Реалізація міжнародного проекту «Реформа міського теплозабезпечення в Україні». Розробка сценарію до вистави «В країні Тепландії»

Про матеріал
Реалізація міжнародного проекту «Реформа міського теплозабезпечення в Україні» в рамках Всеукраїнської програми «Енергоефективні школи». Розробка сценарію до вистави «В країні Тепландії».
Перегляд файлу

Реалізація

 міжнародного проекту

«Реформа міського

теплозабезпечення в Україні»

в рамках Всеукраїнської програми

«Енергоефективні  школи»

 

picture

 

 

 

 

 

Розробка  сценарію  до шкільної  вистави

«В країні  Тепландії»

Авторський колектив ЛДКСЗШ № 3:

  • Баран  Ірина  Іванівна, вчитель географії;
  • Руссо  Інна  Володимирівна, вчитель української  мови та літератури;
  • Хороз  Марія  Петрівна, вчитель української  мови та літератури;
  • Яремчук  Мирослава  Романівна, вчитель української  мови та літератури.

 

Дія 1.

Ведучий  1:

Хай хмаравієснігомрясно,

Зима в гілкахплете шитво…

Нам в домізатишно й прекрасно,-

Бо в нас вже є своє тепло!

Лунає пісня про тепло або сонечко.

Ведучий 2:

Дорогі  друзі!

Зійшли, станули з вулиць міста сніги.

Сонце вже рішуче повернуло на весну.

Духмяним  вітром  війнуло над землею тепло.

Уже  відспівав свою мелодію на вербовій сопілці березень,

Зазеленів  молодим зелом на лугах юнийквітень.

Ведучий  1:

І сьогоднізавершується  наша подорожкраїноюТепландією. Шлях до цієїдивовижноїкраїни не був легкий, багато довелось нам подолатиперешкод  та  наріжнихкаменів, якізустрічались нам на дорозі. Але з цієїподорожі  ми зрозуміли,  що наша  сила  в єдності  та дружбі. А найголовніше ми  дійшливисновку: щобчогосьдосягнути, треба працювати.

Цяподорож представляла собою міжнародний проект підназвою «Реформа міськоготеплозабезпечення в Україні».

Ведучий 2:

Цей проект поставив перед нами мету виховатисвідомого та відповідальногоспоживачатепловоїенергії для їїзбереження та раціональноговикористання.

На уроках з  теплозбереження  ми дізнались про те, що:

  •        джереленергії людству вистачитьлише на 50…70 років:
  •        спалюваннявикопногопаливаспричиняєвикидишкідливихречовин в  атмосферу, а самевуглекислого газу;
  •        шкідливівикидипосилюютьдію парникового ефекту, якийполягає у порушенні природного температурного балансу на планеті й призводить до глобального потепління та зміниклімату;
  •        глобальнепотепліннязагрожуєіснуваннюлюдства на Землі.

Ведучий  1:

Упродовж    навчального  року  наш  клас  разом з класним  керівником, при  підтримці  батьків  та  нашої маленької помічниці Теплинки,  розглядали ключові запитання, пов'язані з теплозабезпеченням:

  •        вивчалитехнічні та фінансовіпроблемитеплопостачання;
  •        досліджували думкиспоживачів тепла;
  •        навчилисьпланувати та проводититепловий аудит;
  •        розробилирекомендації з теплозбереження та ефективноговикористаннятепловоїенергії у нашійшколі.

Ведучий 2:

Крислататінь

Майнула -  і нема!

- Ой  мамо, мамо!

Там  щось ходить  біле!

- Чого ж тиналякався?

То до нас

Пливе на крилах

 Королева біла.…

Дія 2.Виходить на сцену Снігова королева.

CIMG0003

Снігова  королева:

В третійшколідужедовго

Я хазяйкоюбула,

Керувала як директор

Слугами своїми я.

Холод жив у класахшколи,

Вітер в пічкахночував,

А коли приходив ранок,

В коридорах вінблукав.

Думала, що все в порядку,

Але тут прийшлабіда,

Відчуваю, що я тану,

Гублю свою владу я.

Снігова  королева:

Привіт!

Ви  що  мене  не  впізнали?

Зовсім  недавно,  я  віталась та знайомилась з  вами. Так це я - Снігова  королева. Що не  схожа?

За   час,  що  я тут  не  була,  все  якосьзмінилося. Змінилася  і  я. Раніше  у  моємукрижаномуцарствібуло  холодно, сиро  та  непривітно. Я  заставляла  мерзнутивсіх. Замерзали   учні  та  вчителі, батьки та гостішколи. А найсміливішогоучня Дмитрика, якийпообіцявпосадити мене - Снігову  королеву - на пічку, замкнула  в  найхолоднішийклас  і заставила з ранку до  ночіписати  у зошитітількиодне слово «холод».

Дія 3.

Виходить на сцену хлопчик Дмитрик…

Дмитрик(тремтитьвід холоду, у кутку стоїтьКрижана королева):

Ой, як холодно, в нас же всю зиму працювалаТеплинка(ходить по сценівиглядає Теплинку).

Снігова  королева(дуже тихо):У-у-у-у-у і ледвемахає руками. А, цети! Не вистачає в мене силизаморозити тебе. І ще  скажу вам по секрету, що я знаю, чому  зараз  все  не  так, як  булораніше.  Бо все  це робота  Теплинки.

Дія 4.

На сцену виходить Теплинка.

 

picture

Теплинка:

Тоненькісніжинки на мене сідають,

Мене за ялинку

Напевне, вважають.

Не знаютьсніжинки-

Смішинкитоненькі,

Що я – не  ялинка,

А просто – Теплинка.

Я Теплинка… Я прийшла до вас ізкраїниТепландії, принесла у вашу школу тепло, затишок. Навчиладітейзберігати тепло, підтримувати температуру в приміщенні, але це я робила не сама, менідопомагалиучні 7 класу. Якщо не вірите, то подивіться як ценасправдібуло.

Учні школи переглядають фотографії про діяльність учнів 7 класу в проекті.

Снігова  королева:

Так правду менідоповіли, що в школівідбулисясправжнізміни. Дійсно не розхитанідвері, не маєстарихвікон, через які гуляв вітер. І все дійснозмінилося на краще. Адже в школібувграндіозний  план-проект: «Перетвореннякраїни  Холоду в  країнуТепландію». Марнимивиявилисямоїзусилля, невже крах моїм планам? Невже я змушенапокинутицю школу назавжди?

Дмитрик:

Так холодна королево, але твоїпланибулинеправильними, у нашійшколі

ми завждимріяли про тепло, про гарнівікна, про затишок, зручність. А тибагатороківперешкоджала нам, і тому цейрікбувостаннім роком твоговладарювання. Тизмушенапокинути нас на завжди.

Снігова  королева:

 Так, так холоднісилипокидають мене. В своємусерці я тежвідчуваю тепло, аджевонопройняло всю вашу школу. І мене… Я цевідчуваю… Невжевизуміли мене перетворити на добру? Але меніважкопрощатися з вами, я хочу залишитися тут.

Дмитрик:

Для цьоготобі, Сніговакоролево, доведеться стати королевою Добра та Тепла.

Снігова  королева:

Гаразд, я погоджуюсь. Тому що в ційшколінемаємісця злу і холоду.

Троєберуться за руки і танцюють під веселу музику.

Дмитрик:

А для цьоготи повинна зачитати присягу «Королеви Добра і Тепла».

І таким чином тизалишишсяназавжди у нас.

Снігова  королева(зачитує присягу):

Я, Снігова королева, присягаюсьназавждипокинутикраїну Холоду, не чинити зла, працювати разом з вами в проекті«Енергоефективнішколи».

Подивіться, як  вони  все  змінили.

Дія 5.

Ведучий 2:

Побувавши  в  країніТепландії, учні 7  класунавчилисьпроводититепловий  аудит  школи. 

ЗавдякиТеплинці  ми  подолалиСнігову  королеву  та  їїкраїну  Холоду. ПеретворилиСнігову королеву на королеву Добра і Тепла. І хочемоподілитись з  вами  своїмизнаннями. Адже, добре знаємо,  як  зберегти  тепло  в  своїхоселях.

Демонструється презентація про різі способи збереження тепла у школі.

Дія 6.

Ведучий  1:

Боротись   з  крижаноюСніговою  королевою  та  її  свитою  нам  допомагалипрацівникиЛьвівтеплоенерго.  Учні  7  класувідвідалитеплоелектроцентраль (ТЕЦ-1).  Подивіться  як  цевідбувалось.

Учні та гості школи переглядають окремі відео сюжети про перебування учнів 7 класу на території ТЕЦ -1.

CIMG0023CIMG0026CIMG0050

 

Дія 7.

Ведучий 2:

Сподіваємось, що наші дослідження обов'язково будуть оцінені. Якщо ми станемопереможцямицього проекту, то отримаємозначнуматеріальнувинагороду, яку зможемозалучити для покращеннятеплозбереження в нашійшколі.

Ведучий  1:

Ми  віримо, що  здобуті  знання ми  зможемо передати  багатьом і   у світі

стане більше людей, які зрозуміють  важливість  тепло- та 

енергозбереження  для  майбутнього людства.

Ведучий 2:

Ми  вдячні  вам  за  вашу  підтримку.

Адже, зібратися  разом – цетільки початок.

Залишатися разом – цепрогрес.

Працювати  разом – цеуспіх.

Ведучіразом:

Бажаємовсімуспіхів!

 

 

 

docx
Додано
23 лютого 2019
Переглядів
565
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку