Ранкове коло "Пригоди краплинки. Як берегти воду?"

Про матеріал
Ранкове коло до тижня "Пригоди краплинки", містить ранкове вітання, позначення настрою, фенологічні спостереження, означення ролі води в житті природи і людини
Перегляд файлу

ПРИГОДИ КРАПЛИНКИ

Мета: поглиблювати знання дітей про одну з найпоширеніших речовин у природі — воду, про її роль в житті живих організмів; формувати уявлення дітей про роль та цінність води для всього живого; дати поняття про місцезнаходження води в природі на основі пошуково-дослідницької діяльності; розвивати спостережливість, уміння висувати гіпотези і робити висновки з результатів спостережень; виховувати допитливість, бережне ставлення до води.

День 5. ЯК БЕРЕГТИ ВОДУ?

1. Вітання

2. Мій  настрій

Учитель пропонує дітям показати свій настрій. (Якщо у когось настрій поганий, діти проходять до зарядного пристрою, якщо покращився добре, якщо ні, то  допоможемо)

-Будеш працювати в колективі, і діти передадуть тобі частинку свого гарного настрою.

3. Ранкове коло.

Станьте, дітки, всі рівненько,

посміхніться всі гарненько.

Посміхніться ви до мене,

Посміхнися сам до себе.

Поверніться до гостей,

Привітайтесь: "Добрий день!" 

Діти вітаються по колу, звертаються один до одного на ім’я і торкаються долоньками.

         Доброго ранку, Веронічко. Мені дуже приємно тебе бачити.

Гра-вітання «Як живеш?»

4. Щоденні новини

- Перед тим, як приступити до роботи, нам треба попрацювати в куточку…

-Хто хоче заповнити порожні віконечка?

Давайте перевіримо, чи добре справились наші дівчата?

- Отже, який сьогодні день?

-  Який це день по порядку?

- -Яке сьогодні число? Місяць? Пора року?

- 29 листопада День «Ласкаво просимо»

- За народним календарем Матвія. Яка зараз погода? Хто хоче позначити?

- Пішов сніг – скоро будуть хуртовини.

- Дме сильний вітер- взимку  часті завірюхи.

- Тепла і дощова погода – зима тепла.

- Хто сьогодні буде дитиною дня? Ви згодні?

5. Руханка

Ви молодці, все зрозуміли, тепер перед початком роботи я пропоную трішки зарядитися позитивним настроєм, відпочити та набратися сил, а допоможе нам у цьому ось ця чудова пісенька.

6. Мотивація

- Сьогодні  я для вас приготувала сюрприз, але він незвичайний, він схований у комп’ютері.

Відео. Загадка.

Отже, про що ми звами будемо сьогодні говорити?

Давайте згадаємо, де живе водичка?

Відео.

Давайте перевіримо, чи правильно ми запам’ятали, чи назвали всі місця знаходження води.

Відео. (До «Вкрите водою»)

 

7. Обмін інформацією. Тема дня «Як берегти воду?»

— Ви вже багато знаєте про воду. Вода — це життя. Без води життя гине — в’яне квітка, страждає звір, бо хоче пити, замовкає пташка. Усе живе на землі потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вода напуває землю, а земля годує людину. Крапелька надіслала нам вірша. Послухайте його уважно.

На світі законів багато,

Я нагадаю один:

Щоб море не висихало,

Потрібно багато краплин.

- А навіщо нам вода?

- А давайте уявимо, що у нас зникла вода?

- Я думаю…

- Я вважаю…

- На мою думку…

- Як ви вважаєте, що потрібно робити, щоб вона не зникла? (Берегти)

- Як берегти воду? (Економити, закривати крани, не витрачати даремно…)

Берегти воду, діти,— це економно її витрачати. Це не означає, що не слід умиватися, купатися, варити їсти, пити чай. Але не потрібно забувати вчасно закрити кран, бо краплинка до краплинки — і утворюються озерце, річка, море.

— Послухайте, що можуть говорити крапельки води, коли кран не зачинений.

Джерельце всохло, струмок заслаб,

А ми із крану —

Крап, крап, крап.

Міліють ріки і моря,

Не витрачайте водичку

Дарма.

Щоб нам більше дізнатися, як берегти воду, давайте пограємо у гру «Веселий і сумний кран»

Сумний- там не бережуть воду;

Веселий- економне використання води.

Отже, що треба робити, щоб економити воду?

Молодці, ви гарно попрацювали, і у мене для вас подарунок.

Мультфільм

А тепер давайте трішки пограємось.

 

Чари-бари-чари-ри.

Дітей у краплинки перетвори.

Ви, краплиночки, летіть,

Добрі справи ви робіть.

Потім повертайтесь

І всім розкажіть. (Музика)

 

1,2,3 –швидко в коло стали всі.

Краплинка Богдане, кого ти напоїв? А ти? А ти?..... (Відповіді: «Я побачила квіточку, яка зів’яла від спеки, і напоїла її»; «Я побачила на дорозі брудну автівку й помила її»; «Я розвеселила дітей» тощо.

Ой, які ви молодці, час повертатися до класу.

Чари-бари-чари-ри,

Краплинки в дітей перетвори.

-Чи сподобалось вам бути краплинками і робити гарні справи?

-Давайте на згадку про заняття зробимо краплинку на своїх геоконтах.

 

Якби на всьому світі не стало вмить води

І висохли б всі річки, озера і ставки,

Тоді б не падав білий сніг, не капав дощ,

Ніхто з гори на санках кататися б не зміг.

Якби на всьому світі не стало вмить води,

Пожовкли б всі городи, загинули б сади.

В морях і в океані загинули б кити.

Щоб чиста та цілюща вода була завжди,

Ми її повинні, діти, берегти!

 

8. Теми для щоденника вражень 

□ У моїй родині воду бережуть.

docx
Додано
21 березня 2020
Переглядів
363
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку