РАНКОВА ЗУСТРІЧ 2 КЛАС
ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ
Тема. Знову в школі. Шкільна родина
Мета. Поновити у школярів почуття приналежності до шкільної родини; ми – однокласники. Розвивати уміння спілкуватися. Виховувати толерантність та доброзичливість.
Обладнання. Каремати.
Хід зустрічі
1. Психологічний настрій.
(Діти стають у коло з учителем)
А ми засвітим сонечко. (Показують на себе)
Таке велике сонечко. (Руки в сторони)
Таке веселе сонечко. (Посміхаються один одному)
Я – сонечко! (Показують на себе)
Ти – сонечко! (Показують один на одного)
Ми – сонечка! (Беруться за руки)
Ми – світимося всі!
- Давайте побавимося із сонячними промінчиками. (Руки вгору, «беремось» за промінчики)
Притиснемо сонечко до себе. (Опускаємо руки, обіймаємо себе, один одного)
Сонечко вам вдячно за обійми.
І ми вдячні сонечку. (Плескаємо в долоні)
2. Вправа «Наші ручки, наші ніжки».
Мета. Виробляти вміння використовувати і спостерігати за емоційно виразними рухами.
Хід вправи
- Свої емоції ми можемо показати не тільки обличчям, а й рухами.
Дітям пропонується показати «веселі ручки», сумні, спокійні, злі.
Те ж з ногами: радість (пострибати), злість (тупотіння), страх (коліна трусяться).
3. Гра «Дзеркало любові».
Мета. Формувати позитивне ставлення до себе та інших людей.
Хід гри
- Як ви гадаєте, з ким цікавіше спілкуватися, з учнем, яким посміхається, чи з тим, хто кричить, плаче?
- А чи завжди ми проявляємо тільки позитивні якості?
Робота проводиться в парах. Учасники стають один навпроти одного і тримаються за руки.
Головний учасник говорить: «Я…» і називає будь – яку позитивну якість. Виконавець ролі дзеркала щоразу відповідає: «Мені подобається в тобі це». Потім головний учасник говорить: «Але я ще буваю…» і називає те, що йому в собі не подобається.
Гра триває 2-3 хвилини і учасники міняються ролями.
Обговорення:
- Яку роль складніше виконувати?
- Що нового ти дізнався про себе після гри?
4. Рефлексія. Гра «Вітер дме на…»
- Хоч ми і різні, але у нас є спільні риси, які нас об’єднують. Назвіть їх. (Ми школярі, учні, другокласники, уміємо дружити, поступаємося, вміємо слухати один одного).
Гра «Вітер дме на…»
Мета. Розвивати вміння знаходити загальні риси з іншими людьми.
Хід гри
Ведучий говорить:
5. Спільна справа. Танець з обручем.
Спробуємо подарувати один одному позитивні емоції в танці. (Звучить музика і діти танцюють, виконують рухи, які їм подобаються)
- Про що ви хотіли сказати своїми рухами?