Ранкова зустріч "Які сюрпризи нам готує зима?" 1 клас НУШ

Про матеріал

Мета: ознайомити дітей з ознаками зими в живій та неживій природі; вчити спостерігати за природними явищами, фантазувати,Ж робити висновки; розвивати вміння встановлювати причини і наслідки явищ; виховувати любов до природи, відчуття радості від спілкування з нею.

Перегляд файлу

 

 

Ранкова зустріч

 

Тема. Які сюрпризи нам готує зима?

1 клас

 

D:\Desktop\depositphotos_44525855-Many-children-got-up-in-a-circle-on-a-white-background.jpg

 

 

Мета: ознайомити дітей з ознаками зими в живій та неживій природі; вчити спостерігати за природними явищами, фантазувати, робити висновки; розвивати вміння встановлювати причини і наслідки явищ; виховувати любов до природи, відчуття радості від спілкування з нею.

Хід зустрічі

  1. Привітання
  • Доброго ранку, всім дівчаткам!
  • Доброго ранку, всім хлоп’ятам!
  • Доброго ранку, тим, хто прийшов у гості!
  • Доброго ранку, всім, хто має чудовий настрій!
  • Добрий день, дітки! Сьогодні до нас завітала гостя, давайте здогадаємось хто вона?

Загадка.

Раптом в лісі посвітліло,

Стало всюди чисто й біло.

А тепла чогось нема.

Це прийшла до нас… (Зима)

D:\Desktop\5355.jpg

  • А яка ж буває зима? ( Діти передають по колу снігову кулю та говорять прикметник для опису зими)
  • Передайте снігову кулю  та назвіть слово для опису цієї чарівної пори року.

(Біла, сніжна, холодна, чудова, прекрасна, чарівна, морозна, радісна,святкова, хмарна, сувора, тепла, довга, люта, весела, білосніжна, красива, заворожуюча, гарна, примхлива, тріскуча, іскриста, пухнаста,сумна, гомінка, блискуча, довгоочікувана, грайлива)

-Як ви гадаєте, яка тема дня? (Зима) . Правильно, сьогодні ми поговоримо про сюрпризи, які приносить нам зима.

2 . Гра « Сюрприз»

D:\Desktop\01-Korobka-s-syurprizom-600x600.jpg

  • Скажіть дітки, а що таке сюрприз? А були у вас приємні сюрпризи? Які відчуття у вас були коли ви дарували або приймали сюрприз?

 ( Задоволення, радості)

  •  Зима приготувала для вас сюрприз, але потрібно відгадати, який саме. Ви задаєте питання, а я відповідаю тільки «так» або «ні».  (В коробці паперові сніжинки для всіх учнів)
  • Які ще сюрпризи готує нам зима? (Сюрпризи можуть бути  приємні та неприємні)

Неприємні: мороз, холод,  рано темніє, заметіль, ожеледиця.

Приємні: сніг, а разом із ним зимові розваги – катання на санчатах, ковзанах, лижах, ліплення сніговика, гра у сніжки, свято Нового року,

а також цікаві явища: утворення бурульки, морозяні візерунки, іній, земети.

  • Так, діти, зима чарівна пора року, яка заворожує нас своєю красою і загадковістю.

3.Вправа «Так чи ні»

- А зараз я хочу перевірити вашу увагу, почувши помилку, плескайте у долоньки.

Помилки бувають різні:
І маленькі, й дуже грізні.
Щоб в житті їх не робити,
Будем зараз їх ловити.

Взимку в полі все цвіте –
І волошки й жито.
Гріє сонце золоте –
Ласкаво і привітно.
Морозець щипає щічки
Кличе дітлахів до річки
Щоб купатись і пірнати
І під сонцем засмагати.

4. Щоденні новини.

Який сьогодні день? (Вівторок) Вчора? Завтра? Скільки днів у тижні?

Число? Назвіть сусідів числа 4. Число 4 парне чи непарне?

Місяць? (Грудень) Що ви знаєте про цей місяць? ( 1й місяць зими, 12-й місяць року )

А який попередній місяць, а наступний?

Пора року? (Зима)Назвіть усі місяці  зими. Які свята святкують взимку?( День святого Миколая, Новий рік, Різдво Христове, Новий рік або свято Василя,  Водохреща, Масляна)

Погода (ясно, хмарно чи похмуро, тепло чи холодно, вітряно, опади)

Людина дня – Віолетта , бо  у неї день народження.

Сьогодні нас чекає ще дуже багато цікавої інформації про зиму .

Зима наступає не тільки в природі, але й у наших серцях, у душах всіх, хто здатний відчувати красу та милуватися навколишньою природою.

 4. « Крісло автора»

  • Висловіть свої думки. Які асоціації виникають у вас зі словом зима?

( Коли я чую слово зима, то одразу спливає в моїй уяві…. багато снігу і тріскучий мороз; зимові канікули; свято Нового року, бо я його дуже люблю і чекаю; катання на санчатах, ковзанах; веселі ігри у сніжки, красиві морозяні візерунки на вікнах)

5. Обмін інформацією.

  • Чарівниця-зима  приготувала для вас листа з побажаннями.

- Що ж бажає нам Зима? Прочитай, Алісо.

Хай здійсняться ваші мрії,

Щоб ви були щасливі,

Щоб легко знання здобувались у школі,

А настрій завжди був чудовий!

«Дерево побажань»

  • А зараз я пропоную створити «Дерево побажань»

D:\Desktop\depositphotos_10416091-stock-illustration-black-tree-without-leaves.jpg

  • Подивіться на це дерево, воно дуже змерзло без листя, що ж допоможе йому зігрітися взимку? ( Сніг)
  • Правильно, саме сніг є теплою ковдрою для дерев у холодну пору року. У вас є сніжинки, «зігрійте» це деревце,  побажайте приємного один одному.

( Діти озвучують свої побажання і прикріпляють  сніжинки на дерево)

D:\Desktop\depositphotos_14229573-Winter-tree.jpg

  • Подивіться, яке чудове дерево ми отримали, тепер воно врятоване від переохолодження та символізує нашу  шкільну родину. Я бажаю вам ось так гуртом, дружно, плідно і творчо працювати упродовж усього дня, успіхів вам, мої учні!

Інтернет-ресурси:

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Бамбуляк Галина
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
22 серпня 2019
Переглядів
2890
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку