Розробка ранкової зустрічі на тему «Які «таємниці» має шкільне подвір'я» у 1-му класі, мета якого – учити любити природу та розрізняти кольори.
Робота на уроці побудована з урахуванням вікових особливостей учнів.
Використані педагогічні технології: інтерактивні.
Форми роботи: колективна, групова, індивідуальна.
Урок має значну освітню та виховну значимість.
УКРАЇН А
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ
«ПЕРШОТРАВНЕВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ» ПЕРШОТРАВНЕВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ НІКОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ
ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Творча робота
Ранкова зустріч:
«Які «таємниці» має шкільне подвір’я?»
Підготувала:
учитель початкових класів
Калєйнік Маpина Микoлаївна
2018 p.
Тема тижня: «Моє довкілля»
Які «таємниці» має шкільне подвір’я?
Ранкова зустріч
Добрий день, – ми всі сказали,
Добрий день, сказали ви,
І від цього засіяло
Сонце щастя й доброти.
Учні стають у коло і коли вчитель називає у вірші колір, то мають торкнутися кольору на своєму одязі або на одязі інших.
Все довкола – несе казка
Помандруємо й ми у парк, будь ласка.
Фарб ми назбираємо.
Зі струмочка зачерпнемо синьої,
У трави і клена ми візьмемо зелену
У світанку ми попросимо рожевої,
У калини червоної – краси чистої,
Решту барв у веселочки позичаємо,
Сонечко жовтою намалюємо,
Усім людям щедро ми подаруємо!
Підсумуємо, що ми вчимося не тільки любити природу, а й розрізняти кольори.
Виступ синоптика
Доброго ранку, діти!
Сьогодні вівторок
Сьогодні 25 вересня 2018 року
Погода
Робота з календарем.
Діти слухають висловлювання, які описують природне довкілля парку, і діти ланцюжком скажуть «вірно» чи «не вірно», залежно від того, чи це висловлювання є правдивим, чи хибним. Деякі висловлювання здаються хибними тільки на перший погляд, тому потрібно бути уважним.
Діти ідуть на шкільне подвір’я у пошуках таємниць. Сьогодні діти перебуватимуть у ролі дослідників і шукачів таємниць. Які можуть бути таємниці довкола школи? Про це ми й дізнаємось.