Ранкові зустрічі в 1 класі НУШ з використанням кольоротерапії відповідно до змісту тематичного тижня "Весна"

Про матеріал
В авторській розробці в наявності два варіанти ранкових зустрічей з використанням елементів кольоротерапії в 1 класі НУШ на кожен день тематичного тижня "Весна". На допомогу вчителям початкових класів.
Перегляд файлу

Ранкові зустрічі в 1 класі НУШ з використанням кольоротерапії відповідно до змісту тематичного тижня «Весна»

Методична розробка Овсяннікової Л.О., заступника директора з НВР Спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів № 3                                                               з поглибленим вивченням окремих предметів м. Маріуполя.

     Вступ. Дана розробка є авторським поглядом на проведення 10 ранкових зустрічей в межах тематичного тижня «Весна» з використанням кольоротерапії. Для визначення змісту ранкових зустрічей використано Навчально-методичні матеріали до Модульної навчальної програми для 1 класу /за ред. О.Волощенко, О.Козак, В.Андросової, Л.Добровольської,  А.Гончаренко, З.Гонько та ін. – Львів:Центр освітньої політики, 2018 (джерело:http://zakinppo.org.ua/kab…). Прийоми та вправи є як відомими багатьом учителям, так і запропонованими автором розробки. Віршики, що використано для занять,  авторські.

                                        Як приходить весна?

     Ранкова зустріч № 1.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям привітатися віршиком, обираючи з кошика із кольоровими прищепками одну для себе:

Ось і наш блакитний ранок!

Ми виходимо на  ґанок,

Щоб із другом привітатись,

Кольорами обмінятись!

     Вчитель: А тепер, коли всі обрали для себе прищепки, поясніть, якого кольору у вас настрій на початку тижня і чому. 

     Учень: У мене настрій жовтого кольору, тому що наближається весна, коли сонечко буде жовтіше та тепліше…

     2.Обмін інформацією.

     Діти об’єднуються в групи за кольорами та обмінюються один з одним спостереженнями, які перші ознаки весни побачив кожен з них протягом вихідних. Потім відповідають на запитання, які ознаки весни мають колір певної групи.

     Вчитель: Групи наші колір мають,

                     Діти всі, напевно, знають:

                     Наближається весна.

                     Якого кольору вона?

     Учень: У неділю ми з другом побачили під снігом, який поступово тане, молоду зелену траву.

     3.Щоденні новини.

     Вчитель пропонує помічникам з кожної групи допомогти у: 1)читанні назви та складанні плану тижня; 2)читанні подій даного дня у календарі; 3)читанні народних прикмет, пов’язаних з надходженням весни; 4)інформуванні учнів класу про дату дня, тему заняття, особливості погоди.

      Потрібну інформацію розташовано в різних місцях класу на аркушах, які мають кольори груп.

     4. Групове заняття.

     Вправа «Доторкнись до жовтого». Дітям пропонується доторкнутися до будь-якої речі в однокласника певного кольору та обмінятися, якщо є бажання, прищепками. Таким чином, можна об’єднати учнів в групи іншого складу за кольорами.

     Вправа «Визнач колір весіннього місяця». Учні в групах розгадують ребуси з назвами весінніх місяців та пояснюють, чому надали місяцю певного кольору.

     Вчитель: Вам завдання зараз дам,

                     Два питання всім задам:

                     Місяці весни назвати,

                     Певний колір їм надати.

      Учень:    Березень, квітень, травень – весняні місяці. Наша червона група вважає, що це колір травня, тому що в травні розквітають різні червоні квіти – півонії, троянди тощо.

     Ранкова зустріч № 2.

     1. Привітання. Вправа «Поділись з другом». Пропонуємо дітям взяти декілька (2-3) різнокольорових геометричних фігур з тематичного весняного коробу. Повертаючись до однокласника, учень спочатку каже: «Доброго весняного ранку, Альоно! Бажаю тобі сьогодні такого ж блакитного неба, як ця фігура!» (дарує одну з обраних фігур). Коли всі привіталися, пропонуємо дітям повернутися в інший бік та подарувати фігурку учню справа зі словами «Сергійко, дарую тобі помаранчевий овал. Такого кольору я бачив сьогодні квіти у вітрині магазину». Третю фігурку пропонуємо подарувати другові. який стоїть навпроти, зі словами «Привіт, Дмитро! Дарую тобі зелений квадрат. Такої форми я бачив газон по дорозі в школу».

     Вчитель: В нашім коробі казковім

                     Аркуші є кольорові,

                     Можна три-чотири брати,

                     Щоб їх другові віддати.

      2. Групове заняття.

     Вправа «Створюємо колаж».

     Вчитель: Подивіться на фігурки,

                     А фігурки є у всіх?

                     Щоб у групи об’єднатись,

                     Треба знати назви всіх. 

     Вчитель пропонує учням об’єднатися у групи за геометричними фігурами. Таким чином, організується група різнокольорових трикутників, овалів, квадратів тощо. Групи створюють весняний колаж з фігурок, надають йому назву, пояснюють, що група хотіла відобразити даним колажем. Можна створити медіа продукт, якщо в класі є ноутбук або планшет.               

      3. Обмін інформацією. Прийом «Крісло автора».

     Вчитель обирає собі помічника, який заздалегідь провів самостійно або з друзями із класу дослідження на шкільному подвір’ї «Перші ознаки весни». Учень розповідає про свою міні-екскурсію та спостереження, використовуючи кольори.

     Вчитель: Перші ознаки весни…

                     Пригадайте, де вони.

                     Ви питання задавайте,

                     Або щось своє додайте!

     Пропонуємо учням задавати питання авторові-помічнику вчителя, додавати результати своїх спостережень.

     Питання можуть бути такими:

  • Як змінилися дерева після зимового сну?
  • Якого кольору бруньки на кущах, листочки на деревах?
  • Як змінилося небо? Чи змінився його колір?
  • Яких комах ти побачив? Якого вони кольору? та ін.

     4. Щоденні новини.

     Вчитель пропонує групам учнів ознайомитись з інформацією, яку розміщено на великих кольорових аркушах, а саме:

     1) інформацією про особливе «кольорове» вітання на поточному тижні;

     2) поясненнями щодо плану роботи на день;

     3) особливим проханням використовувати кольори в усному та письмовому мовленні;

     4) розкладом виконання робіт протягом вивчення теми.

     Ранкова зустріч № 3.

     1. Привітання. Вправа «Колір хмаринки». Пропонуємо дітям взяти з тематичного весняного коробу паперову хмаринку, визначити її колір та висловити свої побажання однокласнику. Повертаючись до однокласника, учень каже: «Привіт, Микито! Передаю тобі світло-блакитну (блакитно-сіру, темно-сіру та ін.) хмаринку та бажаю тобі безхмарного настрою!»

     Вчитель: В нашім коробі казковім

                     Всі хмаринки кольорові.

                     Колір хмарки визначаймо,

                     Другові щось побажаймо.

     2. Обмін інформацією. 

     Вчитель надає слово учням, які підготували до заняття інформацію «Перші ознаки весни в неживій природі» та «Ознаки весни в живій природі». Розповідь учнів можна супроводжувати презентацією або відеороликом.

      Джерело: https://svitppt.com.ua/prirodoznavstvo/oznaki-vesni.html

     Пропонуємо учням задавати питання учням-інформаторам, використовуючи кольори, додавати результати своїх спостережень.

     Питання можуть бути такими:

  • Чи змінили свій колір рослини після зими?
  • Якого кольору хмаринки навесні?
  • Як змінився грунт? Чи змінився його колір?
  • Які рослини ти побачив? Якого вони кольору? та ін.

      3. Групове заняття.

     Практична робота «Випускаємо стіннівку».

     Вчитель: Подивіться на хмаринки,

                     У Дмитра та у Іринки.

                     Хмарки всім підготувати

                     Та стіннівку випускати! 

     Вчитель пропонує учням об’єднатися у групи (наприклад, чотири) за кольорами хмаринок.   Групи за допомогою вчителя випускають  стіннівки «Перші ознаки весни», використовуючи хмаринки, розповіді однокласників під час обміну інформацією. Готові стіннівки стануть частиною альбому «Історія нашого 1 класу».

     4. Щоденні новини.

     Вчитель пропонує групам учнів заповнити весняні яскраві календарі, в яких разом з учителем визначити тематику занять, питання, які треба опрацювати, ігри та вправи, що можна використати протягом тижня.

 

 

 

   

Як прокидаються рослини?

     Ранкова зустріч № 1.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям привітатися віршиком, обираючи з віночка з різнокольоровими весняними квітками одну для себе:

Весняний ранок зустрічаймо,

Друзям сонця побажаймо!

Обирай же квітку, друг,

Та ставай зі мною в круг!

     Вчитель пропонує учням згадати назву весняних квітів й назвати свій, не забуваючи про колір.

     Учень: Добрий ранок, друзі! Сьогодні я обрав собі синю волошку.

     2.Обмін інформацією.

     Вчитель: У далеку давнину,

                     Рік я точно не назву,

                     Люди мали більше часу,

                     Щоб чекати на весну.

                     Телевізорів не мали,

                     Але всі спостерігали,

                     Зміну явищ та предметів -

                     Так з`явилися прикмети.

     Пропонуємо учням прочитати прикмети, які написано на різнокольорових аркушах та розташовано на дошці, й розповісти з власного досвіду про правдивість народних прикмет. Наприклад:

  • Якщо з берези тече багато соку, то літо буде дощовим.
  • Якщо дуб розпускається раніше ясена, а береза — раніше вільхи, то це прикмета сухого літа і навпаки.
  • Якщо береза розпуститься раніше за клена — літо буде сухе, а пізніше — дощове.
  • Довгі бруньки на деревах — спізниться літо.

     Можна запропонувати дітям самостійно пі час обміну інформацією або заздалегідь знайти народні прикмети, які пов’язані з рослинами, за посиланнями:

https://pustunchik.ua/ua/holidays/spring-meeting/prykmety-pro-vesnu

http://bibliokid.if.ua/piznavay/vikontse-u-pryrodu/narodni-prykmety/article/166-vesnyani-prykmety/page-2.html

     3.Щоденні новини.

     Учні об’єднуються в групи за обраними квітками. В групах діти слухають повідомлення однокласників про Всеукраїнську акцію «Первоцвіт», пояснення вчителя щодо мети щорічної акції та значення участі в ній багатьох людей з метою збереження природи.

      Джерело: http://www.ecoleague.net/diialnist/aktsii/pervotsvit

    Гра «Збираємо віночок». Наприкінці обміну новинами і питаннями пропонуємо дітям зібрати всі квіти у віночок дружби:

Квітки групою збираймо,

У віночок їх складаймо.

Результат її роботи -

Символ нашої спільноти!

     4. Групове заняття.

    Гра “Кольорові стільці”. Пропонуємо учням під весняні мелодії або дитячі пісні (джерело:https://www.youtube.com/watch?v=qcA3MTrlQL0) побігати навколо різнокольорових стільців, розставлених колом. Коли музика припиняється, кожна дитина має сісти на стілець. Якщо стільців недостатньо, діти вирішують, яким чином знайти кожному місце. Після кожного такого етапу один стілець забирають, аж поки не залишиться лише кілька стільців, на які мають сісти всі учні. Доречі, для надання «кольоровості» на стілець можна покласти або прикріпити клейкою стрічкою аркуші різнокольорового паперу.

     Вчитель:  Ось і гра була для вас,

                      Бачимо наш дружний клас.

                      Місця вистачило всім,

                      Навіть, коли стільців сім!

     Вправа «Кольори веселки». Пропонуємо дітям із семи кольорів стільців, які залишилися наприкінці попередньої гри, назвати кольори веселки та намалювати веселку маркерами на великому аркуші паперу на дошці.

     Ранкова зустріч № 2.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям привітатися віршиком, обираючи з віночка з різнокольоровими стрічками одну для себе:

Добрий ранок! До віночку

Біжимо всі із куточків!

Обирай же стрічку, друг,

Та ставай зі мною в круг!

     Вчитель пропонує кожному учню назвати весняні квіти, які мають колір обраної стрічки.

     Учень: Добрий ранок, друзі! Сьогодні я обрав жовту стрічку. Такий колір мають  нарциси, кульбаби, тюльпани.

     2.Обмін інформацією.

     Вчитель: Наша матінка-природа

                     Нам підказує погоду.

                     Щоб підказку відгадати,

                    Треба всім прикмети знати.

     Пропонуємо учням послухати повідомлення 2-3 однокласників про весняні прикмети, надати запитання про прикмети, які пов’язані із станом рослин, з різними кольорами у живій та неживій природі. Наприклад:

 - Сині хмари – на тепло й опади;

- З берези тече багато соку – буде літо дощовим;

- Біла черемха зацвітає перед весняними приморозками;

- Коли дуб раніше за ясена розпустився - на сухе літо.

Джерело: http://knopa.0pk.ru/viewtopic.php?id=1546

     3.Щоденні новини.

     Учні об’єднуються в групи за обраними стрічками. В групах діти читають інформацію про Всеукраїнську акцію «Первоцвіт», що розташовано на кольорових аркушах або у планшетах і ноутбуках. Діти пояснюють  мету щорічної акції та значення участі в ній багатьох людей з метою збереження природи.

      Джерело: http://www.ecoleague.net/diialnist/aktsii/pervotsvit

    Гра «Веселка». Наприкінці обміну новинами і питаннями пропонуємо дітям на килимі скласти всі стрічки так, щоб вийшла веселка:

Стрічки групою збираймо,

У веселку їх складаймо.

Ну, мерщій всі до роботи! 

Це - символ нашої спільноти!

     Вчитель може зробити фото класу навколо складеної веселки, яке буде розміщено в альбомі «Історія нашого 1 класу».

     4. Групове заняття.

    Практична робота «Даємо життя рослині». Пропонуємо учням у групах розглянути заздалегідь принесене насіння рослин, яке знайдено на шкільному подвір’ї під час прогулянки. Діти знімають шкірку з насіння, дивляться на зелені ростки, які потребують тепла, щоб розпочати рости, готують їх до пророщування та довготривалого спостереження. Діти вирішують разом з учителем, як будуть фіксувати спостереження. Можна для записів підготувати кольорові шаблони, що вирізано за обрисом рослин, які виростають із знайденого насіння.

     Вчитель: Надаю завдання всім:

                      Попрацюй з насінням цим.

                      Кожній хочеться дитині

                      Скоріше бачити рослину. 

     Ранкова зустріч № 3.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям привітатися віршиком, обираючи із зробленої до заняття веселки один колір для себе:

Добрий ранок! Кожен знає:

сім кольорів веселка має.

Обирай же колір, друг,

Та ставай зі мною в круг!

     Вчитель пропонує кожному учню назвати первоцвіти або інші рослини, які мають обраний колір.

     Учень: Добрий ранок, друзі! Сьогодні я обрав фіолетовий колір. Це колір фіалки.

     2.Обмін інформацією.

     Вчитель: Знають в кожнім домі, хаті:

                     Дуже свят у нас багато

                     Взимку й протягом весни.

                     Слухаємо! Ось вони!

     Пропонуємо учням послухати повідомлення 2-3 однокласників про весняні свята та народні прикмети, які з ними пов’язані. Наприклад:

    22 березня – Сорок святих.

Коли в цей день хмарно і морозно, то скоро буде тепло і можна сіяти.

Дружно тане сніг – до активної повені й буйних трав.
На Сорок святих погода, то на гречку урода.
Джерело: http://knopa.0pk.ru/viewtopic.php?id=1546

     Вправа «Надай святу кольоровості». Учитель пропонує дітям надати колір названим весняним святам.

     Учень каже: З інформації однокласників я запам’ятав свято Благовіщення Пресвятої Богородиці. На мою думку, це свято лагідного блакитного кольору.

     3.Щоденні новини.

     Учнів об’єднано в групи за кольорами. Діти читають інформацію про іміджеві весняні акції Всеукраїнської екологічної ліги, що розташовано на кольорових аркушах або у планшетах і ноутбуках. Разом з учителем учні з кожної групи пропонують, в яких акціях може взяти участь клас з метою збереження природи.

      Учень каже: Група «зелених» пропонує всім класом взяти участь в акції «Посади своє дерево».

      Джерело: http://www.ecoleague.net/diialnist/aktsii

     4. Групове заняття.

    Практична робота «Висаджуємо рослини».  Учні за допомогою вчителя в групах висаджують у горшечках з грунтом приготовлені заздалегідь живці.

     Вчитель каже:  Ми висаджуємо квіти.                                                         

                               Це чудово, любі діти!

                               Прошу вас поміркувати,

                               Кольори рослин назвати.

     Гра «Пофантазуємо». Вчитель пропонує учням уявити, які квіти виростуть з висаджених живців, Назвати їх кольори.

                     

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Як пташки знаходять дорогу додому?

     Ранкова зустріч № 1.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям стати у коло, обмінятися з однокласниками підготовленими різнокольоровими шаблонами пташок та привітатися короткими віршиками.

    Учень 1: Добрий ранок, Даринко, привіт!

                    Прокинувся весь дивний світ!

    Учень 2: Добрий ранок, Данило, привіт!

                    Бачив я вранці пташок політ.

     2.Обмін інформацією.

     Вправа «Назви птаха». Вчитель пропонує дітям подивитися на шаблон-подарунок та сказати, на яку весняну пташку він схожий.

     Вправа «Улюблений колір». Пропонуємо дітям скласти розповідь з 3-4 речень, в якій назвати свій улюблений колір та пов’язати його з весняними птахами.

     Вчитель: Розповідь свою складай,

                     Друзям всім розповідай

                     Про улюблений свій колір,

                     Про птахів весняний говір.

     Учень: У всіх є улюблені кольори. Мій найулюбленіший – жовтий. Такого кольору грудка в синички.

     3.Щоденні новини.

     Учні об’єднуються в групи за своїми улюбленими кольорами. В групах діти слухають однокласника, який читає підготовлене до заняття оповідання або інформацію про повернення птахів навесні, наприклад «Весняний переліт» (джерело: https://nbu4kids.wordpress.com/ ). Учні ставлять запитання однокласникові про швидкість пересування у різних птахів, про те, як вони орієнтуються, щоб долетіти до потрібного місця тощо).

  

     4. Групове заняття.

     Навчальна гра «Розгадуємо кросворд». Наприкінці обміну новинами і питаннями пропонуємо дітям в групах ознайомитися з простими весняними кросвордами та розгадати кросворд «Весняні птахи». Діти роблять це на великих аркушах паперу різнокольоровими маркерами.

     Вчитель: Дивимося, це - кросворди,

                     В яких є загадки природи.

                     Час іде, розпочинайте,

                     Свій кросворд ви розгадайте!

     Джерело: http://kolobochok.com.ua/krosvordy-dlya-ditey/

                      https://childdevelop.com.ua/worksheets/tag-cross-read/

     Гра «Покажи пташку». Пропонуємо групам показати жестами та мімікою весняного птаха, який є ключовим словом розгаданого кросворду, так, щоб інша група відгадала його назву.

     Ранкова зустріч № 2.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям стати у коло, послухати пісню або подивитися відео ролик «Добрий ранок» (джерело: https://www.youtube.com/watch?v=-2XMDqifsEw), потім привітатися з однокласниками фразами, які сподобались або своїми словами, додаючи «кольоровості». Наприклад, учень каже: «Добрий ранок, Михайло! Бажаю розпочати день з відмінного помаранчевого настрою та блакитної мрії!».

     Вчитель: Добрий ранок, любі діти!

                     Ви сьогодні наче квіти!

                     Чекаю ваших привітань,

                      Кольорових побажань!

     2.Обмін інформацією.

     Вправа «Вгадай птаха». Вчитель пропонує дітям відгадати загадки про весняних птахів, які підготували однокласники за дорученням учителя. Можна роздрукувати на кольорових аркушах загадки, які знайшли діти, використовуючи Інтернет.

     Джерело: http://doshkolenok.kiev.ua/zagadki/398-zagadky-pro-ptahiv.html

     Вправа «Питання-відповідь». Пропонуємо дітям сісти на зелену ковдру у коло та спитати своїх однокласників про те, що вони знають про те, як птахи знаходять дорогу додому.

     Після обміну питаннями та відповідями вчитель пропонує дітям заспівати разом пісню «Весняна пташка».

     Джерело: https://www.youtube.com/watch?v=gRY-ZhbniQI

     3.Щоденні новини. Вправа «Дізнайся з прикмет».

     Вчитель каже: Є прикмети, знаймо з вами,

                               Що пов’язано з птахами.

                               Прочитай або знайди,

                               Приклад друзям наведи!

      Пропонуємо учням прочитати надруковані вчителем на жовтих та помаранчевих аркушах народні прикмети, які пов’язані з птахами. Наприклад:

  • Грак прилетів – скоро сніг зійде;
  • Голуби розворкотілися – на тепло;
  • Жайворонок з`явився – до тепла, а зяблик – до холоду;
  • Птахи в`ють гнізда на сонячній стороні – на холодне літо.

     Джерело: http://knopa.0pk.ru/viewtopic.php?id=1546

    Учні розповідають про прикмети, які запам’ятали, відповідають на питання вчителя «Які у вас відчуття, коли ви дивитися на жовтий або помаранчевий колір?».

     Учень каже: «Коли я довго дивлюся на помаранчевий або жовтий колір, відчуваю тепло і спокій».

     Вчитель каже: «Помаранчевий прийнято називати кольором сонця. Він відновлює втомлений організм після важкого трудового дня, дає відчуття тепла і затишку в домі. Жовтий колір – колір сонця. Восени, взимку та ранньої весни він життєво необхідний людині. Жовтий колір допомагає при здачі іспитів, коли потрібна гранична концентрація уваги і здатність запам'ятовувати великі обсяги тексту».

     Джерело: http://krasnokutsk-logoped.edu.kh.ua/informacijnij

     4. Групове заняття.

     Навчальна гра «Розгадай ребус». Пропонуємо дітям об’єднатися в групи за трьома кольорами: зеленим, жовтим та помаранчевим та розгадати ребуси «Весняні птахи». Діти роблять це на великих аркушах паперу кольору своєї групи.

     Вчитель: Ребус вам уже відомий,

                     Він для всіх – старий знайомий.

                     Час іде, розпочинайте,

                     Ребус свій  ви розгадайте!

      Наприкінці групового заняття вчитель питає членів зеленої групи про їхні відчуття після довгого «спілкування» із зеленим кольором.

     Учень каже: «Коли я довго дивлюсь на зелений колір, відчуваю спокій та рівновагу».

     Вчитель каже: «Зелений колір доречний в будь-якій ситуації. Це колір природної гармонії. Він заспокоює нерви і до того ж корисний для очей».

    Учні додають: «Зелений – це колір весни!».

     Ранкова зустріч № 3.

     1. Привітання. Пропонуємо дітям стати у коло, уявити себе птахами, привітатися, пояснити свій вибір пташки, використовуючи в мовленні кольори.

    Вчитель: Добрий ранок, мої пташки,

                    Іри, Діми і Наташки!

                    Птахом себе уявіть,

                    Нам про нього розкажіть.

    Учень каже: Доброго ранку, Тетяно! Уявляю себе сьогодні чорно-білим голубом. Я прилетів до тебе, щоб побажати тобі жовтого сонячного настрою.            

     2.Обмін інформацією.

     Вправа «Цікавинки для дитинки». Вчитель пропонує дітям об’єднатися в групи за назвами птахів та розташуватися на різнокольорових килимках. Діти в групах читають однакову цікаву інформацію про птахів (джерело: https://dovidka.biz.ua/pitannya-pro-ptahiv/) та готують по 3-4 питання іншій групі. Потім учні обмінюються питаннями та відповідями. Можна супроводжувати діяльність дітей яскравою презентацією із зображенням різних птахів.

     Вправа «Поясни свій вибір». Учитель пропонує групам пояснити вибір кольору килимка. Після хвилинки на роздуми діти кажуть: «Ми обрали зелений килим, тому що він нагадав нам зелену галявину в лісі».

     3.Щоденні новини.

     Учні об’єднуються в групи,  обираючи інший килимок. В групах діти слухають однокласника, який читає підготовлену до заняття інформацію про безпечну поведінку в довкіллі, на природі. Учні ставлять запитання однокласникові. Групи обмінюються новою інформацією, використовуючи в мовленні кольори. Наприклад, учень каже: «Ми узнали, що треба уникати зривання первоцвітів. Вони можуть бути занесені до Червоної книги та знаходитись під захистом держави». 

   Джерело:http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/pravila-povedinki-na-prirodi.html

     4. Групове заняття.

     Навчальна гра «Створюємо медіа продукт». Пропонуємо дітям у групах створити простий медіа продукт, наприклад, стіннівку «Птахи навесні».

     Вчитель: Ну, мерщій за ноутбук!

                     Допоможе нам фейсбук.

                     Ти виходь за посиланням

                     Та виконуй всі завдання!

     Джерело: https://ppt-online.org/206605

     Групи презентують у 3-4 реченнях свої стіннівки, використовуючи в мовленні кольори

          Ранкова зустріч № 4.        1.Привітання. Пропонуємо дітям стати у коло, обрати з весняного короба кольорову наліпку та привітатися з однокласниками  віршиком:

Ура! До нас прийшла весна,

Весна-дівча, весна-красна!

Ми друзів наших привітаємо,

Тепла і миру побажаємо!

      2.Обмін інформацією.

      Вправа «Значення кольорів». Учні об’єднуються в групи за кольорами обраних наліпок. Вчитель пропонує дітям ознайомитися з інформацією про значення кольорів у житті людини, яку підготували однокласники за дорученням учителя, надати запитання, навести приклади зі свого досвіду про вплив різних кольорів на настрій. 

          Джерело: https://procikave.com/znachennya-koloriv

          Після обміну питаннями та відповідями вчитель пропонує дітям пояснити, чому про весну кажуть «Весна-красна».

          3.Щоденні новини. 

          Вчитель: Вам новини розкажу

                         Та лелеку покажу.

                         Про лелек і ти згадай

                         Та про них розповідай!

          Пропонуємо учням прочитати надруковану вчителем на різнокольорових аркушах інформацію про день, коли за народними спостереженнями прилітають лелеки – 19 березня.

         Джерело: https://galinfo.com.ua/news/19_bereznya__den_prylotu_lelek

         Учні розповідають, що вони знають про лелек з прочитаних книг, з кінофільмів тощо.        

         4. Групове заняття.

         Вчитель: Нам природа наче мати,

                          Можемо з природи брати

                          Їжу, воду, грунт, рослини -

                         Все в природі – для людини.

          Практичне заняття «Створи плакат».

         Діти розташовуються на килимках кольорів обраних ними наліпок, знайомляться зі змістом презентації «Безпечна поведінка в природі» (джерело:https://svitppt.com.ua/prirodoznavstvo/pravila-povedinki-v-prirodi.html). Використовуючи свої наліпки, підготовлені вчителем різнокольорові геометричні фігури, надруковані на смужках паперу слова, речення, словосполучення,  діти в групах створюють плакат «Будь безпечним у природі!»

         Готові плакати учні презентують 3-4 реченнями, використовуючи в мовленні кольори.

     

       

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
12 лютого 2020
Переглядів
1510
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку