Ранкова зустріч з використанням казкотерапевтичних технологій по темі: «Казка – це …….»

Про матеріал

Ранкова зустріч з використанням казкотерапевтичних технологій по темі:

«Казка – це …….»

Мета. Створити умови психологічного комфорту для дитини, сприяти творчому самовираженню, допомагати посісти своє місце в колективі, дати нагоду відчути себе єдиним цілим з оточенням.

Обладнання: чарівна скринька, назви казкових героїв для об'єднання в групи,

казкова квітка, малюнок лісового чарівника.

Хід заняття

І Привітання

Вправа «Чарівна квітка»

Чарівний лісовичок подарував нам казкову квітку, яка допоможе нам потрапити на мить до вашої улюбленої казки. Згадайте героя, на якого ви сьогодні хотіли бути схожими і привітайтеся так, як він.

Отже , чарівна квітка допоможе нам перетворитися на _________

(Діти передають по колу квітку і вітаються імітуючи того чи іншого улюбленого героя. Всі інші намагаються його впізнати )

– Саме казкові герої допомогли вам підняти настрій, отримати позитивні емоції.

ІІ Новини дня

Новини на сьогодні оголошують учні:

Сьогодні наша ранкова зустріч і всі уроки присвячені казці.

Ми з'ясуємо , яку користь кожен з вас може отримати від казки. Адже казка – це таїнство народу, народжене його мудрістю, життям і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному із нас.

На уроці української мови будемо складати казку з розсипаних слів.

Отримаємо поради і відзнаку від чарівного лісовичка.

Пограємо в ігри і будемо створювати казкові створіння

Новини

Казка – це….

Цікаві ігри і казкові створіння

Казка з розсипаних слів

Відзнака від чарівника

Для цієї роботи об'єднаємося в групи за допомогою ось цієї скриньки. Кожен обере собі казкового героя і знайде стіл, де написана назва казка, що відповідає цьому герою.

Оберіть командира групи.

Робота в групах ( 5 груп по 4 учня)

Завдання . Казкові герої покращили вам настрій, а яку користь може дати вам казка. Для цього у вас на столах є слова плутанки. Розшифруйте і з'ясуйте чому саме ці слова.

Допоможуть вам підказки, що лежать поруч. Час виконання роботи дві хвилини.

Командири називають слова, які з групою розшифрували і дають пояснення .

Слова для роботи

І група РІМУСТЬД

Глибоке знання, досвід.

ІІ група ДКАВАГИ

Створене в уяві, такого чого не буває в житті

ІІІ ОРБДО

Усе хороше в житті людини

ІV ДАРІСТЬ

Почуття людини.

V УМЗОР

Мислення

Які слова ви могли б ще доповнити ?(настрій, чаклунство, захоплення)

Якщо казка дає людині мудрість ,розум, то значить вона ………(навчає)

Допомагає стати добрим,красивим душею, то ………..(виховує)

Будить уяву, викликає різні почуття, заохочує, то … (розвиває)

Висновок: Казка вчить, виховує, розвиває, допомагає стати сильним, красивим душею, добрим.

Гра «Казковий дощик»

Станьте всі в коло один за одним. У Казковій країні іде дощик, не простий , а чарівний. Він ніжно стукає вам по волоссячку, по шийці, по плечах, по спинці.

Учасники рухаються по колу й згідно слів ведучого, легко постукуючи учасника, який рухається по переду, роблять йому масаж. Потім усі повертаються в іншу сторону з аналогічними діями.

Гра «Казкові створіння»

Колись давно одну країну заселяли казкові створіння.

Але налетів буревій і забрав їх. Тільки глибоко у печері залишилися яйця цих створінь. Зараз я вам дам по одному такому яйцю, зігрійте його своїм теплом, і з них з'являться цікаві казкові створіння. (для цього у кожного на парті лежать маркери і фломастери) Кожна група придумає назву своїм героям (одну на всіх) і повідомить нам дружно хором. Час виконання 2 хв.

Представлення казкових створінь

Які гарні казкові істоти ви створили. Ми дуже мало про них знаємо, тому на уроках читання ми з'ясуємо де вони живуть, що полюбляють робити ,на уроці обр. м-ва намалюємо для них оселю.

А далі казка з розсипаних слів і поради і відзнака від чарівника.

Перегляд файлу

Ранкова зустріч з використанням казкотерапевтичних технологій по темі:

«Казка – це …….»

Мета. Створити  умови психологічного комфорту для дитини, сприяти  творчому самовираженню, допомагати посісти своє місце в колективі, дати нагоду відчути себе єдиним цілим з оточенням.

Обладнання: чарівна скринька, назви казкових героїв для об’єднання в групи,

казкова квітка, малюнок лісового чарівника.

 

Хід заняття

І Привітання

 Вправа «Чарівна квітка»

Чарівний лісовичок  подарував нам казкову квітку, яка допоможе нам потрапити на мить до вашої улюбленої казки. Згадайте героя, на якого ви сьогодні хотіли бути схожими і привітайтеся так, як він.

Отже , чарівна квітка допоможе нам перетворитися на _________

(Діти передають по колу квітку і вітаються імітуючи того чи іншого улюбленого героя. Всі інші намагаються його впізнати )

 – Саме казкові герої допомогли вам підняти настрій, отримати позитивні емоції.

ІІ Новини дня

Новини на сьогодні оголошують учні:

Сьогодні наша ранкова зустріч і всі уроки присвячені казці.

Ми з’ясуємо  , яку користь  кожен з вас може отримати від казки. Адже казка – це таїнство народу, народжене його мудрістю, життям і ще чимось таким, що дороге і близьке кожному із нас.

На уроці української  мови будемо складати казку з розсипаних слів.

Отримаємо поради і відзнаку від чарівного лісовичка.

Пограємо в ігри і будемо створювати казкові створіння

 

Новини

Казка – це….

Цікаві ігри і казкові створіння

Казка з розсипаних слів

Відзнака від чарівника

 

Для цієї роботи об’єднаємося в групи  за допомогою ось цієї скриньки. Кожен обере собі казкового героя  і знайде стіл,  де написана назва казка, що відповідає цьому герою.

Оберіть командира групи.

Робота в групах ( 5 груп по 4 учня)

 Завдання . Казкові герої покращили вам настрій, а яку користь може дати вам казка. Для цього у вас на столах є слова плутанки. Розшифруйте і з’ясуйте чому саме ці слова.

Допоможуть вам  підказки, що лежать поруч. Час виконання роботи дві хвилини.

Командири називають слова, які з групою розшифрували і дають пояснення .

Слова для роботи

І група РІМУСТЬД

Глибоке знання, досвід.

ІІ група ДКАВАГИ

Створене в уяві, такого чого не буває в житті

ІІІ ОРБДО

Усе хороше в житті людини

ІV ДАРІСТЬ

Почуття людини.

V УМЗОР

Мислення

 

Які  слова ви могли б ще  доповнити ?(настрій, чаклунство, захоплення)

Якщо казка дає людині мудрість ,розум, то значить вона ………(навчає)

Допомагає стати добрим,красивим душею, то ………..(виховує)

Будить уяву, викликає різні почуття, заохочує, то … (розвиває)

Висновок:  Казка вчить, виховує, розвиває, допомагає стати сильним, красивим душею, добрим.

 

Гра «Казковий дощик»

Станьте всі в коло один за одним. У Казковій країні іде дощик, не простий , а чарівний. Він ніжно стукає вам по волоссячку, по шийці, по плечах, по спинці.

Учасники  рухаються по колу й згідно слів ведучого, легко постукуючи учасника, який рухається по переду, роблять йому масаж. Потім усі повертаються в іншу сторону з аналогічними діями.

 

Гра «Казкові створіння»

Колись давно одну країну заселяли казкові створіння.

Але налетів буревій і забрав їх. Тільки глибоко у печері залишилися яйця цих створінь. Зараз я вам дам по одному такому яйцю, зігрійте його своїм теплом, і з них з’являться цікаві казкові створіння. (для цього у кожного на парті лежать маркери і фломастери) Кожна група придумає назву своїм героям (одну на всіх) і  повідомить нам дружно хором.  Час виконання 2 хв.

Представлення казкових створінь

Які гарні казкові істоти ви створили. Ми дуже мало про них знаємо, тому на уроках читання ми з’ясуємо де вони живуть, що полюбляють робити ,на уроці обр. м-ва намалюємо для них оселю.

А далі  казка з розсипаних слів і  поради і відзнака від чарівника.

 

 

docx
Додано
6 травня 2018
Переглядів
1856
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку