Реалізація
міжнародного проекту
«Реформа міського
теплозабезпечення в Україні»
в рамках Всеукраїнської програми
«Енергоефективні школи»
Розробка сценарію до шкільної вистави
«В країні Тепландії»
Авторський колектив ЛДКСЗШ № 3:
Дія 1.
Ведучий 1:
Хай хмаравієснігомрясно,
Зима в гілкахплете шитво…
Нам в домізатишно й прекрасно,-
Бо в нас вже є своє тепло!
Лунає пісня про тепло або сонечко.
Ведучий 2:
Дорогі друзі!
Зійшли, станули з вулиць міста сніги.
Сонце вже рішуче повернуло на весну.
Духмяним вітром війнуло над землею тепло.
Уже відспівав свою мелодію на вербовій сопілці березень,
Зазеленів молодим зелом на лугах юнийквітень.
Ведучий 1:
І сьогоднізавершується наша подорожкраїноюТепландією. Шлях до цієїдивовижноїкраїни не був легкий, багато довелось нам подолатиперешкод та наріжнихкаменів, якізустрічались нам на дорозі. Але з цієїподорожі ми зрозуміли, що наша сила в єдності та дружбі. А найголовніше ми дійшливисновку: щобчогосьдосягнути, треба працювати.
Цяподорож представляла собою міжнародний проект підназвою «Реформа міськоготеплозабезпечення в Україні».
Ведучий 2:
Цей проект поставив перед нами мету виховатисвідомого та відповідальногоспоживачатепловоїенергії для їїзбереження та раціональноговикористання.
На уроках з теплозбереження ми дізнались про те, що:
Ведучий 1:
Упродовж навчального року наш клас разом з класним керівником, при підтримці батьків та нашої маленької помічниці Теплинки, розглядали ключові запитання, пов'язані з теплозабезпеченням:
Ведучий 2:
Крислататінь
Майнула - і нема!
- Ой мамо, мамо!
Там щось ходить біле!
- Чого ж тиналякався?
То до нас
Пливе на крилах
Королева біла.…
Дія 2.Виходить на сцену Снігова королева.
Снігова королева:
В третійшколідужедовго
Я хазяйкоюбула,
Керувала як директор
Слугами своїми я.
Холод жив у класахшколи,
Вітер в пічкахночував,
А коли приходив ранок,
В коридорах вінблукав.
Думала, що все в порядку,
Але тут прийшлабіда,
Відчуваю, що я тану,
Гублю свою владу я.
Снігова королева:
Привіт!
Ви що мене не впізнали?
Зовсім недавно, я віталась та знайомилась з вами. Так це я - Снігова королева. Що не схожа?
За час, що я тут не була, все якосьзмінилося. Змінилася і я. Раніше у моємукрижаномуцарствібуло холодно, сиро та непривітно. Я заставляла мерзнутивсіх. Замерзали учні та вчителі, батьки та гостішколи. А найсміливішогоучня Дмитрика, якийпообіцявпосадити мене - Снігову королеву - на пічку, замкнула в найхолоднішийклас і заставила з ранку до ночіписати у зошитітількиодне слово «холод».
Дія 3.
Виходить на сцену хлопчик Дмитрик…
Дмитрик(тремтитьвід холоду, у кутку стоїтьКрижана королева):
Ой, як холодно, в нас же всю зиму працювалаТеплинка(ходить по сценівиглядає Теплинку).
Снігова королева(дуже тихо):У-у-у-у-у і ледвемахає руками. А, цети! Не вистачає в мене силизаморозити тебе. І ще скажу вам по секрету, що я знаю, чому зараз все не так, як булораніше. Бо все це робота Теплинки.
Дія 4.
На сцену виходить Теплинка.
Теплинка:
Тоненькісніжинки на мене сідають,
Мене за ялинку
Напевне, вважають.
Не знаютьсніжинки-
Смішинкитоненькі,
Що я – не ялинка,
А просто – Теплинка.
Я Теплинка… Я прийшла до вас ізкраїниТепландії, принесла у вашу школу тепло, затишок. Навчиладітейзберігати тепло, підтримувати температуру в приміщенні, але це я робила не сама, менідопомагалиучні 7 класу. Якщо не вірите, то подивіться як ценасправдібуло.
Учні школи переглядають фотографії про діяльність учнів 7 класу в проекті.
Снігова королева:
Так правду менідоповіли, що в школівідбулисясправжнізміни. Дійсно не розхитанідвері, не маєстарихвікон, через які гуляв вітер. І все дійснозмінилося на краще. Адже в школібувграндіозний план-проект: «Перетвореннякраїни Холоду в країнуТепландію». Марнимивиявилисямоїзусилля, невже крах моїм планам? Невже я змушенапокинутицю школу назавжди?
Дмитрик:
Так холодна королево, але твоїпланибулинеправильними, у нашійшколі
ми завждимріяли про тепло, про гарнівікна, про затишок, зручність. А тибагатороківперешкоджала нам, і тому цейрікбувостаннім роком твоговладарювання. Тизмушенапокинути нас на завжди.
Снігова королева:
Так, так холоднісилипокидають мене. В своємусерці я тежвідчуваю тепло, аджевонопройняло всю вашу школу. І мене… Я цевідчуваю… Невжевизуміли мене перетворити на добру? Але меніважкопрощатися з вами, я хочу залишитися тут.
Дмитрик:
Для цьоготобі, Сніговакоролево, доведеться стати королевою Добра та Тепла.
Снігова королева:
Гаразд, я погоджуюсь. Тому що в ційшколінемаємісця злу і холоду.
Троєберуться за руки і танцюють під веселу музику.
Дмитрик:
А для цьоготи повинна зачитати присягу «Королеви Добра і Тепла».
І таким чином тизалишишсяназавжди у нас.
Снігова королева(зачитує присягу):
Я, Снігова королева, присягаюсьназавждипокинутикраїну Холоду, не чинити зла, працювати разом з вами в проекті«Енергоефективнішколи».
Подивіться, як вони все змінили.
Дія 5.
Ведучий 2:
Побувавши в країніТепландії, учні 7 класунавчилисьпроводититепловий аудит школи.
ЗавдякиТеплинці ми подолалиСнігову королеву та їїкраїну Холоду. ПеретворилиСнігову королеву на королеву Добра і Тепла. І хочемоподілитись з вами своїмизнаннями. Адже, добре знаємо, як зберегти тепло в своїхоселях.
Демонструється презентація про різі способи збереження тепла у школі.
Дія 6.
Ведучий 1:
Боротись з крижаноюСніговою королевою та її свитою нам допомагалипрацівникиЛьвівтеплоенерго. Учні 7 класувідвідалитеплоелектроцентраль (ТЕЦ-1). Подивіться як цевідбувалось.
Учні та гості школи переглядають окремі відео сюжети про перебування учнів 7 класу на території ТЕЦ -1.
Дія 7.
Ведучий 2:
Сподіваємось, що наші дослідження обов'язково будуть оцінені. Якщо ми станемопереможцямицього проекту, то отримаємозначнуматеріальнувинагороду, яку зможемозалучити для покращеннятеплозбереження в нашійшколі.
Ведучий 1:
Ми віримо, що здобуті знання ми зможемо передати багатьом і у світі
стане більше людей, які зрозуміють важливість тепло- та
енергозбереження для майбутнього людства.
Ведучий 2:
Ми вдячні вам за вашу підтримку.
Адже, зібратися разом – цетільки початок.
Залишатися разом – цепрогрес.
Працювати разом – цеуспіх.
Ведучіразом:
Бажаємовсімуспіхів!