Тема: «Професії».
Мета: поглибити знання учнів про професії та їх значення у нашому
житті; розкривати звя’зки між працею людей і ставленням до них;
виховувати повагу до людей різних професій.
1. Вітання.
Гра «Чарівний мішечок»
Діти дістають з мішечка різні предмети і визначають до якої професії
вони належать (шприц, гребінець, книга, ключі від машини, ополоник,
гроші).
2. Фантастичні гіпотези.
- Уявіть, що не вийшли на роботу водії автобусів і тролейбусів. Що
трапилося?
- А якщо не працюють лікарі?
- Якщо зачиняться всі магазини?
- Що станеться, якщо взимку припинять працювати котельні?
- А чи хотіли б ви на мить стати дорослими? Уявіть, ким ви будете
працювати?
- Яку професію оберете?
3. Гра «Хто ти?»
Аркуш з назвою професісії, вчитель прикріплює на спину учасника
. Гравці ставлять одне одному питання,щоб відгадати ,хто вони.
Відповідати можна тільки «так» чи «ні».
4. «Я в майбутньому»
Діти створюють візитівку з назвою установи, де б вони хотіли
працювати у майбутньому.
Тема: Транспорт
Мета: сформувати лексику до теми «транспорт», уточнити та
розширити уявлення дітей про види транспорту, їх призначення;
створити дружню атмосферу .
1. Вітання. Вправа «Бажаю вам»
Вчитель передає дітям по черзі іграшку «Смайлик» зі словами
«Марійко, я бажаю тобі гарного настрою». (Кожен учень передаючи
іграшку, бажає один одному…)
2. Обмін інформацією.
-Які є види транспорту?
3. Гра «Виправ помилку».
- Літак їздить по дорозі.
- На човні можна потрапити в космос
- Світлофор – це дорожний знак
- Дітям можна гратись на дорозі
- Автобус перевозить тільки дітей.
4. Гра «Чарівний транспорт».
Робота в парі.
- Діти, придумайте разом з другом транспорт, якого в нас немає,
тобто -чарівний. За бажанням, намалюйте.
Тема: «Літо».
Мета: показати красу літньої пори року, розширити знання дітей
про літо, вчити ділитись своїми почуттями та емоціями, створювати
позитивний настрій.
1. Вітання.
Уявіть себе квіткою та привітайтесь із однокласниками «Всім
привіт, я кульбабка».
2. Обмін інформацією.
«Я люблю літо, тому що…»
3. Гра «Буває — не буває».
Улітку діти катаються на санчатах.
Улітку на деревах розпускаються бруньки.
Улітку діти ліплять сніговика.
Улітку діти пускають у струмках кораблики.
Улітку діти засмагають та купаються.
Улітку діти надягають легкий одяг.
Улітку діти майструють шпаківні.
4. Робота з картинками.
Вчитель показує дітям картинки та просить описати емоції і
настрій від побаченого (фрукти та ягоди, лук-квіти, соняшник, берег).