Реалізація алгоритмів різного типу в середовищі Scratch.

Про матеріал
Конспект уроку з теми: Реалізація алгоритмів різного типу в середовищі Scratch.
Перегляд файлу

Тема уроку: Реалізація алгоритмів різного типу в середовищі Scratch.

Мета:

  •                  навчальна: продовжити ознайомлювати з алгоритмічною структурою, навчити складати та виконувати алгоритми з використанням лінійних алгоритмів, у визначеному навчальному середовищі;
  •                  розвивальна: розвивати логічне та алгоритмічне мислення, пізнавальний інтерес; пам’ять, творчу уяву, уважність;
  •                  виховна: формувати вміння користуватися набутими знаннями, самостійно приймати рішення, розширювати навички самостійної роботи на комп’ютері.

Тип уроку: урок Узагальнення і систематизація знань, умінь та навичок.

Вид уроку: комбінований.

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, навчальна презентація, роздатковий матеріал, файли-заготовки.

Програмне забезпечення: Scratch.

Хід уроку

  1.                     Організаційний етап:
  •                  привітання;
  •                  перевірка готовності учнів до уроку.

"Найбільшого успіху досягає той ,хто володіє кращою інформацією"

Б.Дізраелі   

  1.                     Актуалізація навчального матеріалу. Мотивація навчальної діяльності

– Ви, напевне, вже хочете спробувати застосувати здобуті знання на практиці. Але для цього потрібно пригадати основні терміни й поняття теми «Алгоритми з повторенням і розгалуженням».

Робота в парах. Вправа «QR – код»

Потрібно взяти мобільний телефон, включити програму QR – код . Піднести до графічного зображення на картці. Дізнаємося, яке слово зашифровано та пояснити його.

D:\Інна\Скреч\Алгоритм.png Алгоритм  Виконавець алгоритмуКоманда

Спрайт Scratch    Сцена

Алгоритм – це опис послідовності дій, виконання яких призводить до вирішення поставленого завдання за скінченну кількість кроків.

Виконавець алгоритму – об’єкт, що здатний виконати команди алгоритму.

Команда – наказ, вказівка виконати певні дії.

Спрайт - Це об'єкти (персонажі), для яких можна писати програму - скрипт

  1.                     Узагальнення і систематизація знань та вмінь. Робота в групах

Кросворд Скретч

Сьогодні ми з вами проведемо невелику естафету, змагатимуться три команди завдання таке:  Розгадати кросворд.

Кожен член команди виконуватиме завдання, що є на комп’ютерах. Всі запитання являють собою алгоритм який потрібно виконати в програмному середовищі Scratch. Після чого ви повинні ввести відповідь в кросворд. Правильна відповідь висвітиться вам зеленим кольором, неправильна коричневим. Перемагає команда, що перша справиться з завданням і її кросворд буде повністю зеленим. Будьте уважні кросворд запрограмований так, що навіть незначна помилка чи неправильна буква призводить до не зарахування виконаного завдання.

  1.                     Підсумки уроку.

Підведення підсумків естафети, визначення команди переможця.

З’ясування труднощів, що допомогло вам подолати ці труднощі.

Рефлексія:

Вправа «Хмарні теги»

За допомогою ваших телефонів створіть тегу із запропонованих слів, які написані на дошці.

  1.                     Домашнє завдання

Підручник – повторити: Розділ 3.

 

 

1

 

docx
Додано
2 березня 2023
Переглядів
235
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку