Розробка ранкової зустрічі на тему «Як поводитись у довкіллі?» у 1-му класі, мета якої – учити правильно поводитись у довкіллі; формувати відповідальність за за свої вчинки; виховувати бережливе ставлення до живої природи.
Робота на уроці побудована з урахуванням вікових особливостей учнів.
Використані педагогічні технології: інтерактивні.
Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.
Урок має значну освітню та виховну значимість.
УКРАЇН А
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
«ПЕРШОТРАВНЕВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» ПЕРШОТРАВНЕВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Творча робота
Ранкова зустріч:
«Як поводитись у довкіллі?»
Підготувала:
учитель початкових класів
Калєйнік Маpина Микoлаївна
2018 p.
Тема тижня: «Моє довкілля»
Як поводитись у довкіллі?
Ранкова зустріч
Усміхніться всім навколо:
Небу, сонцю, квітам, людям.
І тоді обов’язково
День цей добрим буде.
Учитель: «Давайте зараз станемо у коло і продовжте фразу «Коли я гуляю надворі, то … »
Добре те, що вітер віє!
(Імітують хитання дерев від вітру)
Добре те, що цей ось ліс
(Присідають)
Разом з нами ріс і ріс!
(Повільно підіймаються, показуючи, як ростуть дерева)
Добре те, що в нашій річці
(Піднімають руки вперед, долоні назовні)
Синя, не брудна вода!
(Імітують плавання)
І мене матуся рідна
(Крокують на місці)
Після школи зустрічає
(Плескають у долоні перед грудьми)
Добре гратися надворі!
(Стрибають)
Добре вчитися у школі.
(Піднімають руку)
Добре плавати в ставку!
(Імітують плавання)
Добре те, що я живу!
(На слово «я» руками показують на себе, потім підіймають руки вгору).
Виступ синоптика
Доброго ранку, діти!
Сьогодні п’ятниця
Сьогодні 28 вересня 2018 року
Погода
Робота з календарем.
Зіграти хочеться мені
Із вами, друзі, в «Так чи ні»
Я вам питання задаю,
Готуйте відповідь свою!
Учитель: