Розроблено дві ранкові зустрічі для учнів Нової української школи на тему " Живемо, радіючи" та " Мультфільми" . Також ці розробки можуть використовувати і в інших класах початкової школи. Матеріал розроблено за всіма методичними вимогами.
Ранкові зустрічі
Тема: «Живемо, радіючи»
Мета: на прикладах вчинків героїв мультфільмів формувати в учнів загальнолюдські цінності; визначити настрій учнів, створити позитивний емоційний настрій, згуртувати дітей.
Матеріали: ілюстрації з мультиплікаційними героями з різноманітним настроєм, лабіринти, ручки або кольорові фломастери, замочки та ключі, ватман, зображення людини, назви-характеристики людини, клей або скотч.
І. Вітання
Метод «Рахуючи вітаємось» (5 хв)
Мета: створити в класі з-за допомогою рахунку позитивний настрій; розвивати уважність та креативність.
Обладнання: зображення цифр.
Хід проведення
ІІ. Щоденні новини
Сьогодні наші заняття будуть про радість у житті. Протягом дня ви повинні:
Надавати взаємодопомогу, тим кому вона потрібна;
Бути добрими та чемними;
Пам’ятати про почуття оточуючих;
Не сміятися з чужих невдач;
Підтримувати друзів та допомагати з завданнями.
ІІІ. Обмін інформацією
Метод «Ментальна карта»
Отже посередині ми приклеймо ось такого чоловічка – це учень першого класу і протягом сьогоднішнього дня ми з вами будемо дізнаватися, якими мають бути люди, що нас оточують, щоб всі були щасливі.
Відповіді є ось у цих скринях, але вони зачинені. Давайте знайдемо ключики.
Діти малюють в лабіринті правильну дорогу до ключа і від вчителя отримують ключ від справжнього замка, який висить на скриньці. Відкривши скриньку дитина витягує один папірець і знову закриває замок. Папірець дитина клеїть біля зображення людини. Коли всі папірці наклеєні вчитель читає, якими мають бути люди, щоб всі жили радіючи.
Можливі варіанти слів:
Добрі, чесні, щедрі, милосердні, роботящі, чуйні, лагідні, ніжні, ввічливі, дбайливі, турботливі, сором’язливі, творчі, веселі, радісні, щасливі, з гарним настроєм, привітні.
Підведення підсумків
Отже, для того щоб жити радіючи в першу чергу потрібно, щоб нас оточували ось такі люди як на нашому ватмані, а що ще потрібно ми дізнаємося протягом сьогоднішнього навчального дня.
ІV. Групове заняття
Творче завдання.
Ось у мене є зображення різних людей, що в них дивного? Так правильно, в них немає обличчя. А давайте всі разом домалює щасливі обличчя.
Тема: «Мультфільми»
Мета: формувати в учнів загальнолюдські цінності на прикладах вчинків героїв мультфільмів; розвивати креативність, уважність та вміння працювати в групі; виховувати дружелюбність та взаєморозуміння.
Матеріали: роздатковий та ілюстративний матеріали для проведення ранкової зустрічі,
І. Вітання
Вчитель разом з учнями сідають на килим до кола. Вчитель роздає учням набори з зображеннями мультиплікаційних героїв та пропонує привітатися з-за допомогою цих зображень.
ІІ. Щоденні новини
Сьогодні наш навчальний день буде присвячений дуже цікавій темі. Це те що полюбляють усі діти, а також дорослі – це мультфільми.
ІІІ. Обмін інформацією
Діти, які мультфільми ви полюбляєте? Хто ваш улюблений мультиплікаційний герой? Чому? Хто з мультиплікаційних героїв вам не подобається? Чому?
ІV. Групове заняття
Гра «Знаю – не знаю»
Мета: збільшити словниковий запас учнів з теми, що буде вивчатися; ознайомити учнів з мультфільмами та на прикладі вчинків героїв пояснити про гарні та погані вчинки.
Хід гри
Учитель показує учням різноманітні ілюстрації мультиплікаційних героїв. До кожної ілюстрації учитель ставить питання
Дасті Полийполе мультфільм «Літачки»
Ельза мультфільм «Холодне серце»
Блискавка Мак Квін мультфільм «Тачки»
Чаклун, Товстун, Сонечко, Малюк, Бабуся, Буркотун, Густаф мультфільм «Медведі Гаммі»
Гра «Що за мультфільм?»
Учні слухають пісню з мультфільму і кажуть, що це за мультфільм.
http://mp3-cc.com/m/4595425-p-sn-ukra-nskoyu/30534043-kachin-stor/
https://muzofond.org/search/песенка%20про%20следы%20маша%20медведь
http://wetcinc.com/mp3/лис+микита
http://mp3-cc.com/m/4595425-p-sn-ukra-nskoyu/25084332-ch-p-de-l/
https://muzofond.org/search/крошка%20енот%20от%20улыбки
Творче завдання з розвитку логічного мислення
Домалюйте зайчика одночасно і правою і лівою рукою.