Ранкова зустріч з міні-проєктом "Створення символу дружби" до тематичного тижня "Територія" (із використанням цеглинок LEGO)

Про матеріал

Розробка "Ранкової зустрічі" з міні-проєктом "Створення символу дружби" до тематичного тижня "Територія" для 2 класу із використання цеглинок LEGO

Перегляд файлу

РАНКОВА ЗУСТРІЧ

(з використанням цеглинок LEGO)

Клас. 2

ПІБ учителя. Єременко Ірина Володимирівна

Тематичний тиждень. Територія.

Тема дня. “Як стати хорошим другом?”

Мета та завдання.

  • Створити власні міні-проєкти - символи дружби.
  • Формувати вміння:

 -розв’язувати проблемні завдання, ставити мету, розробляти план дій;

- критичного ставитись до себе і своїх особистих якостей, терпимості й коректності в спілкуванні з однолітками;

- співпрацювати в парах та групах, ділитися матеріалами;

- ставитись учнів одне до одного з повагою, дослухатися до різних ідей та пропонувати власні;

- аналізувати ідеї та обирати раціональні;

- уміння розподіляти ролі та обов’язки.

  • Розвивати:

- почуття відповідальності;

- творче здібності, мислення, уяву і фантазію;

- мовлення (пояснювати свої дії, міркування, доводити свою точку зору, домовлятися);

- дрібну моторику.

 

1. Вітання

 

  • “Посмішка другові”

Усмішка, як сонечко, хай на личку сяє

І цвіте, як квіточка, чи дзвінка роса.

Хай чарівна усмішка друзів всіх вітає.

Усмішка на личку — це ясна краса! 

 

  • Цеглинками LEGO (види вітань пропонують діти):
  • доторкнутися цеглинками з сусідом у колі;
  • “Дай п’ять” – постукатись цеглинками;
  • “Лайк” – затиснути цеглинку у руці і підняти великий палець догори;
  • помахати цеглинкою та інші.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Обмін інформацією

 

  • Вправа “Мозковий штурм”

-Хто такий друг?

-На чому базується дружба?

-На що потрібно звернути увагу під час вибору друга?

 

  • Вправи із цеглинками

 

  • “Знайди друга за однаковим кольором цеглинки”

 

 

  • “Знайди друга за відмінним від обраного тобою кольором цеглинки”

 

 

  • “Уважний друг”

 

     

 

 

 

 

3. Групове заняття: створення міні-проєктів.

 

  • Об’єднання в групи за кольором цеглинок (обраних дітьми за бажанням).

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

  • Розподіл відповідальних:

- керівник групи;

- головний конструктор;

- креатив-менеджер;

- медіатор (служба примирення сторін);

- презентатор.

 

  • Обговорення в групі проєкту. Створення символу дружби. Надання назви.

 

  • Захист міні-проєктів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Дружелюбне серденько               Райдужна дружба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

        Добрячок-примирячок                   Ланцюжок дружби

 

  • Підсумок, рефлексія.

Малюнок вражень із використанням цеглинки LEGO

Затиснути цеглинку у руці і тримати над аркушем паперу. Розтиснути пальці. Обвести цеглинку, яка впала на папір. Доповнити малюнок.

 

   

 

 

 

Завантаження...
doc
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Інші матеріали
НУШ
Додано
26 грудня 2020
Переглядів
937
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку