Ранкова зустріч з теми : "Мої друзі"

Про матеріал

Розробка ранкової зустрічі кола на тему : "Мої друзі".
Нова українська школа запроваджує з 2018-2019 навчального року проведення ранкових зустрічей.
Ранкова зустріч — це запланований, структурований збір, який займає важливе місце в повсякденному розкладі діяльності групи, де панує атмосфера піклування та відповідальності. Вчителі визнають особливу роль ранкової зустрічі в житті їхніх учнів і присвячують 20-25 хвилин на початку дня, аби створити позитивну атмосферу у групі на весь день перебування дітей у школі/дитячому садку.

Перегляд файлу

Мої друзі

Тепло своїх долоньок

Я друзям віддаю.

Ранкове наше коло

Я з радістю почну.
 

1.Вітання

Вчитель: Я сьогодні прийшла у клас з чарівними окулярами. Коли людина одягає ці окуляри, вона бачить в інших людях все тільки найкраще. Отже, вітатися сьогодні ми будемо в цих окулярах: «Доброго ранку, __________. Мені  подобається, що ти дуже добрий хлопчик ».
 

2. Обмін інформацією

Чи вмієш ти дружити?

Вчитель пропонує прослухати уривок з пісні Б.Савельєва та М. Пляцковського «Справжній друг»

Дружба віддана не зламається
Не розклеїться від дощу й негод.
Друг в біді не лишить,
Добрим словом втішить,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

Ми посваримось і помиримось,
«Нерозлийвода»,— кажуть всі навкруг.
В день чи ніч негожу,
Друг мені поможе,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

Друг завжди мене прийде виручить,
Він не жде подяк і не жде послуг.
Буть комусь в пригоді
В будь-якій погоді
Ось що значить незрадливий, справжній друг!

 

Друг в біді не лишить,
Добрим словом втішить,
Отакий він, незрадливий, справжній друг!

 

Після прослуховування  вчитель просить, щоб дитина дня сіла на  пОдушку-пОдружку і розповіла,чи вміє вона дружити.  Інших дітей заохочує задавати питання за темою обговорення. Потім   ця дитина передає подушку-подружку іншому учню за своїм бажанням.
 

3.Групове заняття

1.Вправа «Розкажи про товариша»:

(діти стоять в колі, вчитель посередині з м’ячем в руках, звертається до когось з запитанням і кидає йому  м’яч )
-твій друг веселий?-

-твій друг високий?-

-твій друг жадібний?-

-твій друг добрий?-

     -твій друг неслухняний?-

-твій друг кучерявий?-

     -твій друг ледачий?-

     -твій друг щедрий?-

     -твій друг сумний?-

     -твій друг надійний?-

     -твій друг білявий?-

     -твій друг злий?-

     -твій друг талановитий?-

     -твій друг чорнявий?-

  -твій друг спокійний?-

     -твій друг худенький?-

 Діти ловлять м’яч,а потім дають стверджувальну або заперечну відповідь

 («Так, мій друг веселий», або «Ні, мій друг щедрий») .
 

2.Руханка «Дружба»:

Діти стають парами, обличчям один до одного і промовляють:

 Я- твій друг, і ти - мій друг,   (показують один на одного)

 Друзі всі у колі!                       (розводять руками) 

 В мене - ніс і в тебе -  ніс,       (торкаються спочатку свого носика,а потім

                                                    носика товариша)                                               

Плеснемо в долоні!                   (плескають в долоні)

В мене -  щічки, в тебе – щічки, (погладжують щічки свої, а потім щічки товариша)

Гарні та гладенькі!

Я ─ твій друг, і ти  ̶  мій друг!

Друзі ми рідненькі!                   (обіймаються)

 

4. Щоденні новини

Доброго ранку, друзі!
Сьогодні середа ,_____________ вересня.
Особа дня ─­­­­­­­­­­­­­­­____________( прикріплюється фото дитини з підписом імені)  буде першою сидіти на чарівній подушці.

Сьогодні ми підемо на екскурсію до шкільної бібліотеки.

docx
Додано
6 травня 2018
Переглядів
2706
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку