Ранкова зустріч "Які країни є на Землі?"

Про матеріал
Ранкова зустріч 1 клас "Які країни є на Землі?" Мета зустрічі: продовжувати формувати спільноту класу, розвивати соціальні навички та навички спілкування, створити позитивний настрій.
Перегляд файлу

ТИЖДЕНЬ 22

ТЕМА ТИЖНЯ «Народи світу»

 

 

 

Які країни є на Землі?

 

 

 

Розробила :

вчитель початкових класів

Комунального закладу «Морозівська гімназія Балаклійської районної ради Харківської області»

Білєвцова Тетяна Володимирівна.

 

 

 

 

 

Мета зустрічі: продовжувати формувати спільноту класу, розвивати соціальні навички та навички спілкування, створити позитивний настрій .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Які країни є на Землі?

  1. Ранкова зустріч.
  • Вітання.

(Звучить мелодія з мультфільму «Потяг з Ромашкова»)

Вчитель: - Всі сьогодні привітайтесь,

                 До мандрівки ви збирайтесь.

                 Друга в подорож візьміть,

                 Транспорт другу покажіть!

Діти вітаються і запрошують до подорожі словами: «Доброго ранку, Сергійко! Я запрошую тебе помандрувати на … (транспорт показують пантомімою і відповідними звуками).

Картинки по запросу транспорт в малюнках

 

 Обмін інформацією.

  • Діти, як ви гадаєте, що було б, якби наша Україна була  лише однією країною  на планеті Земля?
  • Сьогодні ми з вами помандруємо різними країнами нашої планети.
  • Скільки країн є на Землі?
  • Про яку країну ви можете розказати?
  • А де ви б хотіли побувати? Чому?
  • До вашої уваги віршик.

Країн у світі є чимало:

Одні великі. Інші – ні.

В одних буяє ліс красивий,

А в інших -  лиш жаркі  піски.

Італія, Канада, Куба,

Бразилія, Китай, Алжир,

Єгипет, Греція і Чилі,

Німеччина і Казахстан.

 

Картинки по запросу розмаїття країн

  • Групове заняття

1. Перегляд фотографій дітей з різних країн планети

                       

      http://www.volynpost.com/news/57400-charivni-svitlyny-ditej-z-riznyh-krain-svitu-pid-chas-gry-foto  

 

  1. Розучування ігор з Австрії, Іспанії та Аргентини.

 

Австрійська гра „КІТ-СМІШКО”

Проказавши лічилку, визначте, хто буде за кота. Кіт ходить між гурту й намагається кожного розсмі­шити. Він кумедно нявчить, облизується, підстрибує, виставляє пазурі, вдає із себе грізного звіра. Той, кого кіт смішить, має бути незворушним. Ну, а хто не втримався, зареготав чи бодай усміхнувся — сам стає котом.

 

http://www.rdobd.com.ua/images/content/child/games/fruits.bmp Іспанська гра „КОЗУБЕЦЬ ІЗ ФРУКТАМИ”

Іспанія — країна садів. Тут скрізь, де не глянь, ро­сте виноград. Тут щедро родять апельсини й персики, гранати й інжир, мигдаль і лимони. Ну, а хто таку смакоту вирощує, той і пісні, й казки про це складає, і різні ігри вигадує. Гра «Козубець із фруктами» прос­та, але цікава й весела. 
Гурток дітей сідає кружка, і кожен обирає собі на­зву якогось фрукта: один — «персик», другий — «гранат», третій «лимончик». 
У середині кружка стоїть покупець із козубцем. Стоїть собі,  а тоді як гукне:   «Грушка — гранат!» Гранат із грушкою підхоплюються на ноги й стрім­голов біжать, щоб помінятися місцями. А покупець теж гав не ловить. Шмиг — і вмостився на місце грушки. Тепер гранатові бути покупцем.

 

Аргентинська гра „ВОДА, ЗЕМЛЯ, НЕБО”

Аргентіна — це величезний край лісів і річок, край пустель і скелястих гір. Мабуть, саме через те діти Аргентіни і придумали собі гру «Вода, земля, небо». Той, хто водить, стає на середину кола і, вказавши на кого-небудь пальцем, вигукує: «Земля!» У відповідь зразу ж треба назвати дику чи свійську тварину. Хто загаявся — гру полишає. На слово «вода» називають якусь рибу. А на слово «небо» — птаха. Повторюватись не дозволяється.

Виграє той, хто дає швидкі відповіді найдовше.

  • Щоденна новина.

Є чудова новина:

Україна в світі не одна!

Всім потрібно в мирі жити

І країнами дружити.

 

 

Культурное разнообразие — стоковый вектор

docx
Додано
26 січня 2020
Переглядів
1301
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку