Ранкова зустріч "Як весна лелеку зустрічала"

Про матеріал

Мета. Вчити спостерігати учнів за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Виховувати вміння спілкуватися з однокласниками, формувати відчуття приналежності себе до частини спільноти.

Перегляд файлу

Тема тижня: «Весна»

РАНКОВА ЗУСТРІЧ     

1 клас                     

Тема: Як весна лелеку зустрічала

Мета. Вчити спостерігати за сезонними змінами, які відбуваються у живій та неживій природі навесні. Формувати вміння сприймати красу весняної природи, висловлювати свої думки, судження щодо побаченого, почутого. Розвивати творче мислення, уміння аналізувати і робити висновки. Виховувати вміння спілкуватися з однокласниками, формувати відчуття приналежності  себе до частини спільноти.

І. ВІТАННЯ

Привітання

  • Діти, зараз ми всі разом привітаємося за допомогою вірша:

 Доброго ранку!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

  • Діти, подаруйте одне одному тепло своїх долоньок та побажайте успішного весняного дня. («Доброго ранку, Сергійко! Бажаю тобі успішного весняного дня». Діти передають один одному привітання доти, поки звернення не обійде коло дітей.)

ІІ. ГРУПОВЕ ЗАНЯТТЯ
Вправа «Відгадай загадку»

  • Відгадай загадку та дізнайся ім’я незнайомки, яка завітала до нас у гості?

Гостя нова завітала – 
Холод-сніг увесь прогнала 
І дарує залюбки 
Лісу трави і квітки. 
(Весна)

  • Наша гостя подарувала нам мультфільм-пісеньку «Про весну».
  • Діти, подивиться мультфільм (режим доступу: https://goo.gl/qTswCc)

та спробуйте заспівати пісеньку «Про весну».

(Учні хором виконують пісню)

Вправа «Мої враження»

  • Які емоції  викликала ця пісня?

ІІІ. ОБМІН ІНФОРМАЦІЄЮ

Тане сніжок, 
Зеленіє лужок, 
День прибуває –
Коли це буває? 
(Навесні)

  • Які  сезонні зміни відбуваються у природі навесні?

Вправа «Крісло автора»

Учні висловлюють свої думки.

V. ЩОДЕННІ НОВИНИ

Вправа «Робота з календарем»

(Оберіть помічника дня і попросіть його подати інформацію за допомогою

піктограми про дату, назву тижня, погоду, кількість присутніх.)

Вправа «Народний календар»

  • Відгадайте загадку

Довгі ноги – довгий ніс. 
Прилетів – обід приніс. 
Смачних жабеняток 
Для своїх маляток. 
(Лелека)

  • Діти, за народними прикметами 19 березня в Україну повертаються лелеки, приносячи на своїх крилах нову пору року.
  • Чи бачили ви цього року лелек?
  • Яку інформацію про лелек ви дізналися з теленовин?
  • Як люди допомогли птахам?
  • Чим вони харчуються, де полюбляють гніздитися ?
  • Отже, за народними повір’ями, лелеки прилітають до нас 19 березня. Спочатку прилітають самці, облаштовують, як правило, минулорічне гніздо, а вже трохи згодом прибувають самички і допомагають у цій справі. Величезне гніздо лелека будує протягом декількох років, а добудовує його щорічно, і люди допомагають пташкам у цьому. Самичка відкладає 3–6 яєць. Батьки-лелеки висиджують яйця по черзі, але вночі їх завжди зігріває самичка. Пташенята вилуплюються через 32 дні. А у 8 тижнів молоді лелеченята наважуються на перші самостійні польоти.
  • Діти, відшукайте  у календарі день, коли, за народним повір’ям, до нас прилітають лелеки.
  • Тепер зробимо обчислення: якщо, наприклад, самичка-лелека відклала яйця 19 квітня, то коли вилупляться лелеченята та почнуть самостійно вилітати з гнізда? (Учні відмічають дати у календарі)
  • Україну здавна називали лелечим краєм. Українці шанують цих птахів як оберегів родинного затишку і достатку, провісників весни.
  • Послухайте закличку для лелек, щоб вони  швидше прилітали до наших осель. Спробуйте її повторити разом:

Лелеко, лелеко!

Лелеко, лелеко,

Лелеко, лелеко,

Літав ти далеко,

За синєє море,

В чужії простори.

Наш дім недалеко.

Вже колесо тато

Виносить на хату,

Щоб міг ти для себе

Гніздо збудувати.

А де ж твої діти,

Що сам прилетів ти.

Сидиш одинокий.

На дубі високім?

Лети ж, не барися,

У нас оселися.

 

ТЕМА «РОЗКАЖИ І ПОКАЖИ»

«Весняні пригоди лелеки»

 

ТЕМИ ДЛЯ ЩОДЕННИКА ВРАЖЕНЬ

Тема тижня «Весна»

Рефлексія. «Щоденник вражень»

«Як Весна прогнала увесь холод-сніг?»

«Чому Україну називають лелечим краєм

«Як би я допоміг лелекам

 

docx
Додано
10 жовтня 2018
Переглядів
658
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку