Рекомендації щодо оцінювання 5-7 класів НУШ відповідно до Наказу №1093 від 02.08.2024 р.3

Про матеріал
Презентація спрямована на ознайомлення із рекомендаціями щодо оцінювання навчальних результатів учнів, які здобувають освіту за Державним стандартом 2020 року.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Рекомендації оцінювання здобувачів освіти (5-9 класи), які навчаються за Державним стандартом 2020 року. Підготувала Гоголь О. С.2024 рік

Номер слайду 2

НАКАЗ №1093https://mon.gov.ua/npa/pro-zatverdzhennia-rekomendatsii-shchodo-otsiniuvannia-rezultativ-navchannia

Номер слайду 3

Відповідно до Наказу

Номер слайду 4

ОБ’ЄКТ ОЦІНЮВАННЯ Об’єктом оцінювання стають результати навчання учнів.

Номер слайду 5

РЕЗУЛЬТАТИ НАВЧАННЯРезультати навчання — це знання, уміння, навички, ставлення, цінності, набуті в процесі навчання, виховання та розвитку, які можна ідентифікувати, спланувати, виміряти й оцінити та які особа здатна продемонструвати після завершення освітньої програми на кожному рівні (циклі) загальної середньої освіти.

Номер слайду 6

ОСНОВНІ ВИДИ ОЦІНЮВАННЯ РЕЗУЛЬТАТІВ УЧНІВФормувальне;Підсумкове; Державна підсумкова атестація.

Номер слайду 7

ФОРМУВАЛЬНЕ ОЦІНЮВАННЯФормувальне оцінювання спрямоване на відстеження динаміки навчального поступу учнів, визначення їхніх навчальних (освітніх) потреб і скерування освітнього процесу на підвищення ефективності навчання з урахуванням встановлених результатів навчання.

Номер слайду 8

ПРОДОВЖЕННЯ…Формувальне оцінювання (оцінювання в процесі навчання) є важливим складником освітнього процесу, оскільки воно відображає ж процес навчання учнівства, зорієнтований на досягнення визначеного очікуваного результату, так і результат його навчальної діяльності на певному етапі навчання та дозволяє вчителю / вчительці зрозуміти, як краще підготувати учнів / учениць до підсумкового оцінювання та відслідковувати їхній прогрес протягом навчального року.

Номер слайду 9

ПРОДОВЖЕННЯ…Формувальне оцінювання передбачає використання різноманітних методів збору інформації і повинне відповідати цілям і завданням, які встановлені для конкретного навчального предмета / інтегрованого курсу. Його здійснюють у формі самооцінювання, взаємооцінювання, оцінювання вчителем / учителькою із використанням окремих інструментів (карток, шкал, щоденника спостережень учителя, портфоліо результатів навчальної діяльності учня і учениці тощо).

Номер слайду 10

ПОЧАТКОВИЙ РІВЕНЬЗавдання початкового рівня передбачають уміння:розпізнавати, пригадувати, відтворювати окремі елементи змісту навчання

Номер слайду 11

СЕРЕДНІЙ РІВЕНЬЗавдання середнього рівня передбачають:- розуміння та застосування елементів змісту навчання.

Номер слайду 12

ДОСТАТНІЙ РІВЕНЬЗавдання достатнього рівня передбачають:уміння аналізувати навчальну інформацію: Класифікувати. Порівнювати. УзагальнюватиІнтегрувати. Уточнювати. Упорядковувати.

Номер слайду 13

ВИСОКИЙ РІВЕНЬЗавдання високого рівня передбачають: уміння оцінювати навчальну інформацію та власну навчальну діяльність рефлексувати, перекодовувати інформацію з текстової у схематичну, графічну та навпаки створювати власні продукти.

Номер слайду 14

РОЗ’ЯСНЕННЯРекомендуємо для формувального оцінювання використовувати взаємооцінювання та самооцінювання. Для цього підбирати, як варіант, індивідуальні завдання на картках (для самооцінювання) та завдання по групах (для взаємооцінювання). І вже після повного коментаря вчителя остаточну оцінку виставляти в журнал. Головним пріоритетом рекомендуємо вважати Підсумкове оцінювання. Відповідно до даного наказу Підсумкове оцінювання здійснюється періодично і їх кількість визначає кожен вчитель. Тому пропонуємо Підсумкове оцінювання здійснювати після кожної вивченої теми.

Номер слайду 15

ПІДСУМКОВЕ ОЦІНЮВАННЯПідсумкові роботи можуть забезпечувати охоплення одного, декількох або всіх груп результатів, визначених у Державному стандарті, у межах вивченого впродовж певного періоду, і мають забезпечувати об’єктивність оцінювання. Для об’єктивності оцінювання рекомендуємо комплексні діагностичні роботи складати таким чином, щоб можна було оцінити всі групи результатів навчальної діяльності відповідно до Державного стандарту. Результати діагностичної роботи виставляти в журналі одразу по групах відповідно до предмету.

Номер слайду 16

УКРАЇНСЬКА МОВАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діаностична робота по темі «Іменник»:1-усно взаємодіє; 2-працює з текстом; 3-письмово взаємодіє; 4-досліджує мовлення.

Номер слайду 17

УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діаностична робота по темі «Іменник»:1-усно взаємодіє; 2-працює з текстом; 3-письмово взаємодіє; 4-досліджує мовлення.

Номер слайду 18

ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діаностична робота по темі «Іменник»:1-усно взаємодіє; 2-працює з текстом; 3-письмово взаємодіє; 4-досліджує мовлення.

Номер слайду 19

ІНОЗЕМНА МОВА (АНГЛІЙСЬКА)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діаностична робота по темі «Хоббі»:1-аудіювання; 2-говоріння; 3-читання; 4-письмо.

Номер слайду 20

МАТЕМАТИКА/АЛГЕБРА/ГЕОМЕТРІЯВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діагностична робота «Формули. Текстові задачі»:1-створює матем. моделі; 2-розв’язує задачі;3-критично аналізує результати.

Номер слайду 21

ПІЗНАЄМО ПРИРОДУ/ ХІМІЯБІОЛОГІЯ/ГЕОГРАФІЯ/ ФІЗИКАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Діагностична робота «Природа навколо нас»:1-досліджує природу; 2-здійснює пошук та опрацьовує інформацію; 3-усвідомлює.

Номер слайду 22

ТЕХНОЛОГІЇВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумкове оцінювання «Різьблення по дереву»:1-проектує та виготовляє вироби;2-застосовує технології мистецтва; 3-виявляє самозарадність.

Номер слайду 23

ІНФОРМАТИКАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумкове оцінювання «Редактор презентацій»1-працює з інформацією; 2-створює інформаційні продукти; 3-працює в цифровому середовищі; 4-безпечно використовує ІТ.

Номер слайду 24

ЗДОРОВ’Я, БЕЗПЕКА ТА ДОБРОБУТВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумкове оцінювання «Здорові звички»:1-безпека; 2-турбота про особисте здоров’я; 3-добробут.

Номер слайду 25

ВСТУП ДО ІСТОРІЇ УКРАЇНИ ТА ГРОМАДЯНСЬКОЇ ОСВІТИ/ ІСТОРІЯ УКРАЇНИ /ВСЕСВІТНЯ ІСТОРІЯ/ ГРОМАДЯНСЬКА ОСВІТА/ ПРАВОЗНАВСТВО/ ІСТОРІЯ. УКРАЇНА І СВІТВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумкове оцінювання «Україна і Німеччина»1-орієнтується в історичному часі; 2-працює з інформацією історичного змісту; 3-співпрацює.

Номер слайду 26

ОБРАЗОТВОРЧЕ МИСТЕЦТВО/ МУЗИЧНЕ МИСТЕЦТВО/ МИСТЕЦТВОВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумкове оцінювання «Скульптура»:1-пізнання мистецтва; 2-художньо-творча діяльність; 3-художньо-естетичне ставлення.

Номер слайду 27

ФІЗИЧНА КУЛЬТУРАВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Підсумове оцінювання «Волейбол»:1-розвиває особистісні якості; 2-володіє технікою фізичних вправ; 3-здійснює фізкультурно-оздоровчу діяльність.

Номер слайду 28

ПІДСУМКОВЕ СЕМЕСТРОВЕ ОЦІНЮВАННЯПідсумкове оцінювання за семестр здійснюють за групами результатів навчання, що передбачені Критеріями оцінювання за освітніми галузями (додаток 2), з урахуванням різних форм і видів навчальної діяльності. https://mon.gov.ua/npa/pro-zatverdzhennia-rekomendatsii-shchodo-otsiniuvannia-rezultativ-navchannia

Номер слайду 29

ПІДСУМКОВЕ СЕМЕСТРОВЕ ОЦІНЮВАННЯ (Для прикладу розглянемо мовно-літературну освітню галузь)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Ліва сторінка журналу)ВІДПОВІДНІ ЗАПИСИ У ЖУРНАЛІ(Права сторінка журналу)Група 1: Усно взаємодіє. Група 2: Працює з текстом. Група 3: Письмово взаємодіє. Група 4: Досліджує мовлення.

Номер слайду 30

ПІДСУМКОВЕ СЕМЕСТРОВЕ ОЦІНЮВАННЯ. Рекомендуємо підсумкове семестрове оцінювання виставляти по підсумкових оцінюваннях, дотримуючись критерій оцінювання по групах результатів та важливість вивчених тем.

Номер слайду 31

ДЯКУЮЗА УВАГУ!!!

pptx
Пов’язані теми
Педагогіка, Презентації
Додано
26 серпня
Переглядів
4811
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку