Ранкова зустріч. Знову в школі. Шкільна родина.

Про матеріал
Ранкова зустріч допомагає налаштувати дітей на позитивне сприйняття матеріалу, долає бар'єри у спілкуванні, приносить радість пізнання. На психологічнмй настрій потрібно постійно звертати увагу, бо хороший настрій - запорука успіху. У класі кожен важливий, кожен потрібний.
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ 2 КЛАС

ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ

Тема. Знову в школі. Шкільна родина

Мета. Поновити у школярів  почуття приналежності до шкільної родини; ми – однокласники. Розвивати уміння спілкуватися. Виховувати толерантність та доброзичливість.

Обладнання. Каремати.

 

Хід зустрічі

1. Психологічний настрій.

(Діти стають у коло з учителем)

А ми засвітим сонечко. (Показують на себе)

Таке велике сонечко. (Руки в сторони)

Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному)

Я – сонечко! (Показують на себе)

Ти – сонечко! (Показують один на одного)

Ми – сонечка! (Беруться за руки)

Ми – світимося всі!

- Давайте побавимося із сонячними промінчиками. (Руки вгору, «беремось» за промінчики)

Притиснемо  сонечко до себе. (Опускаємо руки, обіймаємо себе, один одного)

Сонечко вам вдячно за обійми.

І ми вдячні сонечку. (Плескаємо в долоні)

2. Вправа «Наші ручки, наші ніжки».

Мета. Виробляти вміння використовувати і спостерігати за емоційно виразними рухами.

Хід вправи

- Свої емоції ми можемо показати не тільки обличчям, а й рухами.

Дітям пропонується показати «веселі ручки», сумні, спокійні, злі.

Те ж з ногами: радість (пострибати), злість (тупотіння), страх (коліна трусяться).

3. Гра «Дзеркало любові».

Мета. Формувати позитивне ставлення до себе та інших людей.

Хід гри

- Як ви гадаєте, з ким цікавіше спілкуватися, з учнем,  яким посміхається, чи з тим, хто кричить, плаче?

- А чи завжди ми проявляємо тільки позитивні якості?

Робота проводиться в парах. Учасники стають один навпроти одного і тримаються за руки.

Головний учасник говорить: «Я…» і називає будь – яку позитивну якість. Виконавець ролі дзеркала щоразу відповідає: «Мені подобається в тобі це». Потім головний учасник говорить: «Але я ще буваю…» і називає те, що йому в собі не подобається.

Гра триває 2-3 хвилини і учасники міняються ролями.

Обговорення:

- Яку роль складніше виконувати?

- Що нового ти дізнався про себе після гри?

4. Рефлексія. Гра «Вітер дме на…»

- Хоч ми і різні, але у нас є спільні риси, які нас об’єднують. Назвіть їх. (Ми школярі, учні, другокласники, уміємо дружити, поступаємося, вміємо слухати один одного).

Гра «Вітер дме на…»

Мета. Розвивати вміння знаходити загальні риси з іншими людьми.

Хід гри

Ведучий говорить:

  1. Вітер дме на того, в кого світле волосся. (Всі, у кого світле волосся, збираються разом)
  2. Вітер дме на того, у кого є сестра.
  3. Вітер дме на того, в кого немає друзів.
  4. Вітер дме на того, хто багато плаче.
  5. Вітер дме на того, хто любить тварин. (Та інші подібні твердження)

5. Спільна справа. Танець з обручем.

Спробуємо подарувати один одному позитивні емоції в танці. (Звучить музика і діти танцюють, виконують рухи, які їм подобаються)

- Про що ви хотіли сказати своїми рухами?

 

 

 

doc
Додано
11 серпня 2019
Переглядів
835
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку