"Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч" практична робота у 5 класі

Про матеріал

Практична робота у 5 класі з інформатики за темою "Реалізація лінійних алгоритмів у середовищі Скретч". Для повноцінного відображення матеріал слід скачати!

Перегляд файлу

C:\Users\ProMa_000\Desktop\1385086928_desktop_computer.png 

 

 

 

 

 

 

Завдання. Парк.

Склади проект за таким сюжетом: у пустелі Рудий кіт посадив пальми і вирішив їх порахувати https://drive.google.com/open?id=1H1SrkbjPFmWgnPV8-tyi3FJTAtI60xG-

Створи новий проект, задай його виконавця на свій вибір.

  1. C:\Users\9E0A~1\AppData\Local\Temp\SNAGHTML3f51e37.PNGНамалюй засобами вбудованого графічного редактора Скретч на сцені проекту чотири лунки для висаджування пальм. Для цього:

 

 

 

 

 

 

Для версії Скретч 1.4:

C:\Users\9E0A~1\AppData\Local\Temp\SNAGHTML3f98421.PNG

 

 

 

 

 

 

 

  1. C:\Users\9E0A~1\AppData\Local\Temp\SNAGHTML406d3f7.PNGЗ'ясуй місце розташування кожної лунки (запишіть на аркуш).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Склади програму переміщення виконавця до першої лунки. Для цього використай знайдені числа як значення параметрів у відповідних командах.

 

  1. Доповни команди переміщення для інших лунок.
  2. Доповни команди переміщення іншими командами так, щоб біля кожної лунки виконавець зупинявся і називав порядковий номер пальми  – а потім переходив до центру і говорив впродовж 2 секунд «У мене парк з 4 пальм!».
  3. Додай 4 спрайта Пальма до проекту.
  4. Додай нове тло та запрограмуй його зміну.
  5. Збережи проект.

 

За бажанням додайте до проекту власні команди. Наприклад, для Кота:

 

docx
Додано
1 червня 2020
Переглядів
864
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку