Реалізація компетентнісного потенціалу у формуванні ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти предмета “Захист України”. « Фізичної культури ».

Про матеріал

Реалізація компетентнісного потенціалу у формуванні ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти предмета “Захист України”. « Фізичної культури ». В данному матеріалі прошу ознайомитись, з ключовими компетентностями, щоб визначити компетентнісний потенціал, як учня, так і вчителя .

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Реалізація компетентнісного потенціалу у формуванні ключових та предметних компетентностей здобувачів освіти предмета “Захист України”. « Фізичної культури ». Викладач Козятинського МВПУЗТХолковський Артем

Номер слайду 2

Компетентність. Компетентність – це універсальне поєднання умінь, знань, навичок, способів мислення, ціннісних орієнтирів та ідейних переконань, які дозволяють впевнено й успішно виходити із нестандартних життєвих ситуацій. Саме такий мікс дає можливість досягти успіху в навчанні та професійній діяльності. Компетентність не зводиться тільки до знань чи тільки вмінь. Компетентність є сферою відносин, що існують між знанням і дією в людській практиці.

Номер слайду 3

НУШ КОМПЕТЕНТНОСТІ

Номер слайду 4

Шляхи реалізації компетентнісного підходу. Основне завдання компетентнісного підходу в освіті полягає в посиленні діяльнісно-особистісного аспекту в навчанні, у забезпеченні зростання особистісного досвіду учня Реалізація компетентнісного підходу зумовлює зміни. На рівні змісту: відбір особистісно значущих для учнів завдань; збільшення питомої ваги завдань,що не мають однозначних правильних відповідей; застосування комунікативно-орієнтованих ситуацій, спрямованихна оволодіння конкретним практичним досвідом, що маютьособистісну й соціальну значущість

Номер слайду 5

Реалізація компетентнісного підходу. На рівні організації освітнього процесу реалізація індивідуальної освітньої траєкторії; домінування самостійної пізнавальної діяльності учнів; розширення освітнього простору (інтернетні джерела);забезпечення можливостей для створення учнями власного освітнього проекту;організація презентації і захисту учнями своїх досягнень , здобутків, результатів; розвиток пізнавальної ,соціальної,індивідуальної і колективноїрефлексії; розроблення персоналізованої системи оцінювання, що враховують можливості, мету кожного учня.

Номер слайду 6

Реалізація компетентнісного підходу Реалізація компетентнісного підходу зумовлює зміни На рівні особистісних якостей:стимулювання творчості , ініціативності учнів;розвиток в учнів умінь працювати в команді;розвиток позитивного самооцінювання, толерантності, емпатії

Номер слайду 7

Види готовності учнів до військової служби. Компетентнісний потенціал , який набутий при вивченні предмета “Захист України” втілюються у готовність до військової служби.5 видів готовності старшокласників щодо військової служби та захисту України (освітня, фізична, психологічна, соціальна, морально-духовна).

Номер слайду 8

Освітня готовність. Відтак, освітня готовність старшокласників щодо військової служби та захисту України формується в основному у процесі оволодіння учнями предметними і ключовими компетентностями на уроках предмета «Захист України» та у процесі військово-патріотичного виховання.

Номер слайду 9

Фізична готовність. Фізична готовність щодо військової служби та захисту Вітчизни формується у процесі оволодіння старшокласниками фізкультурними і ключовими компетентностями на уроках фізичної культури, захисту України та у процесі позакласної роботи з військово-патріотичного та фізичного  виховання.

Номер слайду 10

Психологічна готовність. Психологічна готовність щодо військової служби та захисту України характеризується здатністю учнів виконувати покладені на них завдання, переборювати труднощі та небезпеку у надзвичайних ситуаціях, витримувати навантаження.

Номер слайду 11

Соціальна готовність. Соціальна готовність щодо військової служби та захисту України передбачає вірність бойовим та національно-історичним традиціям, військовому обов’язку, присязі та військовому статуту, високу дисциплінованість, конструктивну національно-громадянську активність

Номер слайду 12

Морально-духовна. Морально-духовна готовність щодо військової служби та захисту України проявляється в наявності ідеалу, у пошуках учнями життєвого смислу і цінностей; самоусвідомленні свого Я-фізичного, психічного, соціального; самоочищенні та самовдосконаленні; в духовній активності.

Номер слайду 13

Ключові та предметні компетентності Реалізація компетентнісного підходу щодо вивчення предмета «Захист України» передбачає впровадження у навчально-виховний процес завдання формування в учнів ключових та предметних компетентностей Спілкування державною (і рідною, у разі відмінності) мовами. Уміння: правильно використовувати термінологічний апарат; спілкуватися в процесі навчально-пізнавальної діяльності з предмету «Захист України» та військово-патріотичної діяльності; за допомогою спілкування розв'язувати конфлікти; популяризувати ідеї військово-патріотичного виховання мовними засобами. Ставлення: усвідомлення учнями змісту понять «патріотизм», «військово-патріотичне виховання», як важливої складової життєдіяльності; розуміння ними значущості військово-патріотичного виховання; шанування  державних символів України, які символізують провідну роль нації у становленні власної держави.

Номер слайду 14

Ключові та предметні компетентності Спілкування іноземними мовами. Уміння: за допомогою іноземної мови спілкуватися в процесі навчально-пізнавальної діяльності з предмету «Захист України» та військово-патріотичній діяльності; шукати в іноземних джерелах інформацію на військову тематику. Ставлення: усвідомлення ролі іноземної мови як мови міжнародного спілкування на військову тематику.

Номер слайду 15

Ключові та предметні компетентності Математична компетентність. Уміння: використовувати математичні методи в процесі навчально- пізнавальної діяльності з предмета «Захист Вітчизни» та військово- патріотичної діяльності. Ставлення: усвідомлення важливості математичного мислення та математичних знань під час виконання завдань з розділів програми предмету «Захист України» (вогнева, прикладна-фізична, домедична та тактична підготовки і військова топографія).

Номер слайду 16

Ключові та предметні компетентності Інформаційно-цифрова компетентність. Уміння: використовувати різні способи пошуку корисної інформації в довідникових джерелах, у тому числі за допомогою інформаційно- комунікативних технологій на військову тематику; критично мислити у процесі збору та обробки інформації. Ставлення: усвідомлення впливу інформаційних та комунікативних технологій і пристроїв на свідомість людини і розуміння наслідків комп’ютерної залежності.

Номер слайду 17

Ключові та предметні компетентності Основні компетентності у природничих науках і технологіях. Уміння: діяти в умовах застосування противником зброї масового ураження, військових конфліктів, надзвичайних ситуаціях з метою збереження здоров'я та життя, надання першої долікарської допомоги постраждалим. Ставлення: усвідомлення впливу військових дій на природу розуміння катастрофічного впливу ядерної, хімічної та біологічної зброї як руйнівної сили; ціннісне ставлення до навколишнього середовища, як до потенційного джерела життя, усвідомлення важливості бережливого природокористування.

Номер слайду 18

Ключові та предметні компетентності Уміння вчитися впродовж життя. Уміння: моделювати власний освітній розвиток, аналізувати, контролювати, коригувати та оцінювати результати у процесі навчально- пізнавальної діяльності з предмету «Захист Вітчизни» та військово- патріотичної діяльності. Ставлення: усвідомлення власних освітніх потреб та цінностей, нових знань, вмінь та навичок у процесі навчально-пізнавальної діяльності учнів з предмету «Захист України» та військово-патріотичної діяльності.

Номер слайду 19

Ключові та предметні компетентності Соціальна та громадянська компетентності. Уміння: спілкуватися у процесі навчально-пізнавальної діяльності з предмету «Захист України» та військово-патріотичної діяльності, нівелювати конфлікти, дотримуватися правил чесної гри, здобувати перемогу чесним шляхом, з гідністю приймати поразку. Ставлення: ціннісне ставлення та інтерес до військової справи, історії і традицій Збройних Сил України; усвідомлення громадянського обов’язку щодо військової служби та захисту Вітчизни; прагнення оволодіння військовими професіями.

Номер слайду 20

Ключові та предметні компетентності Обізнаність та самовираження у сфері культури. Уміння: усвідомлення власної національної культури та історії створення Збройних Сил України. Ставлення: емоційно-ціннісне ставлення до власної національної культури та історії Збройних Сил України; повага до культури інших країн.

Номер слайду 21

Ключові та предметні компетентності Екологічна грамотність і здорове життя. Уміння: усвідомлення важливості бережливого природокористування; розуміння значення здоров’я та фізичного розвитку для формування фізичної підготовленості до військової служби, надання допомоги собі та тим хто її потребує під час травмувань, кровотеч та поранень. Ставлення: ціннісне ставлення до навколишнього середовища як до потенційного джерела здоров’я, добробуту та безпеки людини і спільноти.

Номер слайду 22

Висновок. З огляду на зазначене можна стверджувати, що під професійною компетентністю педагога слід розуміти таку пошукову діяльність учителя, коли на основі бази знань, умінь, навичок та усвідомленого розуміння своєї ролі в суспільстві, безперервного самовдосконалення й саморозвитку особистості він забезпечує оптимальний варіант організації навчально-виховного процесу з метою формування творчої особистості. На думку А. Макаренка, оволодіти педагогічною майстерністю може кожний педагог за умови цілеспрямованої роботи над собою. Вона формується на основі практичного досвіду. Аналіз світових тенденцій у галузі педагогічної освіти засвідчує зростання вимог до педагогічного професіоналізму й особистих якостей учителя.

Номер слайду 23

Список використаних джерелhttps://osvita.ua/https://naurok.com.ua/http://metod.gi.edu.ua/resursy/navchayemos/item/21-kompetentsiia-ta-kompetentnist-u-chomu-riznytsiahttps://snku.krok.edu.ua/index.php/vcheni-zapiski-universitetu-krok/article/view/216https://scienceandeducation.pdpu.edu.ua/doc/2010/8_2010/27.pdfhttps://oplatforma.com.ua/article/2108-11-kompetentnostey-uchnya-pochatkovo-shkoli-chek-lst-dlya-vchitelyahttp://jds.multycourse.com.ua/ua/page/21/113https://lb.ua/society/2019/09/02/435731_klyuchovi_kompetentnosti_nush_yak.htmlhttps://edera.gitbook.io/workmon59-new/vstup/poyasnuvalna_zapyska/kompetentnostyhttps://vseosvita.ua/library/formuvanna-predmetnoi-kompetentnosti-na-urokah-ukrainskoi-movi-ta-literaturi-v-konteksti-innovacijnogo-osvitnogo-prostoru-z-dosvidu-roboti-487374.html

Номер слайду 24

Дякую за увагу !

pptx
Пов’язані теми
Фізична культура, Презентації
НУШ
Додано
27 червня 2023
Переглядів
397
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку