"Реклама як художнє явище"

Про матеріал

Познайомившись з темою "Мистецтво реклами", ви зможете переконатися в тому, що реклама відіграє важливу роль в організації життя сучасної людини. Реклама формує в свідомості людини універсальні ідеали, систему духовних і матеріальних цінностей, правила етикету. У кращих своїх зразках реклама прищеплює високі моральні цінності та особливе позитивне мислення.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Фотомистецтво та реклама Реклама – найвизначніше мистецтво XX cт. Маршал Маклюен

Номер слайду 2

Мистецтво реклами Реклама — це процес, сутність якого полягає в поширенні засобами медіаканалів чи якимись іншими джерелами інфор­мації про товари, послуги тощо серед певної аудиторії з ме­тою їх популяризації.

Номер слайду 3

Мистецтво реклами Реклама стала нині частиною повсякдення, без неї важко уявити сучасне життя. Вона створює віртуальний світ і залучає до нього споживача, формуючи його інтереси й потреби. «Жодна, навіть найкраща справа не рухається без реклами. Зазвичай вважають, що треба рек­ламувати тільки щось погане — хороша річ і так піде. Це найбільш хибна думка. Реклама - це ім'я речі. Реклама пос­тійно повинна нагадувати про будь-яку, навіть чудову річ». В. Маяковський

Номер слайду 4

Мистецтво реклами Реклама (від лат. «виголошую») — елемент культури, спосіб впливу на споживача, щоб з метою донести інформацію про предмет рекламування, сформувативідповідні потреби.

Номер слайду 5

Мистецтво рекламикомерційну (бізнесову, товарну)За спрямованістю рекламу поділяють на :соціальну(політичну, просвітницьку)

Номер слайду 6

Мистецтво реклами

Номер слайду 7

Мистецтво реклами Реклама є комунікативним процесом, її сенс схоплюється миттєво і засвоюється на рівні підсвідомості. Для цього використовують спеціальні рекламні прийоми комплексного впливу на людину: повтори тексту, гіперболізація, посилання на думку фахівців чи авторитетів, креативні візуальні ідеї тощо.

Номер слайду 8

Мистецтво реклами. Реклама існувала починаючи з античних глашатаїв, що сповіщали про театральні або спортивні видовища. Її вплив підвищився з поширенням друку. Стимулюючи прагнення людей до задоволення різних потреб, реклама сприяла продуктивності виробництва. Сучасні ЗМІ перетворили її на бізнес.

Номер слайду 9

Мистецтво реклами ГЛАШАТАЇ. Першими рекламними повідомленнями дослідники вважають єгипетський папірус, на якому було написано про продаж раба, і напис, висічений на камені найдавнішого міста Мемфіса: «Я, Ріно з острова Крит, з волі богів тлумачу сновидіння».

Номер слайду 10

Мистецтво реклами НА ЖИВЦЯ». Нерідко спритні продавці і підприємці античності використовували як рекламу сам товар. Наприклад, ремісник міг виставити поруч з лавкою свою продукцію – глиняний посуд.

Номер слайду 11

Класифікація видів реклами. Реклама в інтернетіПоліграфічна реклама. Реклама в пресіРеклама на радіо і телебаченні

Номер слайду 12

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: кіно, відео, телебачення.

Номер слайду 13

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: радіо (інтерв’ю, рекламні передачі та повідомлення, радіорепортажі); періодичні друковані видання (газети, журнали з рекламними оголошеннями й статтями);

Номер слайду 14

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: поліграфічна продукція (плакати, афіші, листівки, буклети, каталоги);

Номер слайду 15

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: зовнішня реклама (білборди, плазмові екрани, транспаранти, вказівники, панно, вивіски та вітрини магазинів);

Номер слайду 16

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: світлова реклама (статичні й динамічні лайтбокси, електронні табло, газосвітлові оголошення, «рядок, що біжить»);

Номер слайду 17

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: реклама на транспорті (зовнішнє оформлення автомобілів, трамваїв і тролейбусів, вагонів метро, реклама в салонах громадського транспорту);

Номер слайду 18

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: ярмарки, виставки (презентації, прес-конференції, «круглі столи», зустрічі з фахівцями, демонстрація товарів, дегустація продуктів);

Номер слайду 19

Види реклами До засобів розповсюдження рекламної продукції належать: інтернет (слайд-фільми, відеокаталоги, оголошення, банери).

Номер слайду 20

Реклама як художнє явище Під час розповсюдження реклами поширюють складові елементи фірмового стилю виробника : товарний знак або емблему, логотип, слоган, корпоративний колір, сувенірну продукцію.

Номер слайду 21

Реклама як художнє явище На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва з ознаками технократичної краси). Pizza Hut пропонує власну інтерпретацію Мони Лізи, яка смакує піцою. Фріда Кало: креативна реклама камери Samsung от рекламної агенції Leo Burnett.

Номер слайду 22

Реклама як художнє явище На мистецтві реклами позначаються художні стилі: модернізм і постмодернізм. На ранньому етапі її розвитку запозичували методи модерну (подання звичайних речей як предметів мистецтва з ознаками технократичної краси). Kitchen. Aid – постер, на який надихнули твори Анрі Матіса.

Номер слайду 23

Реклама як художнє явище Мистецтво реклами втілюють естетику урбанізму, відчувається захоплення кольором і лінією, як в абстракціоністів. Здоровим компромісом став результат роботи українських креативників — створення відеомануалу  про авіабезпеку для Міжнародних Авіаліній України, що стилізований в естетиці супрематизму. Основою ідеї стало вже навіть не бажання культурного пов’язування доробку митця з Україною. За словами розробників, Supremus латинською значить «найвищий», і для компанії безпека пасажирів є головним пріоритетом.

Номер слайду 24

Реклама як художнє явище Нове ставлення до речей сприяло вивільненню кольору, який і дотепер є основним виражальним засобом реклами. Фантазію рекламістів збуджує «виразність беззмістовного», притаманна кубізму і сюрреалізму. Стилізація та наслідування характерних рис практики художників – популярний підхід у адаптації мистецтва до реклами. Прикладом такої є рекламна кампанія для інвестиційного бюро AE Investimentos, де автори процитували композицію та естетику картини Сальвадора Далі і супроводили її слоганом «Не загубіться у дивакуватому світі інвестицій».

Номер слайду 25

Реклама як художнє явище Популярні засоби поп-арту, мінімалізму. Coca-Cola Light. Puma. METRO

Номер слайду 26

Реклама як художнє явище В інформатизованому та глобалізованому світі будь-який митець змагається за час і увагу аудиторії. А музеї більше не конкурують з іншими музеями, вони конкурують з кінотеатрами – реальними та онлайновими. А ще з рок-концертами, театральними виставами.

Номер слайду 27

Реклама як художнє явище Часом ініціаторами масштабного арт-проекту стають не митці чи куратори, а технологічні компанії. Робота з мистецтвом дозволяє їм збільшити свою соціальну значимість, а також залучити більшу аудиторію. Наприклад, Google зробив чи не найбільший арт-проект в історії людства – Google Art Project. Це світове мистецтво онлайн. Мурал авторства мексиканця Дієго Рівери - один із тисяч тих творів мистецтва, які можна роздивитися на сторінці проекту Google Art Project

Номер слайду 28

Реклама як художнє явище JR вважає, що неважливо, хто зробив фото та якого воно розміру. Головне – кого на ньому зображено та де воно розміщене. Француз JR ініціював десятки фотовиставок просто неба в багатьох містах світу. Фото fadedandblurred.com

Номер слайду 29

Реклама як художнє явище Сучасна людина обробляє щодня великі об’єми інформації, і для того, щоб привернути її увагу, треба дуже постаратися. Все більше культурних організацій це розуміють і шукають нові способи донесення своєї думки до вже завойованих та потенційних шанувальників. Постер серіалу “Друзі”, зроблений на основі знаменитого знімку.

Номер слайду 30

Творрча робота Створіть малюнок, плакат на тему «Захистимо свою планету». «Зробимо Україну чистою»

Номер слайду 31

Підсумок уроку. Які є способи розповсюдження рекламної інформації? Розкрийте вплив реклами на суспільство. Поясніть специфіку реклами як своєрідного синтетичного виду мистецтва.

Номер слайду 32

Учитель мистецтва. Поліщук Н. М. Дякую за увагу !

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Попік Олена Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Нікітчик Руслан Андрійович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Горбач Наталія Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
pptx
Додано
30 квітня 2020
Переглядів
3594
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку