Тема уроку: Реалізація алгоритмів різного типу в середовищі Scratch.
Мета:
Тип уроку: урок Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.
Вид уроку: комбінований.
Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація, роздатковий матеріал, файли-заготовки.
Програмне забезпечення: Scratch.
Хід уроку
"Найбільшого успіху досягає той ,хто володіє кращою інформацією"
Б.Дізраелі
– Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням».
Робота в парах. Вправа «QR – код»
Потрібно взяти мобільний телефон, включити програму QR – код . Піднести до графічного зображення на картці. Дізнаємося, яке слово зашифровано та пояснити його.
Алгоритм Виконавець алгоритмуКоманда
Спрайт Scratch Сцена
Алгоритм – це опис послідовності дій, виконання яких призводить до вирішення поставленого завдання за скінченну кількість кроків.
Виконавець алгоритму – об’єкт, що здатний виконати команди алгоритму.
Команда – наказ, вказівка виконати певні дії.
Спрайт - Це об'єкти (персонажі), для яких можна писати програму - скрипт
Кросворд Скретч
Сьогодні ми з вами проведемо невелику естафету, змагатимуться три команди завдання таке: Розгадати кросворд.
Кожен член команди виконуватиме завдання, що є на комп’ютерах. Всі запитання являють собою алгоритм який потрібно виконати в програмному середовищі Scratch. Після чого ви повинні ввести відповідь в кросворд. Правильна відповідь висвітиться вам зеленим кольором, неправильна коричневим. Перемагає команда, що перша справиться з завданням і її кросворд буде повністю зеленим. Будьте уважні кросворд запрограмований так, що навіть незначна помилка чи неправильна буква призводить до не зарахування виконаного завдання.
Підведення підсумків естафети, визначення команди переможця.
З’ясування труднощів, що допомогло вам подолати ці труднощі.
Рефлексія:
Вправа «Хмарні теги»
За допомогою ваших телефонів створіть тегу із запропонованих слів, які написані на дошці.
Підручник – повторити: Розділ 3.
1