

                                             Вступ

      Кожен учитель намагається використовувати такі форми і методи навчання, що зацікавлювали б дітей навчальним матеріалом,заохочували вчитися, що сприяє досягненню високого рівня знань учнів.

    Практика ранкових зустрічей є однією з успішних практик, що допомагає вчителеві у створенні спільноти в класі. Ранкова зустріч- це зустріч на початку дня всієї групи дітей з педагогом.Їй присвячують 20 хвилин, щоб створити позитивну атмосферу у класі на весь час перебування дітей у школі.Учні збираються, щоб привітати один одного, вислухати думки друзів про певне питання, поставити та обговорити запитання. Ранкова зустріч формує ті цінності, що стають основою для створення відповідальної та дбайливої спільноти дітей. Вона дає педагогам можливість навчити школярів взаємної поваги та позитивного ставлення одне до одного, сприяє формуванню цілісного колективу.

   Ранкові зустрічі:

Формують у дітей звичку піклуватися про інших.

Сприяють створенню живої, відкритої і дружньої атмосфери на весь день.

Сприяють виробленню правил.

Створюють індивідуальні та колективні можливості для участі у спільній роботі.

Переконують дітей у тому, що участь кожного з них у спільній роботі має велике значення.

Сприяють розвитку важливих академічних навичок: слуханню співрозмовника, мовленню, узагальненню отриманої інформації, прийняттю рішень, читанню, письму, правопису та математиці.

    

 

 

                                                  Висновок

Ранкові зустрічі спрямовані на покращення настрою дітей,розвиток бажання працювати та пізнавати нове.Ця форма роботи поєднує в собі дидактичні та психологічні вправи.Завдяки цьому діти вчаться вільно висловлювати свої думки,не бояться помилятися,легко знаходять спільну мову та інтереси.

 

 

 

                                

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                              Основна  частина

                                             Ранкова зустріч  1

Тема: Транспорт

1. Привітання

Рано вранці ми проснулись

І до сонечка всміхнулись, (потягуємося вгору)

І деревам, і кущам, (руки вгорі, нахили вліво і вправо)

І співучим пташечкам. (витягнуті руки в сторони, імітуюємо політ птахів)

Ось ми в школі: «Добрий день!»

Всім навколо: «Добрий день!» (руками обводимо коло)

Ти мій друг і я твій друг, (показуємо на того, хто напроти і на себе)

Стали всі тісніше в круг. (беремо один одного за руки)

Посміхніться, обійміться, (посміхаємося, обіймаємо тих, хто стоїть поруч)

Гарний настрій кличте швидше! (махаємо руками, закликаючи до себе)

 Вправа «Бажаю вам…»

Учитель тримає в руках м’яку іграшку «Смайлик».

- Діти, цей веселий Смайлик символізує мій настрій. І мені б дуже хотілося поділитися ним з вами.

- Іринко, я бажаю тобі гарного настрою… (Кожен учень, передаючи іграшку бажає один одному гарного дня, настрою і т.д. )

2. Новини дня

Пора року: …

Місяць: …

День тижня: …

Число: …

- Дітки, послухайте пісню, повторюючи рухи, показані у мультфільмі. І подумайте, яку тему ми сьогодні вивчатимемо.

Так, правильно ми вивчаємо тему «Транспорт»

 Гра «Який транспорт ми сьогодні бачили?»

Діти, стоячи у колі відгадують загадки, запропоновані вчителем.

- Хто сьогодні, йдучи до школи бачив транспорт, який ви відгадаєте, той плескає у долоні. Хто не бачив – тупотить ніжками. Хто ніколи не бачив – присідає.

Покрути його педалі

— Й повезе в далекі далі.

Є звичайний, є гірський,

Жовтий, білий, голубий…(Велосипед)

В синім небі путь моя,

Швидше всіх літаю я.

Маю крила, хоч не птах.

Люди звуть мене …(Літак)

Є великий, є малий,

З вантажами, легковий.

По дорогах поспішає,

У собі людей катає. (автомобіль)

Ні сани, ні віз,

а їде без коліс. (Човен)

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перонах (потяг)

Як сідаєш — він бурчить,

По дорогах швидко мчить.

Та шолом слід одягати

І права водійські мати.(мотоцикл)

По маршруту вас везуть

І квиточки продають.

З вигляду продовгуватий,

Але зовсім не рогатий.(автобус)

Вгору ріжки підіймає

І в дорогу вирушає.

Їздить тільки у містах,

В будні дні і по святах.(тролейбус)

4. Робота в малих групах. 

 «Театр пантоміми»

Презентувати свою групу  транспорту за допомогою рухів і звуків(інші групи відгадують –по колу)-підтримуємо оплесками

               Скласти транспортний засіб (способом підбору або  за числовим рядом).

 «Склади малюнок»

Діти складають зображення транспорту з розрізаних карток, обговорюють, що могли б розказати про цей транспорт іншим.

Обмін інформацією «Розкажи, покажи»

Одна дитина з групи розповідає про транспорт, який зібрали з карток.

 Гра «Покажи транспорт»

Діти стоять у колі один за одним. Учитель називає будь-який транспорт, а діти рухаючись по колу, імітують його за допомогою звуків, жестів, рухів.

      Пергляд мультфільму «Крейзі Бус»

          -Дітки, подивіться мультфільм і скажіть, чи буває так насправді? Бувають машини такими? Я вам пропоную намалювати неіснуючий  фантастичний транспортний засіб.

   4. Рефлексія «Світлофор»

У кожної дитини 3 кружечки: зелений, жовтий і червоний.

- Покажіть:

- «Зелений» - Я задоволений собою, своєю роботою.

- «Жовтий» - Я міг працювати краще.

- «Червоний» - Я не задоволений своєю роботою.

                                    Ранкова  зустріч  2

Тема: Тварини

1.Привітання

Ми заходимо в школу раненько,

Лиш встає світанкова зоря.

І беремось до книжки хутенько,

Щоб відкрити річки і моря,

Зрозуміти природу й людину,

Пізнавати наш світ спішимо.

Крок за кроком вчимося невпинно.

Ми до знань, ми до знань летимо

(Діти  та  вчитель стають в коло, беруться за руки та поважно вітається з іншими дітьми)

 Доброго ранку, доброго дня !

Хай плещуть долоньки!

Хай тупають ніжки !

Працюють голівки!

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаю вам здоров’я та добра!

(Уявити себе тваринкою і привітатися)

2.Обмін інформацією

Яке сьогодні число? А місяць? Який місяць весни? Як перший  місяць весни називався? Як називається третій місяць весни?

Вам подобається весна?

Пригадайте. Які зміни в житті тварин принесла весна?

Послухайте цікаві факти про тварин.

«Крісло автора»

Підготовлені учні розповідають цікаві факти  про тварин

3.Групове заняття

     Гра «Поміркуймо»

 Діти  розподіляють  тварин на диких і свійських і доводять  свою думку, чому вони  так вважають.

     Інсценізація вірша «Король Лісовик» 

 Ой ховайтесь хто куди,

Щоб не трапилось біди!

Бо сьогодні Лісовик

Розсердився геть на всіх!

як затупає ногами!

Замахає кулаками!

Зуби стиснув, брови звів!

Хто його так розлютив?

З чого стався весь той гнів?

Може, він щось люте з’їв?

А нічого і не сталось.

Просто мухи покусали!

    «Мозковий штурм»

– Розв’яжіть проблемну ситуацію:

Ти  їси морозиво. До тебе прилітає оса та сідає на солодощі. Твої дії?

 На тебе гавкає собака і не дає пройти. Які твої дії?

 Ти побачив на вулиці маленьке кошеня. Які твої дії?

     Гра «Впізнай за описом».

    Одна дитина бере картку із зображенням тварин і, не показуючи малюнка іншим, розказує про її зовнішній вигляд, поведінку, смаки у їжі, місце проживання. Діти повинні за описом дізнатися, про яку тварину йде мова. Дитина, котра розказувала,  демонструє малюнок із зображенням тварини.

     Гра «Слухаємо тишу».

     Діти йдуть під музику один за одним. Коли музика стихає, всі зупиняються, заплющують очі і слухають тишу. В тиші ледь чутно лунає команда ведучого на виконання спокійних рухів (сісти на підлогу, лягти на спину, підняти догори праву руку тощо). Рухи треба виконувати так, щоб не сполохнути тишу.

                                         Ранкова зустріч  3

Тема : У колі друзів.

                                     Хід ранкової зустрічі:

1. Привітання

-  Любі діти! Я пропоную стати всім в коло і взяти один одного за руки. Хай це коло стане «колом добрих друзів».

(Діти разом промовляють вірш - вітання, виконують відповідні рухи)

Промінчик осінній заглянув у клас

І в коло велике зібрав, друзі, нас.

Давайте з’єднаєм  долоньки свої

І радо всміхнемось –

Я – вам, ви – мені.

Як приємно бачити, що ви посміхаєтесь один одному і приносите до класу радість. То ж давайте її примножимо, привітавшись один з одним подарунками. (Діти по колу передають квіточку добра та «дарують подарунки». Всі звертаються один до одного на ім’я, що допомагає створити атмосферу дружби та причетності. Учитель звертає увагу, щоб діти вчилися дивитися один одному у вічі)

2. Ігровий тренінг «Я обираю настрій …»

- А тепер, я пропоную прислухатись до власних почуттів і обрати той малюнок, який відповідає вашому настрою і який ви хотіли б зберегти на цілий день (чіпляють прищепки до смайликів).

   - З хорошим настроєм ми розпочнемо нашу зустріч. І нехай девізом сьогоднішнього дня стануть слова :

              Клас у мене дружний  є.

              Він мене не підведе.

3. Обмін інформацією.

- Діти, послухайте уважно віршик, і спробуйте здогадатися, про що сьогодні буде йти мова.

В житті усім потрібна дружба:

І для розваг, і для журби, й для служби.

Із другом легше в світі жити,

Але й дружити треба вміти.

Слід другові допомагати,

В пригоді завжди захищати,

Слід жарти друга розуміти

Й самому жартувати вміти.

Коли ж якесь нерозуміння,

Потрібно виявить терпіння.

При сварці – швидше помиритись –

Не варто з друзями сваритись.

- Так про що йтиме сьогодні мова?

- Чого ми повинні навчитися протягом дня?

Інтерактивна вправа « Мікрофон»

- Що таке «дружба»? Як ви розумієте це слово?

Створення проблемної ситуації.

- Яким треба бути, щоб мати друзів?

- Як повинні поводитись справжні друзі?

- Хоч ви ще маленькі, проте вже розумієте що таке дружба. У кого з вас є справжній друг? Чудово! Я впевнена, що ви знаєте про свого друга все, його характер, його звички, про його вчинки.

Гра «Мій друг (подружка)»

Діти по черзі розповідають про своїх товаришів у класі, не називаючи їх імен. Слухачі повинні за описом відгадати ім'я друга. Той, хто правильно відгадав, стає ведучим.

4. Групове заняття.

Прийом «Казка»

Робота над загадками.

Є у лісі звір пухнастий,

А у нього хвіст смугастий.

Знає звір багато нот,

Називається …..(єнот)

Ні, це зовсім не їжак,

Хоч на тілі голки видно,

Не комаха і не птах,

Цю істоту звуть ….(єхидна)

- Вашій увазі пропоную казочку «Єнот і Єхидна»

Казка «Єнот і Єхидна»

  Жив-був маленький Єнот. Він був дуже допитливим, але боявся ходити до лісу сам. Якось Єнот зустрів незнайомого звіра і трохи злякався.

— Хто ти? Як тебе звати?— запитав Єнот.

— Єхидна,— відповів звір. У нього були довгі, як у їжака, голки і довгий ніс.

— Хіба ти  не їжак?

— Ні! Ходімо, я покажу, де живу, суниць назбираємо!

— Я боюся ходити до лісу,— відповів Єнот.

— Не бійся, я буду поруч і тобі не буде страшно,— відповіла Єхидна.

   Єнот погодився. Пішли вони до лісу. Нарвали повні кошики суниць. Маму, тата пригостили. Відтоді Єнот і Єхидна друзі.

  Перевірка розуміння змісту казки.

- Яку важливу пораду дала Єхидна Єноту?

- Чого навчила вас ця казка?

  Обмін інформацією.

- Чи легко було виконувати вправу?

- Що вам допомогло?

- Як ви розумієте вислів «друзі – нерозлийвода»?

4. Щоденні новини.

Складання правил товаришування

● У ставленні до інших будь чесним, уважним, доброзичливим.

● Ніколи не дозволяй собі насміятися над недоліками інших.

● Не намагайся бути кращим за всіх.

● Не соромся поступитися іншому.

Вправа «Букет»

- Діти, візьміть у руки квіточку. Кожну квітку легко переламати і викинути, а якщо я зберу і спробую переламати  всі разом, то мені це не вдасться. Ось так і в житті. Кожного з вас окремо легко скривдити, образити, а якщо ви будете разом, у гурті, то ніякі вороги вас не здолають, усі негаразди легко подолаєте. Ми з вами зберемо ці квіти у букет, і це буде букет нашої єдності.

Розучування пісеньки «Дружать діти на Землі».

 Вправа «Мережа вражень»

   Для вправи потрібен клубок з нитками. Клубок передається  від одного учасника до іншого розмотуючи нитку. Діти діляться своїми враженнями від зустрічі.

- Діти! Нехай такими теплими і дружелюбними будуть ваші стосунки! Дякую за зустріч!

                                     Ранкова зустріч 4

Тема: Осінь

 

                                          Хід зустрічі

1.Привітання.

Діти стають у коло і разом з учителем промовляють вітання, супроводжуючи слова рухами рук.

Вчитель: Сонечко встало сьогодні дуже рано і посилає вам свій промінець, вітаючись з вами. Тож давайте і ми привітаємося з ним.

Промінь падає в долоні – другу посміхнись.

Очі у небес бездонні – за руки візьмись.

Шелестить над нами листя – весело стрибай.

Хвиля мружиться іскристо – тож і ти моргай!

Задощила раптом хмарка – руки підставляй.

Потім знову стало жарко – голову сховай.

А он пташечка злетіла – в небо задивись.

Пісня лине понад світом – другу посміхнись!

Вчитель: Діти, яка зараз пора року? (Осінь) А подобається вам осінь?Тоді  ми з вами привітаємося так:

Я, Сергійко, мені подобається осінь тому, що …(і так далі по колу)

2.Обмін інформацією

Вчитель: - Діти , як ви думаєте,  про що будемо говорити сьогодні?

(Про осінь)

Вчитель: Осінь – чарівниця. Вона прикрасила  золотом сади, парки, ліси, струшує додолу жовте листя.

Читання віршів про осінні місяці

  -Які осінні місяці ви знаєте ? ( вересень, жовтень, листопад )

-Чим осінь відрізняється від інших пір року ? (День стає коротшим, а ніч довша. Сонце гріє менше. Часто ідуть дощі )

Вчитель: А ще є легенда про осінь. Послухайте її.

За народними переказами осінь - перша старша дочка Сонця. Вона останньою залишала батьківський дім і стала на Землі четвертою порою року.Посилаючи осінь на землю, Сонце сказало їй : " Збирай все моє багатство.Я віддаю тобі все своє золото. Будь щедрою і люди будуть любити тебе." І осінь, як ви бачите, виконала наказ Сонця і кожного року дарує нам

щедрі дарунки полів і садів, чарує нас своїм осіннім золотом.

-Що сказало Сонце, коли посилало Осінь на землю ?

-Чи виконала наказ сонця Осінь ?

3. Групове заняття

1. Гра "Так - ні"

А зараз я вам пропоную пограти у гру "Так - ні". Я буду говорити фразу, якщо це правильно – ви говорите «так», якщо неправильно - ви говорите «ні».

1.Жовтіє листя (так)

2.Збираємо суниці (ні)

3.Збираємо яблука(так)

4. Часто йдуть дощі(так)

5. Ночі коротші, дні довші (ні)

6.З дерев опадає листя (так)

7. Можна купатися у річці (ні)

8.Збираємо гриби (так)

2. Вчитель: Здавна люди спостерігали за змінами в природі. Вони помітили, що:

 В осінній час сім погод у нас: сіє, віє, крутить, мутить, припікає, поливає.

 Весна красна квітами, а осінь - плодами.

 Осінь сумна, а весело жити.

 Як вересніє, то й дощик сіє.

- Як ви розумієте ці прислів’я?

3. Вчитель: Прослухайте  пісню про осінь. (Звучить пісня В. Косенко «Дощик») Висловте свої враження, вподобання щодо прослуханої пісні. (Робота в щоденнику вражень.)

4. Щоденні новини

-Заповнення календаря природи.

-Знайомство з планом на день.

                                     Ранкова зустріч 5

Тема: Моя країна

                                        Хід ранкової зустрічі

1.Привітання

  Доброго ранку! Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Хай тупають ніжки.

Працюють голівки,

І сяють усмішки.

Доброго ранку! Доброго дня!

Бажаєте ви. Бажаю вам я!

- Діти, що б ви хотіли  всім сьогодні побажати?

(Передаю прапорець і так робить по черзі кожен учасник групи.)

Сьогодні ми з вами поведемо мову про найдорожче серцю кожної людини. Нехай тему нашої розмови підкажуть рядки вірша Ліни Костенко.

Буває, часом сліпну від краси,

Спинюсь, не тямлю, що воно за диво,

Оці степи, це небо, ці ліси

Усе так гарно, чисто, незрадливо,

Усе, як  є - дорога, явори,

Усе моє - все зветься  … (Україна)

2.Обмін інформацією                                   

Вправа «Крісло автора»

– Щоб ви розповіли своєму ровеснику з іншої країни про Україну?

Україна – це історія народу, що протягом віків боровся за свою свободу і незалежність. Адже на нашому славному історичному шляху були і могутня Київська держава Володимира Великого, Ярослава Мудрого, і перша християнська республіка в Європі – Запорізька Січ, і відчайдушний порив до свободи часів Івана Мазепи, і започаткування власної державності в Українській  Народній Республіці.Це імена славних звитяжців – героїв, які віддали своє життя за щастя народу: Байда Вишневецький, Петро Конашевич-Сагайдачний, Богдан Хмельницький,  Іван Мазепа, Устам Кармелюк та інші. Це діячі науки, культури і мистецтва,   які звеличили нашу державу своїм талантом: Тарас Шевченко, Леся Українка,  Іван Франко  та інші. Це видатні спортсмени, які своїми рекордами прославили Україну: брати Клички,  Яна Клочкова, Василь Вірастюк,  Андрій Шевченко та інші.

3.Щоденні новини

25 січня 2019 року

День мучениці Тетяни. Тетянин день

110 років від дня народження Володимира Марковича Торчинського (1908— 1984), українського композитора

День імені  25 січня – людей з іменами Галактіон, Ілько, Макар, Петро, Тетяна вітають з іменинами в цей день .

Прикмети цього дня

У народі кажуть, що в цей день сонце повертає до літа, а зима - до морозів. Якщо день буде сонячним, то рано повернуться птахи, якщо сніг піде, то літо буде дощовим, а якщо вдарять морози - літо буде теплим.

У давнину 25 січня дівчата з допомогою всіляких хитрощів намагалися принадити женихів, для чого розстеляли біля дверей будинку спеціальний килимок: хто об цю підстилка у свято повитирає ноги, той в будинку дівчини буде частим гостем.

Мрійниці, які хотіли вийти заміж, також майстрували мітлу, яку намагалися залишити в будинку бажаного нареченого - і так, щоб свекруха не знайшла. Втім, досвідчені матері сімейств про цей звичай знали і на поріг пускали далеко не кожну дівчину. Вважалося, що дівчинка, яка народилася в Тетянин день, буде гарною господинею і таку будь-хто візьме заміж.

Цікава інформація

-  Майже у всіх народів,окрім державних є ще й народні символи.

-  Які народні символи українців ви знаєте?

- Рушник – своєрідний символ життєвого шляху,важливий оберіг родинного гніздечка. Чистий, бажано новий, рушник використовується під час церковних свят і всіх урочистих подій у житті людини. За старих часів кожна господиня намагалася вишити рушник якнайкраще, прикрасити його різноманітними візерунками,найчастіше червоного та чорного кольорів. Кожен колір – певний символ: білий – священний, червоний  – колір влади, сили, кохання; чорний – колір смутку.

- Вінок за народними уявленнями, сплетений із живих квітів, оберігає від злих сил. Він завжди був символом краси і чистоти і носили його незаміжні дівчата.

- Здавна українськими символами вважаються такі  рослини: верба, тополя, барвінок, калина та інші.

Верба – символ краси,неперервного плину життя. Освячені у церкві вербові гілки мають майже магічні  лікувальні властивості.

Тополя – символ сильної туги ,невимовного  смутку.

Калина – «дівоча» рослина ,символізує чистоту, кохання та красу.

Барвінок – символ вічності .Ця рослина має надзвичайні цілющі властивості.

- Народні пісні, прислів’я, казки, приказки, чистомовки, скоромовки, загадки,ігри - це все те що збереглося з тих давніх часів і є символами і оберегами нашої української культури.  нні новини

4.Групове заняття

Вікторина «Моя Україна»

- Яке місто є столицею нашої держави? (Київ)

- Назвіть державні символи України? (Герб, Гімн, Прапор)

- Який кущ вважають народним символом України? (Калина)

- Урочиста пісня нашої держави – це... (Гімн України)

- Якого кольору Державний Прапор України? (Синьо-жовтого)

- Що означають кольори в українському прапорі?

- На честь кого було названо місто Київ? (На честь брата Кия)

- Як називається Основний Закон нашої держави? (Конституція)

- Яка мова в Україні є державною? (Українська)

- Яка найбільша річка в Україні? (Річка Дніпро)

- Державний Герб України – це... (Тризуб)

- Найвищі гори в Україні – це... (Карпати)

- Кого в родині називають берегинею? (Матусю)

- Що матері дарують своїм дітям на щастя, на долю, виряджаючи в   дорогу?    (Вишитий рушник)

- З чим українці зустрічають гостей? (З хлібом-сіллю)

- Без чого не обходиться жодне свято Великодня? (Без Паски і крашанок)

- Як називається символ, який українки одягають на голову? (Вінок)

- Яка улюблена страва українців? (Сало, борщ, вареники)

Продовж вислів:

1. Хліб, сіль їж, а… (правду ріж)

2. Слово не горобець… (вилетить не спіймаєш)

3. Друга легше знайти, ніж… (зберегти)

4.Ранні пташки росу п’ють… (а пізні сльози ллють)

5. Заліз кіт на сало і… (кричить «мало!»)

6. Праця годує а… (лінь марнує)

7. Гостре словечко… (коле сердечко)

8. Хочеш їсти калачі… (не сиди на печі

Гра «Карлики і велетні»

Ця гра на увагу для молодших школярів. Що грають, 10—15 чоловік, будуються в ряд або утворюють півколо в декількох кроках від керівника.

Ведучий називає великі предмети або тварин, наприклад: «будинок», «слон», «жираф» і т.д. Хлоп'ята піднімаються на носочки і тягнуться вгору, показуючи їх розмір. Якщо ж названі, наприклад, «шишка», «мишка», «голка» і т. д., всі учасники сідають і опускають руки. Хто помилиться — робить крок вперед, при повторній помилці вибуває з гри.

Ведучий не тільки голосно називає предмети, але і сам виконує рухи. Перевіряючи увагу тих, що грають, він навмисно «помиляється». Ті, хто погано слухає і лише дивиться, що він показує, незабаром вибувають з гри. Гра триває 2—3 хвилини, потім відзначають найуважніших.

ПИСЬМО ДЛЯ СЕБЕ

Напишіть, що для вас  є Україна.  «Я –маленький українець»

Вправа «Моя мрія»

Діти , ви любите подорожувати?У кожного з вас є своя мрія. Де б ви захотіли побувати ?Складіть долоньки разом, піднесіть їх до ротика і пошепки вимовте свою мрію: «Я мрію про…». Заховайте свою мрію в кулачок, притуліть до серця і відпустіть, дмухнувши на неї. Нехай ваші мрії летять і обов’язково збудуться.

Завантаження...
docx
Додано
9 лютого 2020
Переглядів
9862
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку