Тема: « Обереги в національному одязі»
Мета: формувати в дітей уявлення про національний одяг, українську вишиванку, як оберіг; вчити називати елементи костюма; виховувати інтерес до українських традицій.
Хід ранкової зустрічі:
І. Вітання.
Обереги мої українські, -
Ви прийшли з давнини в майбуття.
Рушники, сорочки материнські
Поруч з нами ідуть у життя.
Нам любов’ю серця зігрівають –
Доброта і тепло в них завжди.
Вони святість і відданість мають,
Захищають від лиха й біди.
Вихователь: - Саме з оберегів починається для кожного Батьківщина.
ІІ. Обмін інформацією.
Дидактична гра: « У гості завітала лялька Галинка»
Мета: Вчити дітей називати український національний одяг; розвивати вміння дітей зустрічати гостей; виховувати гостинність.
Матеріал: лялька в українському одязі.
Хід гри: вихователь пропонує дітям розглянути ляльковий одяг. Діти закріплюють назви елементів костюма, розглядають сорочку, спідницю, віночок.
Вихователь запитує в дітей:» Як називається одяг у який одягнена Галинка?-- Як називається наша країна?
- Як називає себе Галинка?
ІІІ. Групова діяльність.
Психоформула.
Я маленька українка,
В мене коси по коліна
І спідничка – фал даванка,
І сорочка – вишиванка
Вишиваю вишиваночку
Я для братика Іваночка
Вся в мережах вишиваночка –
Подарунок для Іванчика.
ІV. Щоденні новини.
Творча гра: « Збери намисто»
Мета: вчити дітей нанизувати на нитку (шнзаняття) намистинки з отворами; закріплювати знання про кольори; Розвивати моторику рук, зосередженість, увагу.
Хід гри: вихователь пропонує дітям зібрати намисто,Ю нанизуючи його на шнур, та звертати увагу на те, що треба нанизувати, чергуючи намистинки.