Ранкові зустрічі для дітей першого класу

Про матеріал
Даний матеріал буде корисним для вчителів 1 класу при підготовці до ранкових зустрічей.
Перегляд файлу

Тема: «Професії».

Мета: поглибити знання учнів про професії та їх значення у нашому

житті; розкривати звя’зки між працею людей і ставленням до них;

виховувати повагу до людей різних професій.

1. Вітання.

Гра «Чарівний мішечок»

Діти дістають з мішечка різні предмети і визначають до якої професії

вони належать (шприц, гребінець, книга, ключі від машини, ополоник,

гроші).

2. Фантастичні гіпотези.

- Уявіть, що не вийшли на роботу водії автобусів і тролейбусів. Що

трапилося?

- А якщо не працюють лікарі?

- Якщо зачиняться всі магазини?

- Що станеться, якщо взимку припинять працювати котельні?

- А чи хотіли б ви на мить стати дорослими? Уявіть, ким ви будете

працювати?

- Яку професію оберете?

3. Гра «Хто ти?»

Аркуш з назвою професісії, вчитель прикріплює на спину учасника

. Гравці ставлять одне одному питання,щоб відгадати ,хто вони.

Відповідати можна тільки «так» чи «ні».

4. «Я в майбутньому»

Діти створюють візитівку з назвою установи, де б вони хотіли

працювати у майбутньому.

 

 

 

 

 

Тема: Транспорт

Мета: сформувати лексику до теми «транспорт», уточнити та

розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення;

створити дружню атмосферу .

1. Вітання. Вправа «Бажаю вам»

Вчитель передає дітям по черзі іграшку «Смайлик» зі словами

«Марійко, я бажаю тобі гарного настрою». (Кожен учень передаючи

іграшку, бажає один одному…)

2. Обмін інформацією.

-Які є види транспорту?

3. Гра «Виправ помилку».

- Літак їздить по дорозі.

- На човні можна потрапити в космос

- Світлофор – це дорожний знак

- Дітям можна гратись на дорозі

- Автобус перевозить тільки дітей.

4. Гра «Чарівний транспорт».

Робота в парі.

- Діти, придумайте разом з другом транспорт, якого в нас немає,

тобто -чарівний. За бажанням, намалюйте.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема: «Літо».

Мета: показати красу літньої пори року, розширити знання дітей

про літо, вчити ділитись своїми почуттями та емоціями, створювати

позитивний настрій.

1. Вітання.

Уявіть себе квіткою та привітайтесь із однокласниками «Всім

привіт, я кульбабка».

2. Обмін інформацією.

«Я люблю літо, тому що…»

3. Гра «Буває — не буває».

 Улітку діти катаються на санчатах.

 Улітку на деревах розпускаються бруньки.

 Улітку діти ліплять сніговика.

 Улітку діти пускають у струмках кораблики.

 Улітку діти засмагають та купаються.

 Улітку діти надягають легкий одяг.

 Улітку діти майструють шпаківні.

4. Робота з картинками.

Вчитель показує дітям картинки та просить описати емоції і

настрій від побаченого (фрукти та ягоди, лук-квіти, соняшник, берег).

docx
Додано
13 березня 2023
Переглядів
104
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку