Завдання для учнів 1 класу 16.03
НАВЧАННЯ ГРАМОТИ
І. Читання:
1. Прочитати загадки і відгадати: 3. Влітку медом ласував,
На деревах пожовтіли Досхочу малини мав.
Солоденькі кульки спілі. А як впав глибокий сніг,
Діти люблять їх, ще й оси, Позіхнув і спати ліг.(………………….)
Ці смачненькі( ………….………...)
2. Червонясту шубку має,
По гілках вона стрибає.
Хоч мала сама на зріст,
Та пухнастий має хвіст.
Сушить годи на гілках
Ця чудова руда (……………..… .)
ІІ. М АТЕМАТИКА
Перший доданок |
32 |
47 |
54 |
31 |
67 |
44 |
73 |
29 |
Другий доданок |
10 |
30 |
40 |
20 |
30 |
20 |
60 |
10 |
Сума |
42 |
|
|
|
|
|
|
|
Зменшуване |
67 |
44 |
96 |
45 |
39 |
77 |
95 |
88 |
Від’ємник |
20 |
30 |
80 |
40 |
20 |
60 |
0 |
80 |
Різниця |
47 |
|
|
|
|
|
|
|
VI. Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ(розгадати на цьому листку)
Розгадати кросворд і дізнатися ключове слово.
Птахи, звірі і рибини, називають їх ……..
Влітку квітують, нам плоди дарують.
А чим вата нижче, то і дощик ближче.
1
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
4 |
|
|
|
|
|
|||||||||||
5 |
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
|||||||||||||
7 |
|
|
|
|
||||||||||||
17.03
Навчання грамоти.
Буквар с.69
Списати з друкованого тексту.( в зошит)
Україна – моя країна. Головне місто України – Київ. Я і мої друзі іздили до Києва. У столиці України є метро.
Гра « Яке число заблукало»
10 |
1
|
|
3 |
|
5 |
6 |
|
8 |
|
8 |
|
6 |
|
|
3 |
|
18.03
Читання.
І. Прочитай загадки і відгадай.
1.Довгі ноги, довгий ніс, 2. Через воду він проводить,
По болоті ходить скрізь. А сам з місця не сходить.
3. Уночі гуляє, а вдень спочиває. 4. Грушка – не грушка,
Має круглі очі, бачить серед ночі. Вушка та дужка.
Порожнє бриньчить,
Повне – мовчить.
ІІ. Письмо. ( в зошиті)
Навести вказані елементи в буквах
ІІІ. Математика ( в зошиті)
1 . Порівняти.
18….24 10 ….36 23 ….23
45 …37 89 …41 50….50
45 = 40 +5 79 =
39 = 67 =
44 = 28 =
IV. Я досліджую світ.
19.03
Я досліджую світ ( розгадати кросворд і дізнатися ключове слово)
Коли це буває?
1 |
|
|
|
|
|
|
|||
2 |
|
|
|
|
|||||
3 |
|
|
|||||||
4 |
|
|
|
||||||
1. Письмо .
Списати з друкованого тексту ( в зошит)
Столиця України – Київ. Це велике місто стоїть на березі Дніпра. Воно засноване
трьома братами: Києм, Щеком і Хоривом. На честь братів названо київські гори
Щекавиця і Хоревицею.
20.03
Навчання грамоти.
1.Читання
Буквар с. 70
Письмо під диктовку. ( в зошит)
Записати 5 – 6 речень
2.Математика.
Гра « Яке число заблукало»
10 |
1
|
|
3 |
|
5 |
6 |
|
8 |
|
8 |
|
6 |
|
|
3 |
|
30.03
Я досліджую світ (розгадати кросворд)
1.На гілці висить лампочка, а ввімкнути не можна.
2. Смачне, солодке, червонобоке.
3.Не ялина, та з хвоєю.
4. Може синя, може жовта, а може і біла.
5. Ой …. – черешеньки, червонії спілі.
6. Взимку гостю цю красуню, в домі наряджають.
7. На гілочці гронка, смачні і солодкі.
1 |
|
|
|
|
|||||||||||||||
2 |
|
|
|
|
|||||||||||||||
3 |
|
|
|
||||||||||||||||
4 |
|
|
|
||||||||||||||||
5 |
|
|
|
|
|||||||||||||||
6 |
|
|
|
||||||||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Навчання грамоти
Прочитати загадки, намалювати до них ілюстрації.
Списати з друкованого тексту ( в зошит)
Столиця України – Київ. Це велике місто стоїть на березі Дніпра. Воно засноване
трьома братами: Києм, Щеком і Хоривом. На честь братів названо київські гори
Щекавиця і Хоревиця.
А) Підручник с. 99
31.03
Навчання грамоти
Буквар с.71
А)З’єднати частини прислів’я і записати їх в зошит.
Бджола мала, тепло несуть.
Джмелі гудуть - великі ріки бувають.
З маленького джерела а й та працює.
А)підручник с.100
1.04
Я досліджую світ ( розгадати кросворд)
1.Полосата кицька в джунглях гуляє.
2. Влітку гуляє, а взимку спочиває.
3. Їсть банани і кокоси, на ліані жити хоче.
4. Довга шия і плямиста, всі листочки хоче з’їсти.
5. Я руда і довгохвоста.
7.Довгі вуха, куций хвіст, по дорозі скаче вскіс
1 |
|
|
|
|||||||||||
2 |
|
|
|
|
|
|
||||||||
3 |
|
|
|
|
||||||||||
4 |
|
|
|
|
||||||||||
5 |
|
|
|
|
|
|||||||||
6 |
|
|
|
|||||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|||||||||
2.04
Навчання грамоти
Завдання на картках.( Завд 5, завд. 6)
А). Підручник с. 56-57
Б) Завдання на картці
3.04
1. Математика
А) підручник с, 102
Б) Завдання на картці
3.Письмо
Завдання на картках.
З’єднати слово з його звуковою схемою.