Ранкова зустріч з використанням казкотерапевтичних технологій по темі:
«Казка – це …….»
Мета. Створити умови психологічного комфорту для дитини, сприяти творчому самовираженню, допомагати посісти своє місце в колективі, дати нагоду відчути себе єдиним цілим з оточенням.
Обладнання: чарівна скринька, назви казкових героїв для об'єднання в групи,
казкова квітка, малюнок лісового чарівника.
Хід заняття
І Привітання
Вправа «Чарівна квітка»
Чарівний лісовичок подарував нам казкову квітку, яка допоможе нам потрапити на мить до вашої улюбленої казки. Згадайте героя, на якого ви сьогодні хотіли бути схожими і привітайтеся так, як він.
Отже , чарівна квітка допоможе нам перетворитися на _________
(Діти передають по колу квітку і вітаються імітуючи того чи іншого улюбленого героя. Всі інші намагаються його впізнати )
– Саме казкові герої допомогли вам підняти настрій, отримати позитивні емоції.
ІІ Новини дня
Новини на сьогодні оголошують учні:
Сьогодні наша ранкова зустріч і всі уроки присвячені казці.
Ми з'ясуємо , яку користь кожен з вас може отримати від казки. Адже казка – це таїнство народу, народжене його мудрістю, життям і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному із нас.
На уроці української мови будемо складати казку з розсипаних слів.
Отримаємо поради і відзнаку від чарівного лісовичка.
Пограємо в ігри і будемо створювати казкові створіння
Новини
Казка – це….
Цікаві ігри і казкові створіння
Казка з розсипаних слів
Відзнака від чарівника
Для цієї роботи об'єднаємося в групи за допомогою ось цієї скриньки. Кожен обере собі казкового героя і знайде стіл, де написана назва казка, що відповідає цьому герою.
Оберіть командира групи.
Робота в групах ( 5 груп по 4 учня)
Завдання . Казкові герої покращили вам настрій, а яку користь може дати вам казка. Для цього у вас на столах є слова плутанки. Розшифруйте і з'ясуйте чому саме ці слова.
Допоможуть вам підказки, що лежать поруч. Час виконання роботи дві хвилини.
Командири називають слова, які з групою розшифрували і дають пояснення .
Слова для роботи
І група РІМУСТЬД
Глибоке знання, досвід.
ІІ група ДКАВАГИ
Створене в уяві, такого чого не буває в житті
ІІІ ОРБДО
Усе хороше в житті людини
ІV ДАРІСТЬ
Почуття людини.
V УМЗОР
Мислення
Які слова ви могли б ще доповнити ?(настрій, чаклунство, захоплення)
Якщо казка дає людині мудрість ,розум, то значить вона ………(навчає)
Допомагає стати добрим,красивим душею, то ………..(виховує)
Будить уяву, викликає різні почуття, заохочує, то … (розвиває)
Висновок: Казка вчить, виховує, розвиває, допомагає стати сильним, красивим душею, добрим.
Гра «Казковий дощик»
Станьте всі в коло один за одним. У Казковій країні іде дощик, не простий , а чарівний. Він ніжно стукає вам по волоссячку, по шийці, по плечах, по спинці.
Учасники рухаються по колу й згідно слів ведучого, легко постукуючи учасника, який рухається по переду, роблять йому масаж. Потім усі повертаються в іншу сторону з аналогічними діями.
Гра «Казкові створіння»
Колись давно одну країну заселяли казкові створіння.
Але налетів буревій і забрав їх. Тільки глибоко у печері залишилися яйця цих створінь. Зараз я вам дам по одному такому яйцю, зігрійте його своїм теплом, і з них з'являться цікаві казкові створіння. (для цього у кожного на парті лежать маркери і фломастери) Кожна група придумає назву своїм героям (одну на всіх) і повідомить нам дружно хором. Час виконання 2 хв.
Представлення казкових створінь
Які гарні казкові істоти ви створили. Ми дуже мало про них знаємо, тому на уроках читання ми з'ясуємо де вони живуть, що полюбляють робити ,на уроці обр. м-ва намалюємо для них оселю.
А далі казка з розсипаних слів і поради і відзнака від чарівника.
Ранкова зустріч з використанням казкотерапевтичних технологій по темі:
«Казка – це …….»
Мета. Створити умови психологічного комфорту для дитини, сприяти творчому самовираженню, допомагати посісти своє місце в колективі, дати нагоду відчути себе єдиним цілим з оточенням.
Обладнання: чарівна скринька, назви казкових героїв для об’єднання в групи,
казкова квітка, малюнок лісового чарівника.
Хід заняття
І Привітання
Вправа «Чарівна квітка»
Чарівний лісовичок подарував нам казкову квітку, яка допоможе нам потрапити на мить до вашої улюбленої казки. Згадайте героя, на якого ви сьогодні хотіли бути схожими і привітайтеся так, як він.
Отже , чарівна квітка допоможе нам перетворитися на _________
(Діти передають по колу квітку і вітаються імітуючи того чи іншого улюбленого героя. Всі інші намагаються його впізнати )
– Саме казкові герої допомогли вам підняти настрій, отримати позитивні емоції.
ІІ Новини дня
Новини на сьогодні оголошують учні:
Сьогодні наша ранкова зустріч і всі уроки присвячені казці.
Ми з’ясуємо , яку користь кожен з вас може отримати від казки. Адже казка – це таїнство народу, народжене його мудрістю, життям і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному із нас.
На уроці української мови будемо складати казку з розсипаних слів.
Отримаємо поради і відзнаку від чарівного лісовичка.
Пограємо в ігри і будемо створювати казкові створіння
Новини
Казка – це….
Цікаві ігри і казкові створіння
Казка з розсипаних слів
Відзнака від чарівника
Для цієї роботи об’єднаємося в групи за допомогою ось цієї скриньки. Кожен обере собі казкового героя і знайде стіл, де написана назва казка, що відповідає цьому герою.
Оберіть командира групи.
Робота в групах ( 5 груп по 4 учня)
Завдання . Казкові герої покращили вам настрій, а яку користь може дати вам казка. Для цього у вас на столах є слова плутанки. Розшифруйте і з’ясуйте чому саме ці слова.
Допоможуть вам підказки, що лежать поруч. Час виконання роботи дві хвилини.
Командири називають слова, які з групою розшифрували і дають пояснення .
Слова для роботи
І група РІМУСТЬД
Глибоке знання, досвід.
ІІ група ДКАВАГИ
Створене в уяві, такого чого не буває в житті
ІІІ ОРБДО
Усе хороше в житті людини
ІV ДАРІСТЬ
Почуття людини.
V УМЗОР
Мислення
Які слова ви могли б ще доповнити ?(настрій, чаклунство, захоплення)
Якщо казка дає людині мудрість ,розум, то значить вона ………(навчає)
Допомагає стати добрим,красивим душею, то ………..(виховує)
Будить уяву, викликає різні почуття, заохочує, то … (розвиває)
Висновок: Казка вчить, виховує, розвиває, допомагає стати сильним, красивим душею, добрим.
Гра «Казковий дощик»
Станьте всі в коло один за одним. У Казковій країні іде дощик, не простий , а чарівний. Він ніжно стукає вам по волоссячку, по шийці, по плечах, по спинці.
Учасники рухаються по колу й згідно слів ведучого, легко постукуючи учасника, який рухається по переду, роблять йому масаж. Потім усі повертаються в іншу сторону з аналогічними діями.
Гра «Казкові створіння»
Колись давно одну країну заселяли казкові створіння.
Але налетів буревій і забрав їх. Тільки глибоко у печері залишилися яйця цих створінь. Зараз я вам дам по одному такому яйцю, зігрійте його своїм теплом, і з них з’являться цікаві казкові створіння. (для цього у кожного на парті лежать маркери і фломастери) Кожна група придумає назву своїм героям (одну на всіх) і повідомить нам дружно хором. Час виконання 2 хв.
Представлення казкових створінь
Які гарні казкові істоти ви створили. Ми дуже мало про них знаємо, тому на уроках читання ми з’ясуємо де вони живуть, що полюбляють робити ,на уроці обр. м-ва намалюємо для них оселю.
А далі казка з розсипаних слів і поради і відзнака від чарівника.