РАНКОВА ЗУСТРІЧ 2 КЛАС НУШ
Тема. Тімбілдінг у класі.
Мета. Навчати слухати та поважати один одного, працювати разом на спільний результат. Пояснити правила спілкування в команді. Виховувати дружелюбність, сприяти формуванню спільної команди, яка успішно досягає будь-яких поставлених цілей.
Обладнання. Аркуші паперу А5. Кольорові олівці, фломастери, маркери. Пісочний годинник (2 хв)
Хід заняття
1. Психологічний настрій.
Доброго ранку – сонце привітне!
Доброго ранку – небо блакитне!
Доброго ранку – в небі пташки!
Доброго ранку – зелені дубки!
Доброго ранку – люди привітні!
Я всім бажаю, щоб усмішки квітли!
2. Вправа «Цеглинка та креативність».
Мета. Вчити працювати в команді, враховувати думку кожного.
- Діти, поділіться на групи (команди), кожен візьміть набір цеглинок Lego. Завдання: за 2 хвилини побудувати найвищу або найоригінальнішу споруду. Описати своє творіння.
Презентація.
3. Вправа «Якби я був тобою».
Мета. Розвивати емпатію та формувати доброзичливу атмосферу у класі.
- Кожен з вас має багато чудових рис і талантів, але часом цього ніхто не помічає. Проте є ті, хто здатен помітити та підняти настрій.
Діти сідають у коло. Той, хто розпочинає гру, тримає в руках м’ячик, кидає його іншому і каже такі слова: «Якби я був тобою, то …»
4. Рефлексія Спільний малюнок «Шедевр».
Мета. Вчити працювати разом на спільний результат, сприяти створенню довірливих та гармонійних відносин у класі.
- Зараз разом, але по черзі, намалюйте космічний корабель (перший учасник починає і передає наступному, завертаючи при цьому листок . Таким чином ви малюєте, поки не завершите малюнок.
Презентація.
- Розверніть аркуш, погляньте на спільну роботу, розкажіть сюжет.
Дякую вам за співпрацю та відкритість.