Розробка ранкової зустрічі кола на тему : "Мої друзі".
Нова українська школа запроваджує з 2018-2019 навчального року проведення ранкових зустрічей.
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх учнів і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у школі/дитячому садку.
Мої друзі
Тепло своїх долоньок
Я друзям віддаю.
Ранкове наше коло
Я з радістю почну.
1.Вітання
Вчитель: Я сьогодні прийшла у клас з чарівними окулярами. Коли людина одягає ці окуляри, вона бачить в інших людях все тільки найкраще. Отже, вітатися сьогодні ми будемо в цих окулярах: «Доброго ранку, __________. Мені подобається, що ти дуже добрий хлопчик ».
2. Обмін інформацією
Чи вмієш ти дружити?
Вчитель пропонує прослухати уривок з пісні Б.Савельєва та М. Пляцковського «Справжній друг»
Дружба віддана не зламається
Не розклеїться від дощу й негод.
Друг в біді не лишить,
Добрим словом втішить,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!
Ми посваримось і помиримось,
«Нерозлийвода»,— кажуть всі навкруг.
В день чи ніч негожу,
Друг мені поможе,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!
Друг завжди мене прийде виручить,
Він не жде подяк і не жде послуг.
Буть комусь в пригоді
В будь-якій погоді
Ось що значить незрадливий, справжній друг!
Друг в біді не лишить,
Добрим словом втішить,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!
Після прослуховування вчитель просить, щоб дитина дня сіла на пОдушку-пОдружку і розповіла,чи вміє вона дружити. Інших дітей заохочує задавати питання за темою обговорення. Потім ця дитина передає подушку-подружку іншому учню за своїм бажанням.
3.Групове заняття
1.Вправа «Розкажи про товариша»:
(діти стоять в колі, вчитель посередині з м’ячем в руках, звертається до когось з запитанням і кидає йому м’яч )
-твій друг веселий?-
-твій друг високий?-
-твій друг жадібний?-
-твій друг добрий?-
-твій друг неслухняний?-
-твій друг кучерявий?-
-твій друг ледачий?-
-твій друг щедрий?-
-твій друг сумний?-
-твій друг надійний?-
-твій друг білявий?-
-твій друг злий?-
-твій друг талановитий?-
-твій друг чорнявий?-
-твій друг спокійний?-
-твій друг худенький?-
Діти ловлять м’яч,а потім дають стверджувальну або заперечну відповідь
(«Так, мій друг веселий», або «Ні, мій друг щедрий») .
2.Руханка «Дружба»:
Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють:
Я- твій друг, і ти - мій друг, (показують один на одного)
Друзі всі у колі! (розводять руками)
В мене - ніс і в тебе - ніс, (торкаються спочатку свого носика,а потім
носика товариша)
Плеснемо в долоні! (плескають в долоні)
В мене - щічки, в тебе – щічки, (погладжують щічки свої, а потім щічки товариша)
Гарні та гладенькі!
Я ─ твій друг, і ти ̶ мій друг!
Друзі ми рідненькі! (обіймаються)
4. Щоденні новини
Доброго ранку, друзі!
Сьогодні середа ,_____________ вересня.
Особа дня ─____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені) буде першою сидіти на чарівній подушці.
Сьогодні ми підемо на екскурсію до шкільної бібліотеки.