Ранкова зустріч: «Які «таємниці» має шкільне подвір’я?»

Про матеріал

Розробка ранкової зустрічі на тему «Які «таємниці» має шкільне подвір'я» у 1-му класі, мета якого – учити любити природу та розрізняти кольори.

Робота на уроці побудована з урахуванням вікових особливостей учнів.

Використані педагогічні технології: інтерактивні.

Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.

Урок має значну освітню та виховну значимість.

Перегляд файлу

УКРАЇН А

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

«ПЕРШОТРАВНЕВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» ПЕРШОТРАВНЕВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

 

 

 

 

Творча робота

Ранкова зустріч:

«Які «таємниці» має шкільне подвір’я?»

 

 

 

 

Підготувала:

учитель початкових класів

Калєйнік Маpина Микoлаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

2018 p.

Тема тижня: «Моє довкілля»

Які «таємниці» має шкільне подвір’я?

Ранкова зустріч

  1. Привітання з учнями

Добрий день, – ми всі сказали,

Добрий день, сказали ви,

І від цього засіяло

Сонце щастя й доброти.

  1. Групове заняття

Учні стають у коло і коли вчитель називає у вірші колір, то мають торкнутися кольору на своєму одязі або на одязі інших.

Все довкола – несе казка

Помандруємо й ми у парк, будь ласка.

Фарб ми назбираємо.

Зі струмочка зачерпнемо синьої,

У трави і клена ми візьмемо зелену

У світанку ми попросимо рожевої,

У калини червоної – краси чистої,

Решту барв у веселочки позичаємо,

Сонечко жовтою намалюємо,

Усім людям щедро ми подаруємо!

Підсумуємо, що ми вчимося не тільки любити природу, а й розрізняти кольори.

  1.  Новини класу

Виступ синоптика

Доброго ранку, діти!

Сьогодні вівторок

Сьогодні 25 вересня 2018 року

Погода

Робота з календарем.

  1. Обмін інформацією. Гра «Вірно – не вірно»

Діти слухають висловлювання, які описують природне довкілля парку, і діти ланцюжком скажуть «вірно» чи «не вірно», залежно від того, чи це висловлювання є правдивим, чи хибним. Деякі висловлювання здаються хибними тільки на перший погляд, тому потрібно бути уважним.

  • У парку ростуть дерева. «Вірно»
  • На деревах зелені листочки.  «Вірно»
  • У парку ми можемо зустріти лисичку. « Не вірно»
  • У парку ми можемо зустріти собачку. «Вірно»
  • Влітку зліпимо снігову бабу. « Не вірно»
  • Взимку пограємо у сніжки. «Вірно»
  • У парку навесні пожовтіло листя. « Не вірно»
  • Влітку буває холодно. « Не вірно»
  • Восени буває холодно. «Вірно»
  • Квіти цвітуть на клумбі. «Вірно»
  • Влітку буває спекотно. «Вірно»
  • Парк навесні наповнюється пташиним співом. «Вірно»
  • Парк навесні замовкає. « Не вірно»
  • У шкільному парку діти грають у футбол. « Не вірно»
  • На шкільному стадіоні діти грають у футбол. «Вірно»

Діти ідуть на шкільне подвір’я у пошуках таємниць. Сьогодні діти перебуватимуть у ролі дослідників і шукачів таємниць. Які можуть бути таємниці довкола школи? Про це ми й дізнаємось.

 

docx
Додано
8 липня 2018
Переглядів
3944
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку