Ранкова зустріч "Знову в школу. Який (яка) я? 2 клас НУШ

Про матеріал
Ця ранкова зустріч допоможе другокласникам показати їх важливість у класному соціумі. Особистість дитини, її власне "я" схоже на квітку, що чекає на дощик, сонечко, щоб розповісти всьому світу про свою унікальність та досягти успіху у житті.
Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ 2 КЛАС НУШ

ПЕРШИЙ ТИЖДЕНЬ НАВЧАННЯ

Тема. Знову в школі. Який(яка) я?

Мета. Формувати навички комунікативної компетентності. Сприяти адаптації та соціалізації учнів класу до умов навчального середовища.

Обладнання. Папір, олівці, ручки, картки із запитанням, картки із написами предметів або явищ.

 

Хід зустрічі

1. Психологічний настрій.

Доброго ранку,

Доброго дня!

Хай плещуть долоньки,

Тупають ніжки,

Працюють голівки

Та сяють усмішки.

Доброго ранку!

Доброго дня!

Бажаєте ви, бажаю вам я!

2. Гра «Я розповім вам дещо по секрету…».

Мета. Вчити проводити самоаналіз власних бажань, потреб та настрою.

Обладнання. Папір, олівці, ручка, заготовки карточок (на кількість учнів).

Хід гри

- Допиши речення: (зібрати картки)

  1. Мені весело, коли …
  2. Я люблю …
  3. Я хочу …
  4. Мені сумно, коли …
  5. Мені страшно, коли …
  6. Мені цікаво, коли …

- Намалюй себе. Ось який я маю вигляд (зібрати малюнки).

Перевірка.

- Впізнайте по картці, хто це.

- Чи легко було впізнавати?

Фізкультхвилинка. Вправа «Я – хороший, я – ситий».

Мета. Розвивати координацію рухів лівої і правої рук, розвивати мислення, мовлення, увагу.

- Погладь себе по голові правою рукою, а лівою – коловими рухами по животику.

3. Вправа «Згадай та розкажи друзям».

Мета. Розвивати естетичну спостережливість, пам’ять, судження.

Хід вправи

- Ви знаємо, що розмовляти можна без слів. Це мова жестів. Спробуйте за допомогою міміки та жестів описати предмет або явище таким чином, щоб всі інші змогли його уявити і назвати. 

4. Рефлексія. Вправа «Крок – раз».

Мета. створювати позитивну атмосферу, навчати усвідомленню власних досягнень.

Хід вправи

Учні стають у широке коло (або в ряд, або сидять за партами; замість кроків можна плескати в долоні), тримаючись за руки. Кожен по колу говорить: «Сьогодні я … (навчився, відчув, зрозумів) …, тому що … Вся група робить крок вперед.

 

- Дякую за співпрацю та щирість.

 

doc
Додано
17 серпня 2019
Переглядів
1183
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку